Διάβασα μια από τις τελευταίες δηλώσεις του υπουργού Λοβέρδου όπου θεατρικά αγανακτισμένος μας πληροφορεί για το τεράστιο κόστος περίθαλψης των μη νόμιμων μεταναστών. Χωρίς φυσικά να εισηγείται λύση. Να τους εξαφανίσουμε; Να τους ξεκάνουμε; Να τους πετάμε στα πεζοδρόμια κι ας είναι άρρωστοι; Τι;
Όμως πέρα από τα φτηνά πολιτικάντικα πυροτεχνήματα και τις λεκτικές κορώνες που εκτοξεύονται εδώ, όπως και πάρα δίπλα στην Ιταλία, στην Αγγλία και στην Σουηδία, κορώνες οι οποίες πάσχουν από μία ομοιομορφία βαθιά οπισθοδρομικού νέο-φιλελευθερισμού που δεν αντέχεται, σκεφτόμουν και τα τελευταία γεγονότα στην Γαλλία με τις τεράστιες διαδηλώσεις για το ασφαλιστικό καθώς και τις κινητοποιήσεις των μαθητών / φοιτητών στην Ιταλία που εναντιώνονται στην υποβάθμιση της Δημόσιας παιδείας. Μεγάλες κινητοποιήσεις χωρίς όμως πραγματικές ρίζες μέσα στην κοινωνία και χωρίς αποτελεσματική πολιτική έκφραση. Οι "μεγαλειώδεις" κινητοποιήσεις γίνονται αλλά τα μέτρα περνούν.
Τα παραπάνω ζητήματα που σταχυολογώ έτσι άταχτα και στα γρήγορα, είναι απλώς δείγματα του υπερ-συντηρητισμού και της οπισθοχώρησης των Ευρωπαϊκών αξιών, όπως τουλάχιστον τις γνωρίσαμε οι κάπως μεγαλύτεροι, τις τελευταίες δεκαετίες.
Και φυσικά δεν είναι αυτό το θέμα μου. Δε θα χάλαγα χρόνο για αυτά, που τα γνωρίζουμε όλοι, ούτε θα έβαζα τα ηλεκτρόνια να τρέχουν σαν τρελά στο διαδίκτυο για να σας μεταδώσουν χιλιοειπωμένα πράγματα και πληροφορίες cliché.
Το θέμα μου είναι ότι όλα αυτά τα παραπάνω που σ’ εμένα και ίσως και σε εσάς προκαλούν ανησυχία και απέχθεια γίνονται από τον πολύ κόσμο ανεκτά.
Η μεταστροφή του συνταξιοδοτικού στην Γαλλία πέρασε από την εθνοσυνέλευση και την Γαλλική Βουλή. Πέρασε και μάλιστα όχι με μία και δύο ψήφους διαφορά αλλά με ικανή πλειοψηφία.
Οι αντιπρόσωποι που «ο λαός» στέλνει στα ανώτατα θεσμικά όργανα των εθνοκρατών ψηφίζουν χωρίς αυτόν και γι αυτόν όλο και περισσότερα περιοριστικά, νέο-φιλελεύθερα και αντιλαϊκά μέτρα αλλά οι πολίτες δεν αντιδρούν, οι κυβερνήσεις δεν κλονίζονται.
Μου είναι πλέον σαφές ότι η «σιωπηλή πλειοψηφία» μπορεί να μην υποστηρίζει ανοικτά αλλά πάντως ανέχεται όλες αυτές τις δέσμες μέτρων εδώ, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιταλία, στην Σουηδία στην Γαλλία. Παντού.
Αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να παραβλέπεται, δεν αποτελεί απλώς απάθεια αλλά στην πραγματικότητα εκφράζει πολιτικό και κοινωνικό υπόβαθρό υποστήριξης των υπερσυντηρητικών κυβερνήσεων.
Σκεφτείτε ότι πολλοί μα πάρα πολλοί Έλληνες υπήρξαν πρόθυμοι να παρακολουθήσουν κουνώντας συγκαταβατικά το κεφάλι το επαίσχυντο «ευφυολόγημα» του Πάγκαλου περί του ότι όλοι μαζί τα φάγαμε κι ας μην έχουν φάει στην ζωή τους ούτε πεντάρα τσακιστή από δημόσιο χρήμα.
Τσακώνομαι με πάθος σαν έφηβος και μέχρις υπερβολής καμιά φορά, με φίλους που τους γνωρίζω δεκαετίες για να υποστηρίξω αυτή η την άλλη θέση να εξηγήσω ετούτο ή το άλλο επιχείρημα και πολύ συχνά διαισθάνομαι ότι το κανάλι επικοινωνίας με τον απέναντί μου γίνεται όλο και περισσότερο αχνό και ανίσχυρο. Η επιμονή και το πάθος μου που το αντλώ από την τριβή στις ζημώσεις και τις αντιπαραθέσεις στα αμφιθέατρα των φοιτητικών μου χρόνων αντί να φωτίζουν, τρομάζουν. Αντί να εξηγούν ενοχλούν. Όσοι επιμένουμε ακόμη και στα αυτονόητα, αντί να πίνουμε ήσυχα το ουζάκι μας όπως οι άλλοι, κινδυνεύουμε να καταλήξουμε γραφικοί κοσμοκαλόγεροι της αριστεράς.
Η κυβέρνηση και οι πολιτικές του μνημονίου έχουν υποστήριξη αγαπητοί συν-πολίτες.
Ίσως διότι ο μέσος Έλληνας είναι τρομαγμένος και ζητά αποκούμπι του τύπου «αυτοί ξέρουν καλύτερα». Ίσως διότι η Ελληνική μεσαία τάξη δεν έχει αντιληφθεί ακόμα για πού πάει το τραίνο και θεωρεί αφελώς ότι στο τέλος θα την βγάλει καθαρή. Ίσως διότι η αριστερά κλείστηκε στο καβούκι της και κατάντησε καταγέλαστη με θέσεις του τύπου «δεν πληρώνω» και «έξω από το ευρώ τώρα». Δεν ξέρω. Ή δεν ξέρω ακόμη.
Αυτή η υποστήριξη, η άτυπη και υπόκωφη που δίδεται σχεδόν σε όλες τις νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις της Ευρώπης είναι ίσως από τα πλέον παράξενα και δυσεξήγητα κοινωνικά και πολιτικά φαινόμενα. Έχουν για μένα μυστηριώδες και ανεξερεύνητο έρεισμα που φοβάμαι ότι δεν προμηνύει τίποτε καλό.
.
Ο Λοβέρδος κάνει τη δουλεία που πρέπει. Θέλει να ρίξει τις ευθύνες στους άτυχους ξένους που κι αυτοί κάνουν τη δουλεία τους. Η μετανάστευση στη χώρα μας έγινε το ίδιο πρόχειρα με όλα όσα μας αφορούν Οι ξένοι απελπισμένοι βρήκαν τις διεξόδους στα προβλήματα τους στον τόπο τους Δεν φταίνε σίγουρα αυτοί. Όμως δεν μπορώ να καταλάβω πως η παράνομη αλλοδαπή έχει ΑΜΚΑ και κοινωνικό τουρισμό ενώ δεν εισήρθε νόμιμα στον τόπο μας. Εργαζόμενοι που δεν μπορούν να δηλώσουν το εισόδημα τους όχι γιατί δε θέλουν αλλά γιατί λογω της παράνομης παραμονής τους φοβούνται και δεν μπορούν Σ όλους αυτούς όμως η υγεία είναι αγαθό Έχουν ΑΜΚΑ Τα στοιχειά στη διάθεση σας λογά της δουλειάς μου ξέρω τι λεω.Οι Λοβερδοι είναι που άφησαν να γίνουν όλα αυτά Οι άνθρωποι δεν είναι σκουπίδια έπρεπε να υπάρχει πρόνοια για όλα εξ αρχής. Και μετά στρέφουν εμάς εναντίον των ξένων για να μεταστρέψουν την οργή μας αλλού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης παντού στην Ευρώπη τα πράγματα είναι το ίδιο δύσκολα Η αυτοματοποιημένη ζωή που ζει ο κόσμος για να βγάλει τα προς το ζειν δεν του δίνει το δικαίωμα να σκεφτεί. Εμείς εδώ κάνουμε υψηλή διανόηση το κέφι μας και φυσικά η αγανάκτηση μας είναι στείρα Το σύστημα δεν μας επιτρέπει να αντιδράσουμε Η οργή ανθρώπων σαν τον GRSAIL διοχετεύεται μοιραία στην αριστερά και αφήνεται στην χλιαρή χαλαρή και αναποτελεσματική αντίδραση των συλλαλητηρίων απεργιών και επισκέψεων των κομματαρχών στα σημεία που εκδηλώνεται ο πόνος Μετά από αυτό πάμε όλοι να δούμε τον θρύλο .Έχουμε κάνει το καθήκον μας προς τν εαυτό μας και το συμπολίτη μας αφήσαμε στα χεριά των πεφωτισμένων της αριστεράς με τα μαγικά ραβδάκια τη λύση του προβλήματος. Κάνεις από όλους αυτούς δεν έδωσε μέχρι σήμερα μια πλεύσιμη λύση για των καταστροφη των συνεπειών του νεοφιλελευθερισμού στην κοινωνία. Είναι περισσότερο εξοργιστικό αυτό πιστέψτε με από το να μάχεσαι για την επικράτηση του νεοφιλελευθερισμού.
Και με ρωτάτε γιατί δεν γίνεται τίποτα. Πώς να γίνει όταν το σύστημα αυτοπροστατευεται με την πολύτιμη συμβολή των κόμματων της αριστεράς παντού στον κόσμο Παρακολουθώ από κοντά τα δρώμενα στη Γαλλία οι εκεί φίλοι μου στέλνουν φωτο και βίντεο από τις διαδηλώσεις , Όμως το μόνο που βλέπω είναι καλόγουστες σικ φιέστες σε κεντρικά σημεία του Παρισιού ένα είδος πανηγυριού σαν τα γκειζερ ένα πράγμα που καθόμαστε και τα θαυμάζουμε γιατί δεν είναι επικίνδυνα Ενώ ένα ηφαίστειο δεν τολμάς να το πλησιάσεις. Έτσι κι αστυνομία περιφρουρεί με όλες τις δυνάμεις της αυτές της μκροεκρηξεις ζεστού νερού και το σύστημα λειτουργεί άψογα.
Ποιος πολίτης μπορεί σήμερα να καταλάβει από πού πρέπει να πρωτοπροστατευτει μέχρι να καταλήξει ότι ο πρώτος εχθρός είναι ο ίδιος ο εαυτός του που είναι επιρρεπής στους πειρασμούς που η εξουσία του έριξε μπροστά, Σαν το σκυλί που τρώει τη φόλα είμαστε Δεν εκπαιδευτήκαμε να μην παίρνουμε το κρέας από τα χεριά του ανθρώπου που μας ελέγχει. Όταν θα αρχίσετε όλοι σας να ελέγχετε , όπως έκανα κάποια στιγμή κι εγώ μετά από χρόνια ύπνου στ αριστερά μαξιλάρια τότε θα μπορείτε να δείτε καθαρά Τι μένει ? Αυτό που μένει θα σας τρομάξει ίσως αλλά έτσι είναι πάντα η απότομη αφύπνιση.
Καλημέρα σας.
grsail,
ΑπάντησηΔιαγραφήσε αυτο ακριβως το συμπερασμα εφτασα κι εγω. οτι το μνημονιο εχει κοινωνικο υποβαθρο. Ποιο ειναι αυτο; οτι σε λιγα χρονια θα ξαναγινουμε οπως παλια. Ειναι μια μεταφυσικη πιστη, ενας ευσεβης ποθος, που καθυσηχαζει. Ακομα δεν ειναι ώριμες οι συνθηκες για ωμη συγκρουση. Γιατι , κακα τα ψεμματα δεν υπαρχει πολιτικη δυναμη που να αναλαβει και να οργανωσει τη δυσαρεσκεια, που οντως υπαρχει.
http://dh68.wordpress.com/2010/10/18/manif-du-16-octobre-23/#comment-188
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό τις διαδηλωσεις στο Παρισι
@Alkonas
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε παρακολουθώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω: απορρίπτεις τα τρέχοντα πρόσωπα και μηχανισμούς της Αριστεράς ή το σύστημα των αριστερών ιδεών συνολικά;
.
@cynical
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, φαίνεται ότι δεν υπάρχουν ούτε τα θεωρητικά εργαλεία αλλά ούτε και οι μηχανισμοί που απαιτούνται για να εκφραστεί αποτελεσματικά η δυσαρέσκεια. Αυτό οι κρατούντες το γνωρίζουν πολύ καλά οπότε και ενεργούν ανάλογα. Μάλλον θα είναι πολύ μακρύς ο δρόμος.
.
Οι ιδέες γέννησαν και τους μηχανισμούς ή ακόμα χειρότερα τους επέτρεψαν να υπάρξουν με τη μορφή που τους ξέρουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ιδέες όπως έχω ισχυριστεί όχι μόνο εγώ σε αυτό το μπλοκ δεν συμπορεύονται με τη Λογική την κοινή αλλά μόνο με τις λογικές των ανθρώπων που τις χρησιμοποιούν σε συγκεκριμένη χωροχρονικη στιγμή. Είναι προϊόν αυτής της στιγμής και άρρηκτα δεμένες με τις ωφελιμιστικές και υλικές επιδιώξεις των δημιουργών τους.
Αντίθετα οι μηχανισμοί για την υλοποίηση των ιδεών έχουν ίσως περισσότεροη προσαρμοστικότητα και συντηρούν κάθε φορά τις ιδέες αυτές έτσι ώστε να μην αντιλαμβάνεται κάνεις ούτε τον επιθανάτιο ρόγχο τους ούτε το θάνατο τους.
Σήμερα ιδέες και μηχανισμοί είναι επιτυχώς ταριχευμένοι και το μονό που με ανησυχεί είναι ότι δεν κάθονται θαμμένοι στην πυραμίδα τους αλλά διεκδικούν τη θέση τους στο βασίλειο των ζωντανών.
@Alkonas
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι αλλά τότε πως θα γίνει. Θα έχουμε έναν κόσμο χωρίς ιδέες;
Τόσο ο σημερινός φιλελεύθερος όσο και ο αριστερός, όταν είναι γνήσιοι, τρέφουν ενδόμυχα εμπιστοσύνη και σεβασμό για τις ιδέες τους. Η διαπάλη των ιδεών δεν είναι αυτή που κινητοποιεί τους ανθρώπους και λειτουργεί ως καταλύτης μετεξέλιξης για την κοινωνία;
.
Ο κόσμος φαγώθηκε για τις ιδέες και από τις ιδέες
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανθρώπινη ζωή είναι απλή και η ιδέα της λογικής και ισόρροπης ανθρωπινής δράσης μέσα στην κοινωνία στη φύση στον πλανήτη γενικότερα είναι σ όλους γνωστή. Όλοι ξέρουμε ότι τα αυτοκίνητα ρυπαίνουν αλλά όλοι τρέχουμε μ αυτά ακόμα και σε μικρές αποστάσεις έτσι γιατί ξεχάσαμε να περπατάμε , Όλοι ξέρουμε ότι τα ταχυφαγεια και κυρίως τα αμερικανοφερτα πωλούν διατροφικές βόμβες αλλά τις τρώμε Όλοι ξέρουμε ότι ο άνθρωπος έχει ανάγκη αρμονικής συνύπαρξης με τα αλλά έμβια όντα στη φύση άλλα κοιτά τι κάναμε Κιότο κι άλλες αηδίες που και αριστεροί κυβερνήτες συνωστίζονται για να υπογράψουν τα πρωτοκολλά της ντροπής.
Είναι ντροπή να χάνεται η κοινή ανθρωπινή λογική του μέτρου στο όνομα των ευφυολογημάτων κάθε είδους που δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να την αντιμάχονται
Οι ιδεολογίες κατάντησαν σαν τις αισχρές σοφιστείες
@Alkonas
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταχιολογόντας την τελευταία σου απάντηση βρίσκω τις παρακάτω ιδέες:
- Η ανθρώπινη ζωή είναι απλή
- Η λογική και ισόρροπη ανθρώπινη δράση είναι θετική
- Η ρύπανση είναι αρνητική
- Η ποιότητα διατροφής αποτελεί αξία
- Ο σεβασμός της βιοποικιλότητας είναι αξία
- Η λογική και το μέτρο είναι αξίες
Αν προσθέσεις λίγες ακόμη, ώστε να υπάρξει κάποια σχετική πληρότητα, τότε απλά θα ορίσεις με περιγραφικό τρόπο μια ιδεολογία: την δική σου.
Αυτό λοιπόν εννοώ, ότι χωρίς ιδεολογίες δεν υπάρχει κοινωνία οπότε ο άνθρωπος επανέρχεται στην κατάσταση του ζώου.
.
GRSAIL
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν σου απαντήσω οφείλω να δηλώσω ότι δε γνωριζόμαστε εσύ κι εγώ στην πραγματική ζωή αν και τελικά καλό θα είναι να γνωρίζεις τους μπλογκερς που μιλάς για να μη γίνονται παρεξηγήσεις. Μ αρέσει να μιλώ πάντα επώνυμα. Δεν έχω σχέση με τον χώρο των κομμάτων Το διαδίκτυο το γνώρισα σχετικά πρόσφατα. Σήμερα πληροφορήθηκα ότι ένας φίλος που απέκτησα ηλεκτρονικά και είναι ανώνυμος για μένα και που θεωρώ ότι οι ιδέες μας είναι πολύ κοντά απειλήθηκε η κάτι τέτοιο από κάποιες ηλεκτρονικές περσονες και ομολογώ το μυαλό μου πήγε και σε σένα GRSAIL ακριβώς επειδή έγραψε και στο μπλοκ σου.
.
Επειδή έγραφα στο μπλοκ που τα άτομα αυτά μάλλον έδρασαν όπως μου είπε συνδυάστηκα μαζί τους. Στο σημείο αυτό αναφέρω ότι είμαι νομικός και δε δέχομαι στο διαδίκτυο να γίνονται ούτε τραμπουκισμοί ούτε πράξεις παράνομες που να θίγουν την τιμή και την υπόληψη των συνδαιτυμόνων σ ένα μπλογκ. Δέχθηκα και ύβρεις για το ζήτημα αυτό χωρίς να φταίω. Το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση και ο σεβασμός στην προσωπικότητα των άλλων είναι πάνω από όλα ανεξάρτητα από το τι λέει το σύνταγμα . Στη Γάλλια προσφατα μια πολύκροτη δική έγινε σε βάρος του συγγραφέα Juan Asensio που έχει υιοθετήσει ένα αιχμηρό, απότομο ύφος γιατι ετσι είναι το μυαλό του απλά και δε διστάζει να χαλάσει το στόμα του. Κάποιοι τον έσυραν στα δικαστήρια και πλήρωσε καλά λεφτά ως αποζημίωση. Είναι ιδιοκτήτης του μπλογκ STALKER.
Στο σημείο αυτό αναφέρω ότι το Μπλοκ ανέβηκε με το όνομα και τη φωτογραφία του καθηγητή Γιανναρά, τον όποιο σέβομαι και υπολήπτομαι ως διανοητη.
Νομισα στην αρχή ότι ο ίδιος έκανε κάτι τέτοιο στην πορεία όμως είδα ότι επρόκειτο για μια παγίδα στην οποία έπεσα κι εγώ .
Όταν ρώτησα τον καθηγητή στην αρχή του 2010 σε μια διάλεξη του στο τέλος αν είχε ιδέα για το μπλογκ μου δήλωσε ότι αγνοεί τα πάντα!!!!
Μετά από αυτό τον ρώτησα γιατί δεν μας λέει αφού διαπιστώνει τα προβλήματα τι πρέπει να κάνουμε για να τα λύσουμε μου απάντησε αυτός ότι «δε θέλω να γίνουν τα λόγια μου ιδεολογία».
Η φράση του με προβλημάτισε έσπαγα το μυαλό μου να δω τι εννοούσε ο καθηγητής και μετά κατάλαβα ή νομίζω πως κατάλαβα
Δεν είναι δυνατό να περάσει σε ταμπελακια το λογικό και το αυτονόητο να γίνει σημαία ή καραμέλα στα χέρια των επιτηδείων που ελέγχουν τη μάζα. Γι αυτό δεν μπορώ να δεχθω το αυτονόητο και το λογικό να μπει σε καλούπια και να πωλειται Μόνος σου στην ανάρτηση για τις ΜΚΟ στο μεταξουργείο γράφεις ότι χρησιμοποιούν τις ευαισθησίες για το περιβάλλον για να περάσουν τα πολικά τους μηνύματα Αυτό δε θέλω να γίνει το λογικό ιδεολογία.
@Alkonas
ΑπάντησηΔιαγραφή(α) Οι επιφυλάξεις είναι σεβαστές.
(β) σχετικά με τον κύριο Γιανναρά, μιας και τον ανέφερες, ήθελα να πω ότι δεν γνωρίζω και πολλά από το έργο του. Ότι όμως είδα μέχρι στιγμής δεν με ενθουσίασε. Μένω βέβαια και με την απορία πως ένας θεολόγος κατέχει έδρα φιλοσοφίας … αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.
.
Εννοώ δεν θέλω να μετατραπεί το λογικό σε παράλογο .
ΑπάντησηΔιαγραφήόσο για τον καθηγητή σας θυμίζω ότι στην Αμερική τα ταμπελάκια και τα στεγανά στην επιστήμη δεν υπάρχουν, για αυτό και διαπρέπουν οι άνθρωποι εκεί. Γιατροι γίνονται κοινωνιολόγοι ( Ν.Χρηστάκης) και φυσικοί θεολόγοι Στο μπλογκ Stalker βρήκα το έργο του Γιανναρά σαν φιλόσοφο!!.
Εμάς μας έφαγε η μιζέρια της μη διανόησης της ανόητης εξειδίκευσης στη νόηση του κατακερματισμού της σκέψης και του παραλογισμού στην πράξη
Δεν μου λες ομως ποιοί ειναι αυτοί που τρομοκρατουν!!!!Εστω ποιοι κρυβονται πισω από το μπλογκ που λειτουργησε το 2008.
@Alkonas
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμολογώ ότι η Αμερική δεν είναι μέσα στα πρότυπά μου αυτή την περίοδο.
Σχετικά με το blog, πραγματικά δεν έχω ιδέα.
.
Ένα μπλογκ πρέπει ν’ αρχίζει πάντα με την παρουσίαση του λόγου της ύπαρξης του. Γιατί έφτασε ο ιδιόκτητης του να θέσει τις σκέψεις του σε κοινή θέα και μάλιστα ηλεκτρονικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μπλογκερ υποτίθεται ότι δεν είναι ένας απλός «επιδιξειας», ο μπλογκερ δεν είναι ψώνιο, δεν είναι ένας μοναχικός αντικοινωνικός τύπος που αυτοιάται πίσω από την ανωνυμία και την ψευδαίσθηση της επικοινωνίας, ο μπλογκερ δεν είναι ο αγνός ιδεολόγος που θέλει να διαδώσει τις ιδέες του στον κόσμο, ο μπλόγκερ δεν είναι ο δημοσιογράφος που ψάχνει για ιδέες και ειδήσεις κρυμμένος πίσω από ηχηρά ψευδώνυμα και παραπλανητικούς τίτλους, ο μπλόγκερ δεν είναι ο διανοούμενος υπάλληλος πολυεθνικής που απλά ξεδίνει φλυαρώντας, ο μπλόκερ δεν είναι ο φανατικός οπαδός ποδοσφαιρικής ομάδας ο φανατικός οπαδός της undregraound μουσικής σκηνής, ο μπλογκερ δεν είναι ο συνταξιούχος δάσκαλος που γράφει ποιήματα και αναλύει βιβλία που διάβασε ή έργα που είδε, ο μπλόγκερ δεν είναι ο συγγραφέας που δεν βλέπει τα έργα του στο χαρτί, ο μπλόκερ δεν είναι το κομματικό στέλεχος που κάνει σκληρή προπαγάνδα επ’ αμοιβή ο μπλόκερ, δεν είναι ο μυστικός αστυνομικός που στήνει ξόβεργα και παρακολουθεί ο μπλογκερ δεν είναι ο καλοπληρωμένος συμπλεγματικός και φανατικός που εξαπολύει χολή κατά των όμοιων αντίπαλης ομάδας. Η λίστα μακριά κουραστική για το τι δεν είναιή δεν πρεπει να είναι απαραίτητα ένας μπλογκερ, γιατί εγώ αισθάνομαι ότι ο μπλογκερ πρέπει είναι όπως ένας γνήσιος κυνικός φιλόσοφος που κρατά απλά ένα ηλεκτρονικό φανάρι και φωνάζει γυμνός στους ηλεκτρονικούς δρόμους Άνθρωπο Ζητώ
@Λώρενς της Αραβίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω τι πρέπει και τι δεν πρέπει να είναι ένας blogger, ξέρω όμως ότι το σχόλιό σου δεν έχει καμία σχέση με το θέμα μας.
.