Αυτή την περίοδο δεν έχω ούτε πολύ χρόνο αλλά ούτε και πολλή διάθεση για να γράψω κάτι εις στο παρόν ιστολόγιον …
Τελικά όμως μου δόθηκε η αφορμή να γράψω από τους διάφορους ‘ελληνόψυχους’ (sic) , υπερ-έλληνες, ανεγκέφαλους, εν πολλοίς και συνήθως ανέραστους αλλά και αθεράπευτα ηλίθιους φασίζοντες ή φασιστοειδείς οι οποίοι κόπτονται όλοι εν χορώ ως νεογέννητοι σκύλοι και διαμαρτύρονται, για τον διορισμό της κυρίας Θάλειας Δραγώνα ως γραμματέως του Υπ. Παιδείας (αυτού του … δια βίου και … δεν συμμαζεύεται).
Δεν γνωρίζω την κυρία Δραγώνα αλλά από μία μικρή έρευνα που έκανα είδα ότι πρόκειται για μια μετριοπαθή επιστήμονα με ορθές θέσεις και σύγχρονες αντιλήψεις αλλά το κυριότερο, πρόκειται για ένα συγκροτημένο άτομο φιλικό και ήρεμο.
Θα ήθελα λοιπόν να ευχηθώ καλή επιτυχία στο έργο της, να πω μπράβο στην Υπουργό για την επιλογή της και ειλικρινά ελπίζω ότι ο εσμός των ‘ελλήνων’ με μικρό έψιλον και ψυχή με γιώτα, κάποια στιγμή θα πάψει να μαγαρίζει τα αυτιά ημών των υπολοίπων Ελλήνων με στριγκά κρωξίματα.
Σας ευχαριστώ εκ’ των προτέρων για την προσοχή σας …
.
Το έργο όλων θα έχει επιτυχία όταν αποφασισουν να φέρουν σε πρώτη θέση το μαθητή και τους γονείς του.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ο δείμος του πολίτη
ΑπάντησηΔιαγραφή... όταν θα καταλάβουν ότι δεν υπάρχουν 'μαθητές' αλλά νέοι πολίτες που χρήζουν σεβασμού και απαιτούν παροχή ζωντανής και ουσιαστικής γνώσης.
Δυστυχώς πολλές φορές αντιμετωπίζουμε το φαινόμενο οι "γονείς" να είναι αυτοί που τροφοδοτούν την μισαλοδοξία, την επιφυλακτικότητα και την οπισθοδρόμιση ορθώνοντάς τες ως τείχος ανυπέρβλητο απέναντι στα παιδιά τους τα ίδια !
... και μόνο ο όρος 'μαθητής' εμπεριέχει την έννοια της υποτίμησης και του αυταρχισμού !
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ.
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΩΝ 6-12 ΕΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ
ΜΑΘΑΙΝΕΙ
Ε ΡΕ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
η Δραγωνα εχει γραψει κατα του ελληνισμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΡΙΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
@grsail,
ΑπάντησηΔιαγραφήνα βάλω και εγώ μια πινελιά..:
..από το πρώτο θέμα...;-)
«Απέναντι» από τον Γιώργο
~ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ
Ως σύζυγος του συνταξιούχου καθηγητή στο London School of Economics κ.Νίκου Μουζέλη
και παιδικού φίλου του κ. Κώστα Σημίτη, η κυρία Θάλεια Δραγώνα συμμετείχε στην ομάδα των Ελλήνων ακαδημαϊκών που στήριζαν τον τότε πρωθυπουργό. Στη συνέχεια πέρασε στο στρατόπεδο του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου. Μάλιστα, το 2004, ως μέλος του αποκαλούμενου «κύκλου Γιαννίτση» -όπως αποκαλούσαν τότε τους ανθρώπους του τέως υπουργού-, είχε τοποθετηθεί «απέναντι» στον ση-
μερινό πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου. Οταν, όμως,το 2007 ο κ. Παπανδρέου επισφράγισε με τον πλέον απόλυτο τρόπο την κυριαρχία του στο ΠΑΣΟΚ, η κυρία Δραγώνα αποφάσισε να ελιχθεί.
Επιχείρησε να προσεγγίσει τον πρόεδρο,αρχικά μέσω του κ. Ιωάννη Πανάρετου, δίχως όμως επιτυχία.
Δεν το έβαλε κάτω και ξαναπροσπάθησε μέσω του καθηγητή κ. Νίκου Κοτζιά. Παράλληλα, άσκησε έντονες πιέσεις προκειμένου να γίνει ενεργό μέλος του ΙΣΤΑΜΕ και κατάφερε να λάβει μέρος σε αρκετές συσκέψεις του ινστιτούτου.
Μάλιστα, σε πρόσφατο κλειστό session του ΙΣΤΑΜΕ, πήρε τον λόγο και μίλησε για θέματα παιδείας, εμφανίζοντας εντελώς διαφορετικό πρόσωπο από τα βιβλία και τις λίγο παλαιότερες τοποθετήσεις της. Με ήπιο τρόπο εξήγησε πώς με τη βοήθεια της ψυχολογίας επιτυγχάνεται η επιμόρφωση των πολιτών. Είχε, ήδη, ενταχθεί στο «νέο ΠΑΣΟΚ» και -όπως χαρακτηριστικά προέβλεπαν οι παρευρισκόμενοι
- είχε βάλει στόχο μια θέση στο υπουργείο Παιδείας…..:-))))
Ο οπορτουνισμός ως κοινωνική ιδεολογία
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλος ο κόσμος κατηγορεί τις μεγάλες ιδεολογίες που είχαν κατά την άποψη του μόνο και μόνο αρνητικές επιπτώσεις πάνω στην κοινωνία δίχως όμως να συνειδητοποιεί ότι υπάρχουν και άλλες ιδεολογικές μορφές που αποτελούν κοινωνικά δόγματα.
Μια από αυτές τις αμφιλεγόμενες μορφές είναι και ο οπορτουνισμός.
Φαινομενικά δεν είναι και τόσο αντιληπτός διότι συνδυάζεται εύστοχα με τον τοπικισμό και συνεπώς δεν ξεχωρίζει στο τοπικό επίπεδο. Επιπλέον προσφέρει πολλές δυνατότητες όσον αφορά στην έλλειψη θεωρητικής ιδεολογίας.
Με το πρόσχημα της μη καταπάτησης των απόψεων κάθε ατόμου, ο οπορτουνισμός παρουσιάζεται ως η βέλτιστη διπλωματική λύση της επιβίωσης ενός θεσμού.
Δεν υπάρχει ποτέ πρωτοβουλία που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ύπαρξη του θεσμού εφόσον η τάση του είναι να καθορίζεται από την πλειοψηφία πριν από κάθε ψηφοφορία.
Ο οπορτουνισμός λειτουργεί με το μοντέλο του φύλλου πάνω στο ποτάμι: πάει όπου τον πάνε.
Δεν υπάρχει καμμιά αντίσταση και συνεπώς κανένα πρόβλημα.
Η εξέλιξή του είναι η ροή του ρεύματος.
Επιπλέον είναι νοητικά οικονομικός εφόσον ο οπορτουνισμός βασίζεται αποκλειστικά στη μίμηση του άλλου.
Ως κινούμενος καθρέφτης, ο οπορτουνιστής ζει μέσα στον κόσμο της εικόνας.
Το πλαίσιο του είναι καθαρά εικονικό και για τον ίδιο λόγο είναι και εντελώς πραγματικό διότι δεν προσφέρει τίποτα που να διαφέρει απ' ό,τι υπήρχε. Ακόμα και στην περίπτωση -σπάνια βέβαια- όπου υπάρχει μια υλοποίηση, το οπορτουνιστικό σύστημα έχει εξασφαλίσει ότι η ύπαρξη του έργου δεν ανατρέπει κανένα δεδομένο και συμβαδίζει απόλυτα με τη δογματική νοοτροπία της κοινωνίας.
Κανείς δεν μπορεί να στιγματίσει τον οπορτουνισμό διότι δεν αφήνει ποτέ το στίγμα.
Πανταχού παρών διότι ανύπαρκτος στην ουσία, ο οπορτουνισμός είναι επαγγελματικός συμβιβασμός. Ως ρητορικό στοιχείο δεν δίνει αξία στην αλήθεια αλλά μόνο στην άποψη.
Ως συμβιβαστική αρχή δεν επιβαρύνεται από οποιαδήποτε ηθική.
Με αυτά τα χαρακτηριστικά ο οπορτουνισμός είναι το ιδανικό όπλο της τοπικής αδράνειας.
Με τον οπορτουνισμό δεν υπάρχει ανικανότητα εφόσον δεν υπάρχει καν βούληση δημιουργίας και όλα καθορίζονται εντροπικά.
Ένα άλλο από τα πολλαπλά κοινωνικά του προτερήματα είναι ότι δεν εμπεριέχει ανθρώπινα στοιχεία: όλα είναι απολύτως κοινωνικά, όλα είναι τυπικά.
Ακόμα και η νομολογία δεν υπάρχει ως έννοια για τον οπορτουνισμό εφόσον όλα μπορεί ν' αλλάξουν και να παραβιαστούν αν το θελήσει η κοινωνική μάζα. Με άλλα λόγια, ο οπορτουνισμός ενισχύει τα αντανακλαστικά της μικρής κοινωνίας πολλαπλασιάζοντάς τα. Με αυτόν τον τρόπο προκαλεί την απόλυτη αδράνεια που εξασφαλίζει τη μη επιβίωση κάθε δημιουργικού στοιχείου.
Το μόνο καλό για τους ανθρώπους είναι ότι ο οπορτουνισμός δεν παράγει ιστορία, μόνο λήθη.
@Θολοκουλτούρα (sic)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κύριε θολοκουλτούρα, αισθάνομαι ότι μάλλον δεν μας είπες κάτι ...
@Παναγιώτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Παναγιώτη,
Ομολογώ ότι δεν αντιλαμβάνομαι τον όρο που χρησιμοποιείς. Ο 'εθνομηδενισμός' ως αντίληψη ή ως οτιδήποτε άλλο στερείται 'ορισμού' η κάποιας σημασίας, μάλλον θα εννοείς κάτι που δεν το κατάλαβα ...
@B.Bimbo
ΑπάντησηΔιαγραφή... αυτά που γράφεις μπορούν βεβαίως να εκληφθούν ως κριτική προς το πρόσωπο αλλά δεν αποτελούν και τεκμήρια εγκλήματος ;-)
... εμένα με ενόχλησε που όλοι οι 'μεταξάδες' και 'χούντες' έπεσαν να μας πείσουν ότι μια εγκληματική μορφή πήρε θέση στο Υπουργείο
... το ίδιο με είχε ενοχλήσει και ο θόρυβος με την Ρεπούση που ομολογώ ότι ουδέποτε τον κατάλαβα.
Οι κατήγοροι της Ρεπούση είχαν την ίδια 'πολιτική' αλλά κυρίως 'πολιτιστική' φυσιογνωμία με αυτούς της Δραγώνα ... τους έχωσα λοιπόν και εγώ στο ίδιο τσουβάλι και τους απέριψα όλους μαζί ... εξ' ου και η ανάρτηση ... με εννοείς ;;
... άλωστε ... πάταξον μεν άκουσον δε :-)))
@DDR
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κύριε/α stazi (;!)
Για μένα ο οπορτουνισμός είναι περισσότερο μια μη αποδεκτή στάση ζωής παρά μια ιδεολογία. Δεν καταλαβαίνω όμως την σχέση των γραφομένων σου με τη ανάρτησή μου.
Ίσως η αμέσως προηγούμενη απάντησή μου στον B.Bimbo να καλύπτει και εσένα ...
Αγαπητέ συντάκτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρώτηση:
Όποιος επικρίνει την εν λόγω κυρία ανήκει στους …. «ελληνόψυχους’ (sic) , υπερ-έλληνες, ανεγκέφαλους, εν πολλοίς και συνήθως ανέραστους αλλά και αθεράπευτα ηλίθιους φασίζοντες ή φασιστοειδείς οι οποίοι κόπτονται όλοι εν χορώ ως νεογέννητοι σκύλοι και διαμαρτύρονται,….» ;;;;;;;;;;;;;;
Επειδή εγώ έχω πτυχίο ( που κάποιοι άλλοι δεν έχουν…) στις πολιτικές επιστήμες έχω την αίσθηση ότι υπερβάλετε. Αν όμως εννοείτε όσα λέτε, τότε χαίρομαι που διαφωνώ μαζί σας.
@Aνώνυμος 14:20
ΑπάντησηΔιαγραφή... έχω την αντίληψη ότι η υπερβολή καμιά φορά διεγείρει την σκέψη ...
Χρόνια Πολλά, ανεξαρτήτως διαφωνιών !