Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2011

Αν


Δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα για την Ελλάδα να εγκαταλείψει το ευρώ ή να φύγει από την ΕΕ. Όλη η σχετική φιλολογία είναι απλώς χαμένος χρόνος. Ο Schäuble πετάει πότε - πότε και κανένα κουλό περί ρεύματος, ηλιοφάνειας και τα τοιαύτα για να εξημερώνει το υπερσυντηρητικό και στον πυρήνα του αντιευρωπαϊκό κόμμα του. Αυτό είναι όλο. Με πρόσχημα τα Δημόσια χρέη (που έλκουν την καταγωγή τους από τα ιδιωτικά) η Δυτική οικονομική ελίτ επιτίθεται στην Κοινωνία και σε κάθε τι κοινό.

Για κακή της τύχη η Ελλάδα βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα όντας το εύκολο θύμα που θα λειτουργούσε συμβολικά για ολόκληρη την Ευρώπη (και ίσως όχι μόνο). Δυστυχώς το έκανε και το κάνει ακόμα. Ακολούθησαν την τρελή πορεία με τα Μνημόνια και το IMF και οι άλλες χώρες που γνωρίζουμε και θα ακολουθήσουν και άλλες. Η Ισπανία και η Ιταλία ‘παλεύουν’ για την επόμενη θέση. Το πρόβλημα / παιχνίδι δεν είναι ούτε ήταν ποτέ ‘Ελληνικό’ παρά είναι πολύ μεγαλύτερο και πολύ γενικότερο.

Θα δεχόμουν οσοδήποτε σκληρά μέτρα και πιστεύω βαθιά ότι θα τα δεχόταν και η μεγάλη πλειοψηφία των συμπολιτών μας για να διορθωθούν τα Ελληνικά κακώς κείμενα που όλοι γνωρίζουμε αν (α) ήταν πραγματικά ισοβαρή και δίκαια (β) αν εξηγούνταν με πληρότητα, ηρεμία και ειλικρίνεια στο Ελληνικό κοινό (γ) αν η πολιτική τους καταγωγή ήταν γνήσια, υπήρχε δηλαδή πραγματική βούληση από τους πολιτικούς φορείς εξουσίας για την εφαρμογή τους (δ) αν δεν εφαρμόζονταν υπό την αιγίδα των νεοφιλελεύθερων γερακιών και του μνημονίου τους. Δυστυχώς, δεν ισχύει κανένα από τα παραπάνω «αν». Στην πραγματικότητα βρισκόμαστε σε ένα περίπλοκο και τρομακτικό αδιέξοδο.
.

7 σχόλια:

  1. Το πρώτο online browser game στο οποίο μπορείτε να αλλάξετε το εικονικό νόμισμα με αληθινά χρήματα !!!
    http://www.anno1777.com/index.php?i=141456

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω θα συμβάλω θετικά με το βιβλίο μου Η ΒΙΟΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΟΘΩΡΑΚΙΣΗΣ, που μόλις εκδόθηκε. Αφου δεις στο www.treesoft.gr δώσε μου μια διεύθυνση να το παραλάβεις δωρεάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ippoliti_ippoliti

    Καλημέρα.
    Φαίνεται να είναι πολύ αυτοί που συμφωνούν μαζίμας. Ίσως και να βγει τελικά κάτι θετικό, θα δούμε !
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ grsail σε παρακολουθώ εδώ και κάποια χρόνια, παλιότερα και ως μπλόγκερ ή ως ανώνυμος, άλλοτε πιο έντονα και άλλοτε λιγότερο, όχι εξ αιτίας σου, αλλά εξ αιτίας του ότι και η γενικότερη επαφή μου με το Διαδίκτυο περνάει τις φάσεις της. Όσο όμως είμαι «μέσα» σε παρακολουθώ και είχα πολλές φορές την ευκαιρία ν’ ανοίξω κουβέντα μαζί σου, την οποία κάθε φορά, είτε συμφωνούσαμε είτε διαφωνούσαμε, την χαιρόμουν αφάνταστα.

    Οι δημόσιες σκέψεις σου αυτού του post είναι βάλσαμο και φωτίζουν κατά τη γνώμη μου μια «υπερπραγματική», αν μου επιτρέπεται ο όρος, σκοπιά της «πραγματικότητας». Υπερβαίνουν, δηλαδή την πραγματικότητα με τρόπο που δεν την αγνοούν (κάτι το οποίο δεν πιστεύω πως θα ήταν αθέμιτο, μια και τόσο σκατένια που είναι η «πραγματικότητα» θα της άξιζε να την αγνοούμε παντελώς και παντοιοτρόπως), αλλά την αποκωδικοποιούν όχι από κάποια ιδεολογικο-πολιτικο-οικονομική θεώρηση, αλλά από καθαρά ανθρώπινη σκοπιά.

    Τα ανθρώπινα κριτήρια (νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη, αλτρουισμός κ.λπ.) έχουν χαθεί από την κοινωνία και αυτά είναι που πρέπει να τους θυμίζουμε. Αν και μάλλον θα πρέπει τα κριτήρια να επανα-προγραμματιστούν στην κοινωνία γιατί εκλείπουν και από τη μνήμη τους, έχοντας περάσει πλέον στο πεδίο της λήθης (τα άτομα της κοινωνίας είναι σε χειρότερη κατάσταση από τα ψηφιακά ανθρώπινα ομοιώματα του matrix).

    Μια ιδέα μου ωστόσο είναι, πως ακόμα και αν κάποιος από το πολιτικό σκηνικό, ακόμα ίσως και μέσα από την όποια κυβέρνηση, ήθελε να τα βάλλει με τα διεθνή κτήνη των αγορών, α) θα έπρεπε να είναι ο ίδιος τέρας (με την ποιητική έννοια) προκειμένου να αντέχει τόσο σκατό και πόνο (τον πόνο των άλλων) β) η στρατηγική του θα έπρεπε να εξελίσσεται μέσω χαμαιλεοντικών τακτικών προκειμένου να μην τον παίρνουν χαμπάρι τα κτήνη (θα έπρεπε δηλαδή κι αυτός να μοιάζει με κτήνος) και γ) θα έπρεπε να μην ήταν μόνος. Θα έπρεπε δηλαδή να υπήρχε ένα τοπικό/εθνικό όσο και πανευρωπαϊκό (κατ’ επέκταση και διεθνές) δίκτυο ανθρώπων-τεράτων(νοημοσύνης)-χαμαιλεόντων.

    Μπορεί να με θεωρήσεις ρομαντικό (κάτι που δεν θα με πείραζε εξάλλου), αλλά μ’ αρέσει να φαντασιώνομαι πως ένα τέτοιο δίκτυο υπάρχει και τώρα (πιστεύω πως υπάρχει ανέκαθεν στην ιστορία της ανθρωπότητας – αλλά όχι της κοινωνίας) και πως μπορεί να διατρανωθεί νομοτελειακά εκ των χαοτικών πραγμάτων.

    Από την άλλη, η άδολη έκφραση της ανθρώπινης σκέψης (της σκέψης που στηρίζεται σε ανθρώπινα και όχι σε κοινωνικά κριτήρια και παραθέτει άφοβα όλα τα δεδομένα της) δίχως τακτικές και στρατηγική, όπως είναι μια πηγαία μορφή διαμαρτυρίας ή μια ελεύθερη, ποιητική, επιστημονική, δημοσιογραφική, ερωτική κ.λπ έκφραση, μπορεί να αποτελέσει το στέρεο υπόβαθρο απ’ όπου οι χαμαιλέοντες θα μπορούν να αντλούν αρκετή από τη δύναμή τους.

    Μα τι λέει ο παλαβός… ίσως αναρωτηθείς.
    Αλλά να είσαι σίγουρος πως το αναρωτιέμαι πολύ περισσότερο από σένα και απάντηση ακόμα δεν μου έχω δώσει (και ούτε και θέλω, να σου πω την αλήθεια…). Γιατί να μην παίζει πάντα και το ενδεχόμενο της τρέλας είτε στο προσκήνιο είτε στο παρασκήνιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ανώνυμος (22 Ιούνιος, 2011 17:56)

    Μου αρέσει -φυσικά- να με διαβάζουνε, ευχαριστώ θερμά.
    Όταν συμφωνούν μαζί μου αισθάνομαι κατά κάποιο τρόπο δικαιωμένος, ήθελα να πω απλώς ότι το ταξίδι στην «υπερπραγματικότητα» είναι καμιά φορά οδυνηρό …
    Ο αλτρουισμός και ο σεβασμός στον συν-πολίτη βρίσκεται κάπου βαθιά θαμμένος υπό την μορφή … απολιθώματος. Έχει φαντάζομαι πολύ δουλειά για τους «αρχαιολόγους».
    Τα «τέρατα» στα οποία αναφέρεσαι προσομοιάζουν κάπως με αυτό που ονομάζουμε «ηγέτες», ειλικρινά δεν ξέρω αν είναι αυτό που μας λείπει σήμερα.
    Το δίκτυο υπάρχει και δεν είναι άλλο από την Κοινωνία των Πολιτών. Στο χέρι μας να το ενεργοποιήσουμε.
    Νομίζω ότι οι πραγματικά άδολες θέσεις εμπεριέχουν μια συντριπτική δύναμη που σπρώχνει στο νέο.
    Μάλλον είναι καλό να κρατάμε μια απόσταση από την τρέλα. Αν γνωρίζαμε όλες τις απαντήσεις η ζωή θα ήταν θανατερά βαρετή.
    Να είσαι καλά.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν είχα στο νου μου ηγέτες. Συντάσσομαι με τη γνώση και τη φαντασία που είναι από τη φύση τους αντιεξουσιαστικές, μη απόλυτες, ρευστές και μεταλλάσσονται διαρκώς. Τη τρέλα την επικαλούμαι ως κάτι μη πραγματικό. Δεν πιστεύω πως υπάρχουν τρελοί (και αν υπάρχουν είναι οι εξουσιαστές - απ' αυτήν την τρέλα κρατώ κι εγώ αποστάσεις), όπως δεν πιστεύω και στην ψυχιατρική ως επιστήμη. Περισσότερο μου μοιάζει σαν μυθολογικο-φιλοσοφική πραγματεία και τότε έχει όντως ενδιαφέρον για μένα. Αλλά και όσα λέω, ανεξαρτήτως του πώς ακούγονται, τα λέω με άδολη όσο και δίκαιη διάθεση…

    Να σαι καλά κι εσύ grsail!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails