Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Απαγόρευση της κυκλοφορίας


Την ιδέα την είχε ο αρχιερέας της λαϊκής ψυχής και μαέστρος της πολιτικής, κύριος Ψωμιάδης ο οποίος ως δείγμα της βαθιά δημοκρατικής του παιδείας και εξασκώντας το αξίωμα του Νομάρχη που του εμπιστεύτηκε το Ελληνικό κοινό, αποφάσισε και διέταξε απαγόρευση κυκλοφορίας σε ‘επικίνδυνα για πυρκαγιά’ σημεία της Θεσσαλονίκης.

Το ίδιο μέτρο της απαγόρευσης της κυκλοφορίας των Ελλήνων Πολιτών μέσα στην Χώρα τους αντέγραψαν και οι Αθηναίοι φωστήρες. Το ‘μέτρο’ από ότι διάβασα θα ισχύσει μέχρι 06:00 του Σαββάτου 25 Ιουνίου 2009 (Ναι ! καλά διαβάσατε 2009 ΟΧΙ 1967 !).

Αντί να επενδύσουν σε πόρους και ορθές πρακτικές προστασίας επιβάλουν αυθαίρετα μέτρα ‘απριλιανής κοπής’ !

Μέχρι εκεί φτάνει η νοημοσύνη και η δημοκρατική τους παιδεία.
Τα εργαλεία άσκησης πολιτικής αυτής της κυβέρνησης αρχίζουν από αυθαίρετους τρομονόμους και κάμερες και καταλήγουν σε απαγορεύσεις κυκλοφορίας ! Να τους χαιρόμαστε !


.

Αποκατάσταση της Δημοκρατίας (;!) [ democracy … my ass ]


Πριν από 35 χρόνια οι Αμερικάνοι επειδή ο Παπαδόπουλος τους βγήκε δυσκοίλιος, αλλά και ο Ιωαννίδης μιας χρήσης προδοτικό τσιράκι, αποφάσισαν να επιβάλλουν ως εθνάρχη (sic) κάποιον Τρινταφυλλίδη υπεύθυνο για εκλογικές νοθείες καθώς και για την λειτουργία του παρακράτους στην Ελλάδα.

Η αποδοχή του εθνάρχη (sic) υπήρξε καθολική !

Σήμερα γιορτάζουμε σύσσωμοι την μεγάλη διπλωματική επιτυχία των ΗΠΑ ! Ζήτω !

.

Νεοφασιστική Υστερία



Οι απόγονοι των δοσίλογων ξαναχτυπούν μέσα απο τις μαύρες, διαδικτυακές τους γιάφκες και τους παρακρατικούς τους μηχανισμούς: Η υποκρισία των καθυστερημένων αριστερών , η προδοσία για το χρήμα και ο "εθνικισμός που φταίει για όλα" .

Εθνοκάπηλοι και εθνολάγνοι, αγράμματοι και κουτοπόνηροι... Είναι τα "επίλεκτα" μέλη της Συμμορίας της ακροδεξιάς "πολυκατοικίας". Είναι αυτοί που οργανώνουν δολοφονικές επιθέσεις κατά μεταναστών. Λιντσάρουν και βασανίζουν ξένους εργάτες. Τρομοκρατούν τους Ελληνες πολίτες. Συνεργάζονται με τα ΜΑΤ, τους ασφαλήτες. Στρατολογούνται ως πράκτορες της ΚΥΠ και ως πληρωμένοι δολοφόνοι.

"Κουκουλοφόροι" και "Ανώνυμοι" - όπως όλοι οι θρασύδειλοι - λειτουργούν ως εμπροσθοφυλακή των Φύρερ τους. Τα "αυγά του φιδιού" και τα εγκληματικά, λούμπεν παράσιτα της ελληνικής κοινωνίας. Είναι το Νέο Παρακράτος !
.

Η Τεχνολογία και τα … όνειρα ... ή μήπως όχι ;


... η ελευθερία που έρχεται από αλλού ...

Η φτηνή και άφθονη ενέργεια που βασίζεται σε μορφές παραγωγής και διανομής που δεν μπορούν να μονοπωληθούν ή να ελεγχθούν κεντρικά, αποτελούν τον πλέον άμεσο τρόπο αναμόρφωσης των κοινωνιών και πραγματικής απελευθέρωσης των ανθρώπων όπου γης.

Ίσως διαβάσατε πρόσφατα για το τεράστιο έργο που σχεδιάζεται από ομάδα Ευρωπαϊκών και Αραβικών χωρών και αφορά την μεγάλης κλίμακας παραγωγή Ηλιακής ενέργειας.

Συνοπτικά, πρόκειται για το έργο Desertec με έναν προϋπολογισμό περίπου 400 δις ευρώ (!) [ 30% μεγαλύτερο από το ΑΕΠ της χώρας μας !] που φιλοδοξεί να καλύψει το 15% περίπου των ενεργειακών αναγκών της Ευρώπης. Στο κεντρικό site του προγράμματος υπάρχουν πολλές τεχνικές και άλλες λεπτομέρειες που περιγράφουν πλήρως το μεγαλόπνοο εγχείρημα.

Το Desertec που φέρεται να αρχικοποιήθηκε και να υποστηρίζεται σθεναρά από την ‘πράσινη’ Γερμανία, έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τα πυρηνικά λόμπι που εκπροσωπούνται κυρίως (αλλά όχι μόνο) από την ‘πυρηνική’ Γαλλία.

Τέτοιου είδους μεγάλης κλίμακας έργα ανανεώσιμων πηγών έχουν προβλεφθεί και στις πολύ ενδιαφέρουσες αναφορές του Millennium Project.

Η τεράστια αυτή τεχνική προσπάθεια που θα συνενώσει τις σύγχρονες αιχμές της επιστήμης και της τεχνολογίας στην φυσική και τις κατασκευές, θα βασιστεί σε ένα δίκτυο μεγάλων σταθμών παραγωγής και σε ένα πλήρως αυτοματοποιημένο και ιδιαίτερα περίπλοκο σύστημα διανομής (grid).


Βασικότατος παράγοντας επιτυχίας του προγράμματος είναι η βέλτιστη λύση του γενικού προβλήματος μεταφοράς και διανομής αφού στα ‘παραδοσιακά’ ενεργειακά δίκτυα οι απώλειες που καταγράφονται στην φάση της μεταφοράς και διανομής είναι της τάξεως του ενός τρίτου (30%) ή και περισσότερο !


Κάποιες συζητήσεις γίνονται σχετικά με αξιοποίηση περισσότερο εξελιγμένων μεθόδων μεταφοράς και διανομής της ενέργειας βασισμένων στις – μη αξιοποιημένες ακόμη – εργασίες του μεγάλου Σέρβου γεννημένου στην Krajina, Nicola Tesla. Πρόκειται για ασύρματη μεταφορά ενέργειας που απετέλεσε και το μεγάλο όραμα του μεγαλοφυούς μηχανικού !

Αφορμή για αυτό το μικρό σχόλιο ήταν και το συνοπτικό αλλά περιεκτικότατο άρθρο του καθηγητή Tanuj Kumar Mandal που μπορείτε να το βρείτε εδώ .
.

40 εκατ. από το κράτος για εργασίες στο Άγιο Όρος !


Είναι φαίνεται η ημέρα των αναδημοσιεύσεων σήμερα !
Το είδα και δεν το πίστευα ... στο Τεφτέρι ...
Ο κύριος Τσότρας ράβει κουστούμι για επανεκλογή και βάζει και προτεραιότητες και μοιράζει και (όχι δικά του βέβαια) λεφτά στην ούτε πτωχή ούτε τίμια εκκλησιαστική κλίκα !

----

Σαράντα εκατομμύρια ευρώ διαθέτει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για τη χρηματοδότηση έργων που αφορούν τη διάσωση, αναστήλωση και ανάδειξη μνημείων του Αγίου Όρους.
Η σχετική ανοιχτή πρόσκληση για την υποβολή προτάσεων δημοσιοποιήθηκε μέσω του ΠΕΠ Μακεδονίας - Θράκης 2007 - 2013. «Το 'Αγιον Όρος, ως...λίκνο της Ορθοδοξίας και ως παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά, είναι χρέος μας να το διατηρήσουμε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Η επίλυση των μεγάλων προβλημάτων, κυρίως στα κτηριακά (*), που μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και σε απώλεια σημαντικότατων μνημείων αποτελεί προτεραιότητά μας», δήλωσε ο γενικός γραμματέας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσιότρας !

(*) απ' εδώ βγαίνουν τα ... άλλα λεφτά

Λες και ήταν χθες

Του Μιχάλη Μιχελή, από την καλύβα ψηλά στο βουνό , από το περιοδικό Ραπόρτο

Την είδε και του άρεσε. Την πλησίασε και της πρότεινε να τα πούνε.
Εκείνη τον λοξοκοίταξε και κόμπιασε. Του χαμογέλασε στο προσκάλεσμά του…
Ήταν 20χρονοι, ανέμελοι και τρελαμένοι με τους Doors.

Η κουλ φωνή του Τζιμ Μόρισον, για την Μπόμπι. Ο ροκ ήχος για το Νικ τους έσμιξαν. Ο έρωτας δεν άργησε να ‘ρθεί.

Τα δυο παιδιά από το Pine Bush του Up State N.Y. (στη βόρεια πλευρά της πολιτείας της Νέας Υόρκης), αποφάσισαν να κάνουν πράξη το τρελό τους όνειρο.
Εκείνο το καλοκαίρι του ’69, θα τους μείνει αξέχαστο. Βγήκανε στη δημοσιά. Κάνανε οτοστόπ σε ένα περαστικό στέισον βάγκον.
Ρίξανε μέσα, μια ματιά. Δικοί μας είναι, είπε η Μπόμπι.

«Που πάτε, τους ρώτησε ο συνοδηγός».
«Μαζί σας, για το Woodstock», του απάντησε ο Νικ.
«Μπείτε μέσα. Φύγαμε…γιούπιιι…».

Έτσι ξεκίνησε η ιστορία. Ένα φιλί, ένα τρυφερό αγκάλιασμα, κουκουλωμένοι από μια κουβέρτα και μια φωτογραφία σύμβολο.


Η σκηνή, μπήκε στην αιωνιότητα.

Το εσταντανέ των δυο ερωτευμένων παιδιών, έγινε εξώφυλλο του διπλού δίσκου «Woodstock».

Χωρίς να το καταλάβουνε, είναι η φωτογραφία σύμβολο μιας εποχής.

Σαν πόστερ, μπήκαν σε αμέτρητα νεανικά δωμάτια σ’ όλο τον κόσμο. Σαν καρτ-ποστάλ, ταξίδεψαν στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα. Σαν εικόνα, σημάδεψαν ανεξίτηλα την μνήμη μας. Τα παιδιά των λουλουδιών, σπάσανε με την ιστορική ροκ συναυλία τους, εκεί στα λιβάδια του Woodstock, τον πουριτανισμό της παλιάς, της σκουριασμένης, της πολεμοχαρούς και ρατσιστικής Αμερικής.

Άνοιξαν νέους δρόμους, για την ειρήνη, την αδελφοσύνη, τα κοινωνικά κινήματα, την οικολογία, την μουσική επανάσταση.

«Κάντε έρωτα κι όχι πόλεμο»! «Δώστε μια ευκαιρία στην ειρήνη»!

«Έλα κοντά μας αδελφέ, σπάσε την μοναξιά σου»!


Οι τρεις μέρες, που άνοιξαν το δρόμο, για τις αλλαγές, τις καινοτομίες, την κοινωνική αμφισβήτηση του ’70 και του ’80, για όλα αυτά, που σήμερα τ’ απολαμβάνουμε, ως αναφαίρετα ατομικά δικαιώματα.

Ο Τζίμι Χέντριξ στη σκηνή. Η Τζάνις Τζόπλιν. Ο Κάρλος Σαντάνα.

O Τζο Κόκερ. Ο Νιλ Γιανγκ. Οι Τζέφερσον Αιρπλέϊν. Οι Κρόσμπι, Στιλ και Νας κι άλλοι πολλοί.

Για το ζευγάρι της φωτογραφίας μας, το Νικ και την Μπόμπι Ερκολάϊν, οι στιγμές που έζησαν ήταν συγκλονιστικές. Τόσο πολύ τους είχε συνεπάρει το θέμα, που δεν στεναχωρήθηκαν όταν έμαθαν ότι οι Doors, δεν θα παρευρεθούνε. Ότι ο Μπομπ Ντύλαν, ανέβαλε την τελευταία στιγμή την εμφάνισή του, επειδή αρρώστησε ο γιος του…

Εκείνο το τριήμερο, ο Μπαρκ Ούτζλε, φωτογράφος στο Newsweek,

πήρε τη γυναίκα και τα παιδιά του και πήγανε κι αυτοί στο Woodstock. Θέλανε να ζήσουν από κοντά την άλλη, την εναλλακτική Αμερική. Κατασκήνωσαν και έγιναν μια παρέα, σ’ εκείνο το τρελό πανηγύρι, του ενός εκατομμυρίου ανθρώπων.

Κατά τη διάρκεια της συναυλίας, ο Μπαρκ, με τη φωτογραφική του μηχανή, τράβαγε σκηνές και πόζες απ’ εδώ κι από ‘κεί.

Σε μια στιγμή είδε το νεαρό ζευγάρι και χωρίς να διστάζει τους σημάδεψε με τον φακό του. Αυτό ήταν…

Τις επόμενες μέρες, η φωτογραφία, φιγουράριζε στην εφημερίδα New York Daily News.


Σήμερα 40 χρόνια μετά, η Μπόμπι κι ο Νικ με μια κουβέρτα αναπαριστάνουν τη σκηνή του ’69. Τα χαρακτηριστικά τους έχουν παραμείνει ίδια. Μόνο ο χρόνος, έχει περάσει πάνω τους, τις ρυτίδες της ωριμότητας.

Παντρεμένοι 38 χρόνια. Με πολλές αναμνήσεις και δυο παιδιά (τον Μάθιου 30 χρόνων και τον Λούκι 27). Αυτή δασκάλα. Αυτός διοικητικός υπάλληλος.

«Μια στιγμή παρακαλώ. Αφήστε με ν’ ακούσω την κιθάρα του Χέντριξ. Την βραχνή φωνή της Τζόπλιν. Να δω γύρω μου, μήπως και ζωντανέψω για μια στιγμή, το συγκλονιστικό εκείνο φεστιβάλ.

Κι ύστερα αν θέλετε… τελειώστε το άρθρο σας».

Μιχάλης Μιχελής

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails