Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Παλαιότερα έστελναν τον Βασιλιά, σήμερα στέλνουν τις ‘επιτροπές’ τους ...


'Otto of Greece'
Στην ζωή μου έως σήμερα μάλλον στέκομαι τυχερός.

Είχα πολλές εμπειρίες, εργάστηκα πολύ (δεν κουράστηκα ακόμη) αλλά, το κυριότερο, απέκτησα πολλούς και καλούς φίλους, που οι περισσότεροι έτυχε να είναι καλύτεροι από εμένα.

Σε μια πρόσφατη συζήτηση με κάποιους από αυτούς τους φίλους και με αφορμή την εισβολή την Δευτέρα των «επιτροπών οικονομικού ελέγχου» από την κατάπτυστη Ευρώπη των αμερικανοεβραίων, ετέθη το θέμα της απροκάλυπτης χαιρεκακίας των Βρυξελλών εις βάρος της χώρας μας.

Ετέθη επίσης το ζήτημα της βιασύνης της αγίας και δουλικής (δοτής από τον Κορμπατσώφ και τον πατέρα Μπούς) Γερμανικής ‘δημοκρατίας’ να βγάλει όχι την οικονομία μόνο αλλά ολόκληρη την χώρα μας (και τους ανθρώπους της) άχρηστους.

Πάνω σ’ αυτή την τόσο επίκαιρη συζήτηση άκουσα το παρακάτω οξυδερκές και – αλί – τόσο αληθινό σχόλιο από τον αγαπητό φίλο Ιάκωβο :

«Παλαιότερα έστελναν τον Βασιλιά, σήμερα στέλνουν τις ‘επιτροπές’ τους»
.

4 σχόλια:

  1. δηλαδή τώρα για να καταλάβω..,
    συμπαραστέκεστε στον ΓΑΠ και τις επιλογές του
    αντι να τον στείλετε εξορία και αυτόν και το επιτελείο του..!?!?!?!?!?

    εγώ ήθελα να γίνω με το ζόρι πρωθυπουργός
    ή
    εγώ πήγα βιβλία και στοιχεία πεσκέσι
    στ'αφεντικά μου...?!?
    και ακόμη σκληρότερα..:
    - ποιός τον έκανε πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς πότε και με ποιόν απώτερο σκοπό..???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @B.Bimbo
    ... τα έχουμε πει αυτά, γνωρίζουμε τις εξαρτήσεις ... προτιμούμε όμως πάντα την καλύτερη λύση από τις _διαθέσιμες_ ! ... θα είχες να προτείνεις κάτι ΕΦΙΚΤΟ και ΚΑΛΥΤΕΡΟ σήμερα ;

    [ ... ελπίζουμε στις επόμενες εκλογές να έχει οριστικά αποσυρθεί το ΚΚε στην μάυρη τρύπα της αρνητικής ιστορίας του και να έχει σοβαρέψει η υπάρχουσα αριστερά ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..πάνω που έλεγα να σου προτείνω παπαρήγα..!

    υγ. ..σοβαρή τσίπρα δεν έχω συνατήσει τα τελευταία 52 χρονια του βίου μου..:-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @B.Bimbo
    ... μπα! είναι ο κος Tσίπρας αριστερός ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails