Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Μια αυτοσχέδια ιδεολογική περιχαράκωση


Επειδή οι χιλιάδες των θαυμαστών μου εξέφρασαν απορίες ως προς την ιδεολογική μου ταυτότητα, αναγκάζομαι να δηλώσω ότι πέραν από το γεγονός ότι ‘it beats left’ δεν έχω να σας πω κάτι συνταρακτικό. Δεν έχω, ούτε είχα ποτέ κομματική ταυτότητα. Πέρα από 5-6 χρόνια έντονης πολιτικής δράσης στο Πανεπιστήμιο (1975-1981) στο ιδεολογικό περιβάλλον της τότε new-left (όχι τους Τροτσκιστές) δεν έχω άλλα ‘παράσημα’.

Αν θέλετε ντε και καλά ιδεολογικό πλαίσιο τότε ψάξτε με μεταξύ Μπακούνιν, Ρόζας, Έγκελς και Καρόλου (βέβαια), Black Panthers, Baader Meinhoff etc etc. Μου αρέσει ιδιαίτερα ο Κορνήλιος, κι αυτός ο Ζίζεκ μου είναι κάπως συμπαθής ο μπαγάσας, αν αυτό σας βοηθά κάπου.
Δεν θα με βρείτε μέσα στην παραδοσιακή αριστερά (μου προξενεί βαθύτατη και ενστικτώδη απέχθεια) ούτε στους πράσινους (α πα πα πα).

Είμαι πρόθυμος για μεγάλα ρίσκα και πραγματική συμμετοχή αν δω ότι αξίζει τον κόπο και αντιπαθώ την «ιδεολογική καθαρότητα».
Μου αρέσει ιδιαίτερα η ιδέα της Ενωμένης Ευρώπης αλλά όχι αυτό το έκτρωμα που υπάρχει τώρα.
Εννοώ την παγκοσμιοποίηση ως ελεύθερη επικοινωνία σε όλα τα επίπεδα ανάμεσα σε τοπικές κοινωνίες που αυτοδιοικούνται και ευημερούν.
Επίσης, αν και υπήρξα για πολλά χρόνια κάτι σαν «αφεντικό», το ταξικό μου μίσος έχει από καιρό μετατραπεί σε ταξική συνείδηση.

Ά! Και κάτι τελευταίο, έχω να ψηφίσω από την εποχή των παγετώνων.

Επειδή βλέπω τι έγραψα και μπερδεύτηκα κι εγώ, θέλω να μου πείτε κάποιος: τι είμαι;
.
ΥΓ. Αν σκεφτώ κι άλλα, θα επανέλθω συμπληρωματικά J
.

13 σχόλια:

  1. Κοιτα .. Πολύ θολά μου φαινονται αυτά που λές και λίγα .. Επρεπε να πεις :
    Ειμαι πολύ κομμμουνιστης ,πολύ καλά διαβασμένος μπορει να μην συμμετεχεω μέν στους Κοινωνικοπολιτικους αγώνες αλλά απο μακρια που ειμαι σας Δινω Γραμμή και γραφω κιολας διοτι εχω διαβασει πολύ Ζιζεκ και Μπαντιου ΑΜΑ ΛΆΧΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜ, και θα λογοδοτησετε παλιο προΔοτες του κομμουνισμου (που ερμηνευω με τον ολοδικο μου τροπο ) αμα δεν με ακουτε απλύτως και ανευ αντιρρησεων και απαγορευω να με αναδημοσιευσει οποιος μου κανει κριτική (Αρα με συκοφαντει )..
    Τοτε ναι.. Θα σε παραδεοχντουσαν ως ΗΓΕΤΗ

    Επίσης εισαιπολύ ευγενικός .. Δεν κανεις για ..Ηγετης ..

    Επρεπε να πεις κατι σαν '' αντε ρε παλικουφαλες ..μενοι αι σιχτιρ αντε στο χωριο σου που θα μου πεις εμενανε... αντε μην ανοιξω το στομα μου και ...''
    Τοτε ναι ..Θα εκανες ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Νοσφεράτος

    Δεν με βοήθησες. Η απορία παραμένει.

    [ πάντως όποιος θέλει να με αναδημοσιεύει ... πρόβλημά του :-) ]
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ε σουπα .. Τι να ΣΕ κανω αμα εχεις αναστολές καιντρεπεσαι να πεις π.χ εχω διαβασει πολύ Ζιζεκ και Μπαντιου ΑΜΑ ΛΆΧΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜ, και θα λογοδοτησετε παλιο προΔοτες του κομμουνισμου κλπ κλπ ..
    τι να ΣΕ κανω ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοιτα δεν επιθυμώ να σε ..αναδημοσιευσω ... Διοτι δεν με απαγορευεις να .. Αν με απαγορευες τοτε ναι Θαα σε αναδημοσιευα .. Διοτι η απαγορευση γεννά τηνς επιθυμια

    Τοτε βεβαια θα υπήρχε αλλο προβλημα ..Αν ησουν εντελώς Βαρετά Προβλεψιμα Ασχετα επαναλαμβανομενος Τοτε
    και να με απαγόρευες
    Δεν θα σε ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μία ακόμα συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Νοσφεράτος

    Πλάκα με κάνεις.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @aerostatik

    Τώρα τι να κάνω, να το πάρω ως κομπλιμέντο ή ως στίγμα ασυγχώρητο ;
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eίσαι ένας μικροαστός που περνάει καλά,ας πούμε βολεμένος αλλά βλέπεις την αδικία που υπάρχει γύρω σου θέλεις να βοηθήσεις χωρις όμως να ρισκάρεις και πολλά,γιαυτό ψάχνεις κάτι που να αξίζει τον κόπο,κάτι που δε θα βρεις δλδ.
    βοήθησα καθόλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ανώνυμος (01 Ιούνιος, 2011 00:55)

    Όχι, ούτε εσύ βοήθησες καθόλου.
    Αν ήμασταν εκ των προτέρων σίγουροι ότι δεν θα βρούμε κάτι που να "αξίζει τον κόπο" τότε θα ζούσαμε ακόμα στις σπηλιές ... νομίζω;
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ηθελα να πω ότι το "αξίζει τον κόπο"είναι κάτι σαν δικαιολογία για το ρίσκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ανώνυμος (01 Ιούνιος, 2011 01:22)

    Θα έλεγα ότι πάντα πριν κάποιο άλμα υπάρχει ένας φόβος.
    Νομίζω όμως ότι σήμερα δεν υπάρχουν περιθώρια, για έναν τίμιο και πληροφορημένο άνθρωπο, να κάνει πίσω αν υπάρξει μια πραγματική διέξοδος.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν ήμασταν εκ των προτέρων σίγουροι ότι δεν θα βρούμε κάτι που να "αξίζει τον κόπο" τότε θα ζούσαμε ακόμα στις σπηλιές ... νομίζω;
    α ..γιαυτο εγω ειμαι ακομα στη σπηλια και οχι σε μεζοναι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails