Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Καταδικάζουμε την βία «από όπου κι αν προέρχεται» ...ως ανυποψίαστα μειράκια …


Ένα μικρό αλλά περιεκτικό κείμενο του radical desire,

Μα γιατί να υπάρχει βία; Η βία είναι κακή, κακή, κακή! Γιατί να μην μπορούμε να ζούμε όπως παλιά, που δεν υπήρχε πάλη των τάξεων και όλα ήταν αρμονικά και ανθηρά! Είμαι τόσο πληγωμένος που υπάρχει βία, στενοχωριέμαι τόσο βαθιά! Αν ήταν στο χέρι μου, όλοι οι άνθρωποι θα αγκαλιαζόντουσαν και θα γράφανε συγκινητικά πράγματα σε μπλογκ. Αλλά επειδή υπάρχει βία, θέλω να ξέρει ότι την καταδικάζω από όπου κι αν προέρχεται, με όποιο τρόπο κι αν εκδηλώνεται, και όποιον κι αν έχει θύμα, γιατί η βία είναι πάντα φασιστική κι εγώ είμαι με τη δημοκρατία. 

Να για να μάθεις, κακιά βία. Δεν σε χτυπάω, γιατί εγώ δεν πιστεύω στη βία, αλλά σου κάνω κάτι μούτρα άλλο πράμα. Και όποιοι κάνουν βίαιες πράξεις, να ξέρουν ότι εγώ δεν τις εγκρίνω καθόλου, και αν αύριο μεθαύριο προκηρύξουν κατάσταση έκτακτης ανάγκης ή κυκλοφορούν τάγματα θανάτου στους δρόμους, εγώ θα κοιτάω στο διαμέρισμά μου την τηλεόραση πολύ συνοφρυωμένος.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails