Υποσχέθηκα ότι για τις επόμενες ημέρες θα δημοσιεύω ανά δύο διαγράμματα που θα αφορούν την πορεία της Κινεζικής οικονομίας. Τα στοιχεία μπορούν να επαληθευτούν και εδώ.
Ιδού:
('κλικ' στο διάγραμμα)
Οικονομία - Πολιτική - Επιστήμη
--- Μια φιλική πλατφόρμα παρουσίασης και ανταλλαγής ειδήσεων και ιδεών.
Το e-mail του blog: grsail@gmail.com
Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010
Χαμί Νατζάφι
Πρέπει να πω ότι οι άνθρωποι που εγκαταλείπουν την χώρα τους όταν αυτή βρίσκεται σε ανάγκη, μαχόμενη τους εισβολείς της, δεν με βρίσκουν σύμφωνο με την επιλογή τους. Γνωρίζω ότι είναι μεγάλη και ίσως προκλητική κουβέντα αυτή αλλά έτσι αισθάνομαι.
Όμως η άδικη απώλεια του Χαμί Νατζάφι, ενός αθώου έφηβου, μέσα στην χώρα μου δεν μπορεί παρά να με γεμίζει ντροπή και αγανάκτηση για τους υπανθρώπους που σπέρνουν ανεύθυνα το μίσος και τον θάνατο.
Ποτέ ξανά !
.
Έρμη εκπαίδευση καταραμένα ΑΕΙ
Αναδημοσιεύω απόσπασμα από σημερινό δημοσίευμα την Καθημερινής του Απόστολου Λακάσα με τίτλο:
«Δύο εισακτέους ζητούν τα ΑΕΙ, τρεις παίρνουν... Συνολικά θα δεχθούν 40.125 πρωτοετείς από τους 27.124 που είχαν προτείνει»
[ … Από αυτά, πάντως, προκύπτει ότι ο υφυπουργός αγνόησε τις προτάσεις των ΑΕΙ για τον αριθμό των εισακτέων. Συνολικά, τα πανεπιστήμια ζήτησαν 27.124 εισακτέους και το υπ. Παιδείας τους έστειλε 40.125.
Μάλιστα, ο κ. Πανάρετος με τις δηλώσεις του δείχνει να μην παίρνει στα σοβαρά τους συναδέλφους του πανεπιστημιακούς, οι οποίοι ζητούν μείωση των εισακτέων καθώς θεωρούν ότι τα ιδρύματα δεν διαθέτουν το προσωπικό και τις υποδομές για τόσους πολλούς φοιτητές. «Σε ορισμένα τμήματα πανεπιστημίων υπάρχει μία συμβολική μείωση 5 θέσεων, η οποία έγινε γιατί είχαν διατυπωθεί ανησυχίες από τα τμήματα για τον αριθμό των εισακτέων» ανέφερε χθες για το θέμα ο υφυπουργός.
Ταυτόχρονα, εκτός από τις μικρές μειώσεις στα πανεπιστημιακά τμήματα, φέτος (για μια ακόμη φορά) έγιναν παράδοξες αυξήσεις σε τμήματα ΤΕΙ. Χαρακτηριστικότερη η αύξηση κατά 100 (από 150 σε 250) των θέσεων στο τμήμα Ζωικής Παραγωγής ΤΕΙ Λάρισας. Πέρυσι στο τμήμα είχαν εισαχθεί μόλις 6 υποψήφιοι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου... ]
.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)