Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Άμεση Ανάγκη


[ Από πραγματικό e-mail που έλαβα σήμερα, όπως ακριβώς το έλαβα: ]

Ονομάζομαι Xxxxxxx Yyyyyyy.
Είμαι xx χρονών.
Είμαι παντρεμένος.
Έχω βεβαίως εκπληρώσει τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις.
Γνωρίζω πάρα πολύ καλά την Αγγλική γλώσσα.
Έχω εργασθεί στον ξενοδοχειακό τομέα , στο ξενοδοχείο Hotel, ως :

-         εργάτης κατασκευής αιθουσών για συνέδρια και δεξιώσεις
-         βοηθός σερβιτόρος σε δεξιώσεις, Restaurant κ.λ.π
-         Room Service
-         Groom
-         Βοηθός κουζίνας (προετοιμασία υλικών) και λάντζα
-         Συντηρητής πισίνας
-         Υπεύθυνος τεχνικός όλων τω ηλεκτρονικών του ξενοδοχείου (συστ. συναγερμού, μηχανήματα επικοινωνιών, υπολογιστές)

Είμαι ηλεκτρονικός μηχανικός ειδικός στους Η/Υ εδώ και 33 χρόνια και με απέλυσαν. Ζητώ μια οποιαδήποτε δουλειά στον ξενοδοχειακό χώρο (ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ).

Είμαι ευχάριστος άνθρωπος, χαμογελαστός, επικοινωνιακός.

ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ

EIMAI KATOXOΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ Βʼ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ , ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ

Τα στοιχεία μου
.

4 σχόλια:

  1. Εσείς προς το παρόν περιμένετε την απόφαση, αν βγει, του ΚΤΕ. ΚΤΕ είναι ένα από τα προϊόντα του ΠΑΣΟΚ που το μόνο που έχει να προσφέρει είναι η βιομηχανία λέξεων και ακρονυμίων. ΕΣΥ, Διαβούλευση, εφικτό, φως στο τούνελ. Θα μπορούσε κανείς να φτιάξει μία ΠΑΣΟΚοπαίδεια μ'όλες αυτές τις μπαρούφες που πραγματικά εφευρίσκουν οι ψευτοσοσιαλιστές. Από τα πιο πρόσφατα είναι το ΚΤΕ που καλύτερα θα σήμαινε του Κ_λου Τα Εννιάμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @gekoudi

    Δεν κατάλαβα ποιοί είμαστε 'εμείς' και τι είναι το 'ΚΤΕ'. Όσο για το ΠΑΣΟΚ ... τι να πω ... χάρισμά σου κι αυτό και ο 'σοσιαλισμός' του :-)
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποση ευαισθησια μπορει να διαθετει καποιος προκειμενου ν΄απαντησει χωρις να θεωρηθει κυνικος,.εαν θελει να ειναι ειλικρινης λεγοντας.
    Δηλωσε ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ.....χωρις ιχνος 'ρατσισμου'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Tasoula

    Ώρες - ώρες αισθάνομαι πραγματικά αλλοδαπός. Αλλοδαπός από άλλο πλανήτη !
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails