Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Η μαριάννα της κατάντιας και του ψεύδους

(συνήθως βάζω πάντα μια εικόνα σε κάθε ανάρτηση, έτσι για την αισθητική συμπλήρωση να πούμε. Τώρα όμως δεν χρειάζεται. Όλοι γνωρίζετε για ποιο πράγμα μιλάω.)


Έχουν ένα ‘κανάλι’, δηλαδή έναν τηλεοπτικό σταθμό που μπαίνει κάθε βράδυ με επονείδιστο τρόπο στα σπίτια ανυποψίαστων Ελλήνων ιδιοτελώς και συνειδητά, με στόχο να διαχειριστεί, να διαμορφώσει και να αλλοιώσει τον τρόπο σκέψης και την συνείδησή τους.

Επίσης έχουν πολλά λεφτά που προέκυψαν από διαδικασίες διαχείρισης παρασιτικού κεφαλαίου, από αχόρταγα κερδοσκοπικές εμπορικές δραστηριότητες που είναι προφανώς αντίθετες  με το καλό του τόπου και των Ελλήνων πολιτών.

Τα μιάσματα αυτά λοιπόν φέρονται τα τελευταία εικοσιτετράωρα να ‘δώρισαν’ στην Ελληνική κοινωνία από το ‘υστέρημά τους’ ένα υπερσύγχρονο Νοσοκομείο για παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Όλα τα έκαναν ‘αυτοί’, με την «δειλή και ελλειπή» συνεισφορά της πολιτείας .

Ο Έλληνας πολίτης λοιπόν δεν πρέπει να έχει καμία εμπιστοσύνη στην Πολιτεία και στο Κράτος του διότι οι αυτόκλητοι φαταούλες σωτήρες, οι σκοτεινοί κερδοσκόποι, οι ξεδιάντροποι τιμητές των πάντων είναι «υπεράνω». Είναι υπεράνω, αξιοποιώντας τα έντεχνα φωτογραφημένα, τα γεμάτα σάλια σιλικονάτα χαμόγελά τους  που τσαλακώνονται αναίσχυντα πάνω στα μάγουλα αθώων παιδιών.

Αυτό άλλωστε πιστοποιείται και από την αθρόα παρουσία των κάθε λογής νενέκων στην σεμνή τελετή των εγκαινίων της μονάδος. Στο πάνθεον των διαφόρων «τύπων» που έσπευσαν να αναμείξουν τα γλοιώδη σάλια τους με αυτά των σκυλάδικων «σταρ», καθώς και των ανυποψίαστων αλλά καλοθρεμμένων υπουργών του «βραδινού τηλεφωνήματος» και της «θείας Αγλαϊας», συμπεριελήφθη σύσσωμη η εθνοσωτήριος μνημονική κυβέρνηση.

Μην κουράζεστε αγαπητοί συνέλληνες. Μην κοπιάζετε και μην σπουδάζετε ώστε να βελτιώσετε τα χαρακτηριστικά και τους θεσμούς της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Δεν αξίζει τον κόπο.

Δεν αξίζει, απλούστατα διότι κάποια μαριάννα με τα δικά σας κλεμμένα λεφτά θα βγει, ξεφτιλίζοντας την έννοια της Κοινωνίας καθ’ αυτής και θα εμφανίσει κάθε αυτονόητη λειτουργία του Κράτους Πρόνοιας ως προσωπικό άθλο. Ως προσωπικό θρίαμβο που θα τιμάται και θα τραγουδιέται στα σκυλάδικα της παραλιακής και στο δικό τους μέγαρο της δικής τους μουσικής.

Εσείς Έλληνες πολίτες, δεν αξίζετε, δεν υπάρχετε παρά μόνον για να της φιλήσετε το χέρι.

Καληνύχτα …
.

39 σχόλια:

  1. Το ερώτημα που έρχεται αμέσως μετά το πύρινο αυτό άρθρο είναι αν τα θύματα της κλοπής ( πολίτες εργάτες) θα πρέπει να εργάζονται στις επιχειρήσεις των κλεφτών.
    Τι γίνεται με τους συνειδητοποιημένους πολίτες που θέλουν ν αντισταθούν Πεθαίνουν της πείνας;
    Δηλαδή με λίγα λόγια όταν έχεις ανάγκη να φας θα δουλέψεις στου κλέφτη το μαγαζί κι ας ξέρεις ότι είναι τέτοιος Η απλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και αδειάζει τις ιδεολογίες από το κάνιστρο της απλής λογικής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Alkonas

    Μα νομίζω ότι τα θύματα της κλοπής δεν είναι τα πρόσωπα αλλά η κοινωνία συνολικά. Και όπως θα πρόσεξες στο κείμενο δεν μιλάω για πρόσωπα αλλά για έναν τρόπο συμπεριφοράς της οικονομικής ελίτ της χώρας.

    Ο πλούτος παράγεται από τους ανθρώπους που εργάζονται και δημιουργούν σε κάθε τομέα και σε κάθε θέση. Αυτοί δεν έχουν να απολογηθούν για τίποτα.

    Πιστεύω ότι η αντίσταση με την δομημένη πολιτική της έννοια δεν έχει μόνο κόστος, έχει και αποτελέσματα. Φοβάμαι ότι σήμερα δεν υπάρχει αντίσταση.

    Μετά από πολλά χρόνια εμπειρίας στον εργασιακό χώρο, στα πλέον "υψηλά" επίπεδα της ιεραρχίας, έμαθα ότι όταν έχεις _ανάγκη_ να δουλέψεις ή θα σε κατακλέψουν εφαρμόζοντας πάνω σου την πλέον ακραία εκμετάλλευση ή θα αδιαφορήσουν πλήρως.

    Απόδειξη το ένα σχεδόν εκατομμύριο Έλληνες συν-πολίτες που βρίσκονται εκτός εργασίας.

    Έχω άδικο;
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαπιστώνεις και από την εμπειρία συμπεραίνεις, αμέσως μετά διαχειρίζεσαι όλα όσα προείπες για να δεις την δυνατότητα κι όχι απλά την πιθανότητα της αντίστασης και ακριβώς στο σημείο αυτό έρχεται η διάσταση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κοινωνία είναι τα πρόσωπα,οι σχέσεις που τα διαπλέκουν. Χωρίς αυτά δεν υφίσταται.
    Η ρήση είναι σαφέστατα περιγραφική της πικρής πραγματικότητας που υφιστάμεθα..."δούλεψε για να φας και κλέψε για να ζήσεις".

    @ alkonas. Στο επίπεδο των ενστίκτων μάταια αναζητούμε ηθική και ιδεολογία , με την διαφορά πως τα ένστικτα λειτουργούν όταν δεν υπάρχουν επιλογές ή όταν ο χρόνος είναι πολυτέλεια.
    Εμείς έχουμε εξαντλήσει τα περιθώρια?..
    Δυστυχώς για μας, υπάρχει διέξοδος αλλά πρόκειται για έναν δρόμο δύσκολο, επίπονο και αργό που λίγοι προτιμούν να επιλέξουν άλλωστε "έξις δευτέρα φύσις"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Maritina Μακάρι η ηθική να είχε σχέση με το ανθρώπινο ένστικτο απόλυτη, καθαρή. Θα είχε απαντηθεί ένα από το δυσκολότερα φιλοσοφικά ζητήματα.
    Η ιδεολογία είναι προϊόν καθαρά νοητικής λειτουργίας φρούτο οργανωμένων συλλογισμών με στόχο πάντα την εξυπηρέτηση βιοτικών αναγκών Το ζήτημα είναι αν εξυπηρετεί πάντα και απόλυτα τους πολλούς η έχει εφευρίσκεται με σκοπό την εξυπηρέτηση των λίγων και δυνατών. Είναι άρρηκτα δεμένη με ζήτημα εξουσίας και επιβολής , ανθρωπινής ισχύς του ενός πάνω στον άλλο Προσπαθεί να οριοθετήσει και να επιτρέψει ταυτόχρονα Γι αυτό αν και προϊόν της νοητικής διεργασίας δεν υπηρετεί τη λογική
    Σ όλα αυτά ενυπάρχει διχασμός.

    Τα περιθώρια που αισιόδοξα βλέπετε τα έβλεπα κι εγώ αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος υπερβάσης της ανθρώπινης φύσης Κυριαρχούν τα ένστικτα που δεν γέννησαν την ηθική αντίθετα μάλιστα την αντιμάχονται σ έναν φυσικό αγώνα επικράτησης του ισχυρότερου έναντι στο ασθενές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας πω και γω την κουβεντα μου αν μου επιτρεπει η συντροφια.
    Ιδεολογια;;; Αλκονα.
    'Συστημα πολιτικων νομικων ,ηθικων,θρησκευτικων ......αισθητικων ,φιλοσοφικων αντιληψεων.''
    ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ.
    Οπως αντιλαμβανεται καποιος καμια σχεση με τον ιδεαλισμο των φιλοσοφικων θεωριων που ισχυριζονται οτι πρωτη αρχη ειναι το πνευμα η συνειδηση ,η νοηση ενω η υλη ειναι το δευτερευον.
    Στην αστικη κοινωνια εχει ΑΠΟΛΥΤΑ ταξικο χαρακτηρα, εκφραζοντας τα συμφεροντα και διατυπωνοντας τους σκοπους διαφορων ταξεων.
    Ποσο μαλλον στην συγχρονη κοινωνια που η πλημμυριδα της ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ θεωριας εχει παρασυρει καθε εννοια συνειδησης και .....
    Οσο για το συγκεκριμενο εργο μηπως θυμαται κανεις ποσες φορες εκοψε την κορδελλα ο ΦΟΝ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ της ΥΓΕΙΑΣ;;;;
    Καπου πηρε το ματι μου κ' τον Α[Η]ΟΙΔΟ συζυγο της Υφυπουργου ..........ενεκα συγγενειας , καποιος πρεπει να του πει πως τα μαυρα γυαλια δεν ειναι δια πασαν μ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω δεν είπα κάτι διαφορετικό το σύστημα σου είναι κωδικοποιημένοι νοητικοί συλλογισμοί που εξυπηρετούν συγκεκριμένο σκοπό. Το περιέγραψα νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι απλως συμφωνησα μαι σου, επεκτεινοντας στην αντιθεση μεταξυ της εννοιας του ιδεαλισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @taspa
    Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.
    Οι φον δημητράκηδες ζουν και βασιλεύουν.

    Ο ιδεαλισμός που αποστασιοποιείται από την πραγματικότητα αποτελεί την πλέον ύπουλη βάση της αντιδραστικής σκέψης.

    Οι κοινωνικοί αγώνες που έρχονται δεν θα έχουν χαρακτήρα "ταξικό" παρά θα λειτουργούν πλέον με όρους επιβίωσης του είδους.

    Οι α(η)δές και οι α(η)δοί υπάρχουν πλέον μόνο για να μας υπογραμμίζουν την σοβαρότητα και το κρίσιμο των καιρών ...
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. grsail, ως τις περισσοτερες φορες με καλυψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @taspa

    Πρέπει να γίνουμε όλοι σαν τον Λιόντα τον ληστή που είχε μάτια και στην πλάτη.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι εννοείς grsail όταν λες «κοινωνικοί αγώνες»;

    Κοινωνικοί αγώνες δεν είναι όλοι αυτοί οι αγώνες των κλεφτών και των οπαδών τους, των ιδεαλιστών και των οπαδών τους, των θρησκόληπτων και των οπαδών τους, των δημοκρατών ή μη και των οπαδών τους και των πάσης φύσεων κοινωνικών ισμών και των οπαδών τους, προκειμένου να επιβληθούν/επιβιώσουν με το όποιο αζημίωτο, «καλά» ή «κακά», «έντιμα» ή «άτιμα», «ηθικά» ή «ανήθικα», «πλούσια» ή λιγότερο «πλούσια» κ.λπ.;

    Ο Βίτγκενστάιν γράφει κάπου (έτσι όπως από μνήμης το ανακαλώ) πως αν ο φιλόσοφος πει «έτσι πρέπει να πράττεις» δεν σημαίνει πως κατ’ ανάγκη θα πράξει κάποιος «έτσι» και προχωρεί τον συλλογισμό του λέγοντας πως αν «όντως έτσι πρέπει κάποιος να πράξει» μπορεί αυτό να προέλθει από αλλού και όχι επειδή ορθά θα του πει ο φιλόσοφος «πράξε έτσι».

    Ενδεχομένως, λοιπόν, το γεγονός πως αντιλαμβανόμαστε την όποια «αλλαγή», αποκλειστικά και μόνο ως προϊόν «κοινωνικών αγώνων», να μας στερεί τη δυνατότητα να αναγνωρίσουμε/προσδιορίσουμε την «αλλαγή», όταν αυτή δεν είναι δυνατόν να προέλθει από «κοινωνικούς αγώνες».

    Θέλω να πω, πως η ίδια η γλώσσα που εκφραζόμαστε, είναι στείρα και δεν δύναται να εμπνεύσει καμία «αλλαγή».

    Και η ίδια η λέξη «αλλαγή», μου φαίνεται γελοία.

    Όταν όλοι μιλάμε για «δικαιοσύνη» σημαίνει πως αναζητάμε μια «δικαιοσύνη», όπως και αν την εννοεί ο καθένας.

    Αν το αιτούμενο της ελευθερίας είναι να μην σκεφτόμαστε με όρους «δικαίου» (μια και από κει απορρέουν τα ιδεαλιστικά μορφώματα των νόμων), υπό ποια έννοια θα προσεγγίσουμε ένα κοινωνικό όραμα για ελευθερία μέσω «κοινωνικών αγώνων» όταν η ίδια η έννοια του «κοινωνικού αγώνα» έχει ως πυρήνα της την έννοια του «δικαίου»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. H έννοια του ταξικού αγώνα είναι άρρηκτα δεμένη με το ιδεολογικό σύστημα που την παρήγαγε, με στόχο να αποδυναμώσει το φυσικό αγώνα των μελών μιας κοινωνίας για επιβίωση και επικράτηση της έννοιας της δικαιοσύνης στην απόκτηση των απαραιτήτων γι αυτά αγαθών.
    Οι εργάτες θύματα της εκμετάλλευσης, έκαναν έλεγαν έναν αγώνα ταξικό έναντι στ αφεντικά. Όμως στην ουσία πάλευαν για την ανατροπή της κατανομής των πόρων που έδινε πάντα στα αφεντικά το προβάδισμα.
    Το να λέμε ότι τώρα οι αγωνες δεν θαναι ταξικοί αλλά για την επιβίωση, πέρα από μια ταυτολογία είναι κι ένα είδος παραδοχής του παραλογισμού των ιδεολογικά φορτισμένων όρων που διατηρήθηκαν μέχρι σήμερα.
    Η αναποτελεσματικότητα των συστημάτων να διασφαλίσουν σε βάθος χρόνου την κοινωνική ισότητα και δικαιοσύνη αποκάλυψε την άπατη και τη γύμνια των ιδεολογικών τεχνασμάτων ( ταξικοί αγώνες κοινωνική αλληλεγγύη κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας κλπ)
    Οι αγώνες ήταν και θα είναι πάντα για την εξασφάλιση της επιβίωσης των πολλών.
    Η κατανομή της τροφής του νερού και γενικά των πόρων, των απαραιτήτων για την διατήρηση και ανάπτυξης της ζωής παντού στον πλανήτη οδηγεί σ’ έναν αγώνα έναντι της απληστίας των λίγων των ισχυρών.
    Η ουσία είναι ότι οι λίγοι και ισχυροί έχουν βρει τρόπους και μελετούν συνεχώς νέους, για να προλαμβάνουν την ανατροπή δια μέσω των αγώνων που οι πολλοί υποτίθεται ότι θα ξεκινήσουν για να τους εξαφανίσουν.
    Τι κάνουν στο Χάρβαρντ τόσα έτη μόνο Φεισμπουκ νομίζετε ότι στήνουν;
    Όχι παράγουν "αντιβιοτικά" για τους υιούς που σεις ονομάσατε αόριστα, αυτάρεσκα, ουτοπικά, "Αγώνες για την επιβίωση".
    Ξεχάστε τα αυτά, ελέγχονται τα πάντα και κυρίως το ασυνείδητο των πολλών που είναι να δράσουν σ’ αυτούς τους αγώνες. Οι μάζες ελέγχονται απόλυτα ( τηλεόραση , παιδεία κρατική, πολιτικά συστήματα διακυβέρνησης, θρησκειες, ελεγχόμενο απόλυτα διαδίκτυο κλπ)
    Φύλλο δε θα κουνηθεί, όπως δεν κουνιέται άλλωστε.
    Και είπε ο Αλλεξίς ντε Τοκεβίλ στο «Μνημόνιο του για τη φτώχια»
    Ότι άμα δώσεις μια τόση δα μια μηδαμινή ιδιοκτησία σ έναν φτωχό τότε αυτός δεν ξεσηκώνεται πια με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παράλληλες σκέψεις... Alkonas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ανώνυμος
    Ενημέρωση και απλή λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ανώνυμος (16 Οκτώβριος, 2010 23:07)

    Με τον όρο «κοινωνικοί αγώνες» εννοώ τις προσπάθειες που έγιναν από την αυγή της ιστορίας έως τα σήμερα (4.000 χρόνια δεν είναι και λίγα) για την βελτίωση του όρων ζωής του είδους μας αλλά και την δικαιότερη κατανομή των πόρων που είναι απαραίτητοι για αυτήν (την ζωή).

    Αν χρειαστεί να καθορίσουμε εξ’ αρχής την έννοια των όρων «βελτίωση» και «δικαιότερη» είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω, αλλά όχι και να ηγηθώ, της ευγενούς προσπάθειας.

    Ευτυχώς (μήπως δυστυχώς;) το αυτονόητο εξακολουθεί για εμένα να είναι ακριβώς αυτό: αυτονόητο.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Alkonas

    Ο ανθρώπινος πολιτισμός ελάχιστα έχει διαφοροποιηθεί – στο οικονομικό τουλάχιστον επίπεδο – από την εποχή της Βαβυλώνας και των Φαραώ. Το μοντέλο παραμένει αναλλοίωτο: οι έχοντες και οι μη έχοντες.

    Είναι απίστευτα αποκαρδιωτικό να σκέφτεται κανείς ότι τόσοι αιώνες προσπαθειών, αντιπαραθέσεων, θυσιών, πολιτικών αγώνων, πολέμων και σχημάτων κοινωνικής διακυβέρνησης με προεξάρχον αυτό της περιβόητης όσο και άπιαστης «Δημοκρατίας» μας οδήγησαν να κάνουμε τελικά ακριβώς αυτό: μία τρύπα στο νερό …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η προ τεσσάρων χιλιάδων ετών περίοδος, μήπως ήταν πιο πολιτισμένη από την μετέπειτα (αν ο πολιτισμός έχει να κάνει με το πόσο καταπιεσμένοι και ανελεύθεροι είναι στο σύνολό τους οι άνθρωποι πάνω στον πλανήτη); Ο άνθρωπος των σπηλαίων χρειαζόταν δεκαοκτώ ώρες την εβδομάδα για να τραφεί… Αλλά και αν δεχτούμε ως «αγριότητα» την οργιαστική και ανθρωποφάγο λατρεία της προϊστορικής θρησκείας προς στη μητέρα θεά, μέσα στα πλαίσια της μαγικής/μυθολογικής γλώσσας και διάνοιας της προ-λογικής εποχής, είναι σίγουρο πως η «αγριότητα» του έλλογου πολιτισμού και του επιστημονικού πνεύματος, είναι πιο εκλεπτυσμένη και παράγει περισσότερη «ελευθερία» ή «ανθρωπιά»;

    Δίχως αυτό που λέω να σημαίνει πως υιοθετώ κάποια "εξήγηση" ή πως προτείνω κάποια "λύση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Ανώνυμος (17 Οκτώβριος, 2010 01:28)

    Τέτοια ερωτήματα, ορθά και δικαιολογημένα, θεμελιώνουν την ανάγκη αναπροσδιορισμού της λέξης "πρόοδος" ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Ανώνυμος
    @ GRSAIL

    Να συγχαρώ για τις αντοχές και το κουράγιο σας. Ξενυχτάτε και δεν κάνει. Ο άνθρωπος γεννήθηκε για ν ακολουθει την ήλιο.
    Ακριβώς εκεί είναι και το πρόβλημα. Είτε 4000 χρόνια, είτε 14000 η ανθρώπινη εξέλιξη στη γη είναι δεδομένη καθόσον προσαρμόζεται προοδευτικά, έτσι ώστε να επικρατήσει το είδος του χωρίς προβλήματα.
    Αν δηχθείτε ότι ο άνθρωπος είναι ένας πολύπλοκος, σύνθετος οργανισμός, απόλυτα εξαρτημένος από το περιβάλλον του, όπως αλλά όντα έμβια που υπήρξαν και δεν υπάρχουν πια, τότε τα πράγματα γίνονται απόλυτα απλά.
    Οι έννοιες δικαιοσύνη, ταξικοί αγώνες θρησκεία, αλληλεγγύη κλπ είναι έννοιες που εκφράζουν τη μορφή της αλληλεξάρτησης των ανθρώπων που είναι όντα κοινωνικά και ταυτόχρονα της εξάρτησης τους από το περιβάλλον.
    Απεικονιζουμε με λέξεις τις βιολογικές διεργασίες επικράτησης και προσαρμογής των ισχυρότερων ατόμων, έναντι των λιγότερο ισχυρών έτσι ώστε εξελικτικά να οδηγηθεί το είδος στην απόλυτη επικράτηση και προσαρμογή στο περιβάλλον του.
    Οι σχέσεις αυτές είναι κυρίως συμβιωτικές και εξυπηρέτησης των μεν από τους δε. Όπως ο καρχαρίας δεν τρώει για παράδειγμα τα ψαράκια δορυφόρους που καθαρίζουν τα δόντια του ,έτσι ακριβώς οι μεγαλοκαρχαρίες στις κοινωνίες αφήνουν ελευθέρους όσους τους εξυπηρετούν. Εάν για παράδειγμα δεν καθαριστούν αυτά τα μεγάλα ζώα τότε οι μικροοργανισμοί τα καταστρέφουν αρρωσταίνουν και πεθαίνουν Όταν λοιπόν ο καρχαρίας σύζυγος μιας Μαριάνας των κοραλλιογενών ύφαλων οδηγήσει προς αυτόν τα ψαράκια καθαριστές ( εργάτες σημερινοί ) οι οποίοι θα τραφούν από τα υπολείμματα αλλά ταυτόχρονα θα τον εξυπηρετήσουν να τραφεί και να ζήσει τότε σου έρχεται στο νου ότι ο μόνος τρόπος για να ψοφήσει ο καρχαρίας είναι να μην τον καθαρίσεις Γι αυτό σας ρώτησα αν θα πρέπει τα ψαράκια καθαριστές να εργάζονται στα σαγόνια των καρχαριών ή όχι. Η απάντηση είναι απλή φυσική παιδική σχεδόν, τα ψαράκια καθαριστές δεν έμαθαν να κάνουν κάτι άλλο δεν είναι κυνηγοί δεν θα μπορούν να τραφούν από αλλού και ζουν επειδή υπάρχουν οι καρχαρίες . Αν στραφείτε στη σαβάνα της Αφρικής θα δείτε κάτι πουλιά στους ρινόκερους επάνω και επίσης θα δείτε τα αδύνατα ζώα μιας αγέλης να πεθαίνουν από τις συντονισμένες προσπάθειες των κυνηγών αρπακτικών.(Τραπεζιτών Κυβέρνησης)
    Μη μου πείτε ότι ο άνθρωπος έχει τη λογική γιατί οι διάφορες λογικές στον άνθρωπο εκ του αποτελέσματος κριθήκαν ως εργαλεία επιβολής επικράτησης επιβίωσης Για τη συνιστάμενη τους θα λέγαμε κοινή λογική ίσως.
    Αν μου πείτε ότι δεν είμαστε μονό σάρκα αλλά και πνεύμα κι αρχίσετε τα μεταφυσικά τότε θα σας μιλήσω κι εγώ για την ανάγκη επαφής με το μυστηριακό κόσμο που αόρατα μας περιβάλλει Όμως δεν είναι αυτό το θέμα μας Το θέμα μας είναι η υλική υπόσταση του ανθρώπου στη γη στα πλαίσια της σύντομης χρονικά παρουσίας του σ αυτή και η απόλυτη εξάρτηση του από το περιβάλλον και τους πόρους που θα διατηρήσουν τη ζωή και θα την βοηθήσουν να εξελιχθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτός που θα μοίραζε μια τέτοια περιουσία θα χαρακτηριζόταν τρελός από τους ομοίους του όμως λογικός για όσους κατέχουν την περιφημη άπιαστη ΛΟΓΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Alkonas και grsail

    (Αφού αναφέρω πως διαφέρω από τον ανώνυμο των 10:22 και 10:23 και είμαι ο ανώνυμος του 1:28) θυμάμαι πως κάποτε είχα διαβάσει σ’ ένα βιβλίο που προσεγγίζει ποιητικά την «θεωρία του χάους» και το οποίο έχουν γράψει ένας φυσικός επιστήμων και ένας ιστορικός τέχνης ή αισθητικός (αν δεν με απατά η μνήμη μου) – τα ονόματά τους καθώς και τον τίτλο του βιβλίου, δεν τα θυμάμαι - πως το παράδειγμα της φύσης μας «διδάσκει» πως ο νόμος του ισχυρού δεν είναι καθολικό φαινόμενο στους κόλπους της και πως σε πολλές περιπτώσεις παρατηρείται να μην τα «καταφέρνουν» τα ισχυρά μέλη ενός είδους. Επίσης, μας «διδάσκει» πως η αυτό-οργάνωση σε μη εξουσιαστικές δομές είναι μάλλον συνηθέστερη και ανθεκτικότερη φυσική πρακτική από την πρακτική των εξουσιαστικών δομών και πως η «μοίρα» των ισχυρών και τακτικών οργανισμών (είτε ως άτομα είτε ως σύνολα) ενδέχεται να είναι πολύ πιο κοντά στην κατάρρευση απ’ ό,τι η μοίρα των ανίσχυρων και άτακτων.

    Εξάλλου η θεωρία του χάους μας «δείχνει» πως από την τάξη προκύπτει αναπόδραστα το χάος και από το χάος, προκύπτει αναπόδραστα η τάξη.

    Στο κοινωνικό πεδίο, αναφέρονται επίσης παραδείγματα, όπως εκείνο της απλής άρνησης μιας έγχρωμης εργάτριας που απλώς δεν σηκώθηκε να παραχωρήσει τη θέση της σε λευκό μέσα σε ένα λεωφορείο και η πράξη της αποτέλεσε την απαρχή της αλλαγής ενός πανίσχυρου νομικού συστήματος, σε ό,τι αφορούσε τα πολιτικά δικαιώματα των έγχρωμων γυναικών.

    Στο ίδιο βιβλίο αναφέρεται και το παράδειγμα της Τσεχοσλοβακίας όπου η κατάρρευση του κομμουνιστικού καθεστώτος δεν συνοδεύτηκε από την βία και τις ταραχές που παρατηρήθηκαν σε άλλες περιοχές όπου ο κομμουνισμός κατέρρευσε, διότι ακριβώς οι Τσέχοι, είχαν ήδη αυτό-οργανωθεί από μόνοι τους (ταυτόχρονα και κάτω από τη μύτη του καθεστώτος) σε δημιουργικές μη εξουσιαστικές δομές κοινωνικής συμβίωσης, υπερβαίνοντας τις πολιτικές «επιταγές» του ολοκληρωτισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φίλε ανώνυμε των 11:24 ο Βίτγκενστάιν, πέρα από …γλωσσοφιλόσοφος που καταφέρθηκε εναντίον τόσο του φασιστικού, του σοσιαλιστικού και επιστημονικού πνεύματος, όσο και του ίδιου του δυτικού πολιτισμού, ήταν και γόνος του ιδιοκτήτη της ισχυρότερης βιομηχανίας χάλυβα της Αυστρίας του μεσοπολέμου.

    Παραχώρησε λοιπόν όλη του την περιουσία στις αδελφές του (των οποίων πορτρέτα φιλοτεχνούσε ο προστατευόμενος ζωγράφος της οικογένειας Γκούσταβ Κλιμτ - λέγοντας μάλιστα, χαριτολογώντας, πως αποκλείεται να τις έβλαπτε με αυτή του την παραχώρηση περισσότερο, με τόσα που ήδη είχαν) και πήγε να δουλέψει σαν μισθωτός δάσκαλος σ’ ένα χωριό, διδάσκοντας τα χωριατόπαιδα μαθηματικά…

    Αλλά τον ξέρασε το περιβάλλον της μικρής κοινωνίας του χωριού, γιατί ήταν λέει …βάναυσος.

    Ίσως το ίδιο χωριό, να θελήσει να υιοθετήσει και η Μαριάννα, προκειμένου να επουλώσει τις πληγές που άφησε πίσω του ο πτωχοφιλόσοφος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επειδή τέθηκε το θέμα της ηθικής – πείτε το και ιδεολογία αν επιθυμείτε- , ένα θα ήθελα να πω. Οι ηθικές αρχές δεν περιγράφουν απαραιτήτως τον κόσμο όπως πραγματικά είναι αλλά όπως – κατά την προσωπική μας άποψη - θα ήταν καλύτερα να είναι. Ετσι λοιπόν πέρα από τα όσα συμβαίνουν ως μείζονα πραγματικότητα η προσωπική ηθική του καθενός αποτελεί ένα είδος μπούσουλα βάσει του οποίου κάποιος θα κινηθεί. Επίσης ας μην συγχέουμε την ηθική με την ηθικολογία και την ιδεολογία με το ιδεολόγημα. Ο ηθικολόγος βρίσκει προφάσεις εν αμαρτίαις και τα ιδεολογήματα εφευρίσκονται προς όφελος σκοτεινών προθέσεων και πλασάρονται ως ιδεώδη.
    Τα ένστικτα κυριαρχούν γιατί στους καιρούς που ζούμε αυτά είναι που τράφηκαν κυρίως αφού πλασαρίστηκαν σε ευφάνταστο περιτύλιγμα ιδιαιτέρως δελεαστικό. Και στο επίπεδο των ενστίκτων η όποια ηθική αν δεν είναι ανύπαρκτη, δεν αποτελεί παρά ηθικολογικό τέχνασμα με απώτερο σκοπό να τηρηθούν οι κανόνες ενός καλοστημένου παιχνιδιού. Ο μέσος άνθρωπος που είναι και η πλειοψηφία τρέφεται με ό,τι του βάλουν στο πιάτο, το καταπίνει αμάσητο και αυτό του αρκεί, και φυσικά πιστεύει - όχι απλά ελπίζει - πως κάποτε θα πιάσει την καλή εξ ου και η με θρησκευτική ευλάβεια υπηρεσία ενός συστήματος που πλέον είναι υπό κατάρρευση.
    Τα χρόνια της μετάλλαξης είναι γνωστά λίγο ή πολύ στους μεγαλύτερους. Οταν εγκατέλειψε τη γη του για μια καλύτερη ζωή έχασε και την όποια αυτονομία είχε. Εγινε υπάλληλος και εξαρτημένος παντοιοτρόπως. Στήθηκε μπροστά σε μια τηλεόραση και τα υπόλοιπα ήταν a piece of cake για τους έχοντες ανάγκη φτηνών εργατικών χεριών και υποταγμένων καταναλωτών. Δύο σε ένα. Η εργασία δαιμονοποιήθηκε,το ίδιο και οι τέχνες. Η αυτονομία της εργασίας πήγε περίπατο και έγινε στέλεχος σε επιχειρήσεις που τώρα είναι ανύπαρκτες. Σήμερα πιο εύκολα θα επιβιώσουν οι κατέχοντες μια τέχνη από έναν κατακερματισμένο ειδικό. Η αναζήτηση μιας «καλύτερης» ζωής μας οδήγησε να χάσουμε την ίδια τη ζωή. Αυτοί οι άνθρωποι είχαν μια πρωτόλεια γνώση για τη ζωή αλλά μέσα στην αφέλειά τους απετέλεσαν την εύκολη λεία . Η όποια γνώση είχαν που τους καθιστούσε ικανούς να προσφέρουν στον εαυτό τους τα προς το ζην χάθηκε ανεπιστρεπτί.
    Αυτός ο αγώνας δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να είναι ταξικός. Δεν είναι κατέβα εσύ να ανέβω εγώ. Το έργο αυτό είναι χιλιοπαιγμένο. Δυστυχώς η πλειοψηφία παραμένει ανενεργή και δέσμια μιας έξης που δύσκολα υπερβαίνεται αφού για τους περισσότερους είναι ο μόνος τρόπος που γνωρίζουν. Κάποιοι κυοφορούν την αποδέσμευση και αυτό πονάει.
    Οσο για την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου. Ο καθένας μπορεί να κάνει το οτιδήποτε. Το θέμα είναι πως σε αρκετούς στην πορεία της ζωής τους, τους έτυχε το μάννα εξ ουρανού και το αρνήθηκαν. Βέβαια η ερώτηση είναι παγίδα. Γιατί άλλο να σου πέφτει το μάννα με τη μία και άλλο να επιδίδεσαι σε κάθε είδους γλείψιμο προκειμένου κάποια στιγμή να το αποκτήσεις. Δεν θέλουν όλοι οι άνθρωποι να γίνουν πλούσιοι. Σε κάποιους αρκεί να ζουν αξιοπρεπώς και δημιουργικά και το αυτό επιθυμούν και για τον γείτονα.
    Φοβάμαι την επανάσταση που θα γίνει για μένα χωρίς εμένα. Ωραίες οι αναλύσεις και ιδιαιτέρως σημαντικές αλλά ο καθένας εφόσον τις γνωρίζει ας πράξει τα δέοντα. Ιδού η ρόδος λοιπόν και μην με ρωτήσεις grsail ξανά τι ακριβώς εννοώ και για να φτάσουμε στο δια ταύτα ο καθένας οφείλει να μπει στην δυσάρεστη εκείνη θέση και να εφεύρει τον δικό του τρόπο..
    Η όλη ενασχόληση με τις αναλύσεις έχει καταντήσει εμμονή που το μόνο που εξυπηρετεί είναι να καθυστερήσει την απόφαση.. σαν το άλογο που συχνά το σελώνουμε αλλά σπάνια το καβαλάμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Martina

    Ο θλιβερός κανόνας "δούλεψε για να φας και κλέψε για να ζήσεις" κυριαρχεί τώρα αλλά, δυστυχώς και στο ορατό μέλλον ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Martina

    Φοβάμαι ότι οι αναλύσεις, ειδικά στην μακρά περίοδο σκότους που θα έχουμε μπροστά μας, είναι μια φάση που δεν μπορεί να παρακαμφθεί.
    Η απόφαση είναι βέβαια το σημαντικότερο βήμα, αλλά απόφαση για να πάμε 'που' και κυρίως 'πώς';
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ grsail .. αυτό θα συμβαίνει και για όσο καιρό θα σκεφτόμαστε μίζερα την πάρτη μας και θα αγνοούμε συνειδητά το κακό που προκαλούμε τόσο στους γύρω μας και γιατί όχι και στον εαυτό μας .. Η φιλανθρωπία – κατά πως αναφέρει και η κυρίως ανάρτηση – δεν είναι ένα σπορ στο οποίο επιδίδονται αργόσχολες κυρίες και γενειοφόροι χρυσοποίκιλτοι ιεράρχες για να δικαιολογούν την ύπαρξή τους - αν και έτσι την κατάντησαν - αλλά αποτελεί κοινό προνόμιο όλων σε καθημερινή βάση. Αυτός που διαπνέεται από φιλάνθρωπα αισθήματα δεν καθιστά τον συνάνθρωπο του ζητιάνο για να τον ελεήσει στην συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @grsail.. εσείς αγαπητέ, από ένστικτο και μόνο δεν έχετε καταλήξει σε κάποιο είδος φόρμουλας απεξάρτησης?.. ο alkonas πιο πάνω περιγράφει παραστικότατα το πρώτο βήμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ως γνωστός μαλάκας εγώ, σαν το κουφό λιοντάρι που έφαγε το βιολιστή που τα άλλα άκουγαν μαγεμένα, να σας χαλάσω την όμορφη ατμόσφαιρα που δημιουργήσατε όλοι συμφωνώντας μεταξύ σας;

    Ναι λοιπόν είναι κλέφτες και απατεώνες και βρώμικοι και διόριζαν υπουργούς κι απ όλα. Ναι το Mega είναι το μαγαζί τους και τους λιβανίζει.

    Τα παιδιά με καρκίνο όμως έχουν ένα νοσοκομείο άρτια εξοπλισμένο σε περίοδο που το κράτος πρόνοιας είναι ανίκανο να προσφέρει μια κάποια ανακούφηση. Αυτό.

    Τώρα ας αφήσουμε την τόσο αγαπημένη κηδεμόνευση τους ενστίκτου μας γιατί χάπατα δεν είμαστε και δεν αθωώνουμε τη φαμίλια επειδή βοήθησε στο ίδρυμα. Καμία πρακτική δεν αθωώνεται επειδή έγινε η αγαθοεργία.

    Αλλά μου προκαλεί έκπληξη το πως καταπίνεται απο όλους σας αμάσητο το τελικό όφελος για να προβληθεί το (πολύτιμο) ιδεολόγημα.
    Σας είπε κανείς να τους ευχαριστήσετε;

    Υ.Γ. Ελπίζω να βοηθησα να ξεφύγετε απο την πληκτική συμφωνία σε όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Mετά από όσα διάβασα κι έγραψα σήμερα το πρωί εδώ βρέθηκα για κοινωνικούς λόγους στο προαύλιο μιας εκκλησιάς. Κάθισα παράμερα και παρακολούθησα τι γινόταν εκεί έπρεπε να παραβρεθώ σε μια βάφτιση παιδιού του συνεργάτη μου.
    Η μέρα ήταν θαυμάσια από εκείνες που σε πιάνει η διάθεση για ενδοσκόπηση κι απομόνωση . Στη μια γωνία ετοίμαζαν τα της βάφτισης Λουλούδια μπαλόνια γλυκά παιχνίδια φωτογραφήσεις δίπλα στα δένδρα οι κυρίες με ακριβά ρούχα κτενίσματα και ψηλοτάκουνα πέδιλα. Ακριβώς διπλά η αίθουσα των μνημοσυνών κόσμος απλός με τα απλά ρούχα που φορέθηκαν από βαφτίσεις γάμους και κηδείες πάνω από δεκαετία μερικά μυρίζουν ακόμα ναφθαλίνη Νέοι άνθρωποι με τα ρούχα της δουλειάς κρατούσαν λουλούδια και κουτάκια με γλυκά και τυροπιτάδικα Μιλούσαν για τον «συγχωρημένο» για τη ζωή του και μετά για τις δίκες τους ζωές τις τωρινές τις δύσκολες και τα δικά τους προβλήματα. Σε λίγο ένα γυαλιστερό φέρετρο που το κρατούσαν τέσσερεις σοβαροντυμενοι γαντοφορεμένοι μπήκε σε μια γυαλιστερή μερσεντές Σκέφτηκα ότι τα άσπρα γάντια ήταν όχι γιατί σιχαινόταν το κουφάρι που κουβαλούσαν αλλά γιατί ήθελαν να τιμήσουν την υλη που φιλοξένησε κάτι τόσο ελαφρύ και πολύτιμο για ορισμένους η ανύπαρκτο για τους άλλους Από την αρχαιότητα αυτό γινόταν με το κουφάρι των νεκρών του έδειχναν σεβασμό όλοι ακόμα και εκείνοι που δεν τον σεβαστήκαν όσο ζούσε. Μια αδύνατη γιαγιά βασταζόμενη από δυο κορίτσια νεαρά μάλλον εγγόνες έκλαιγε μ αναφιλητά και μπήκε με κόπο σε μια μαύρη μερσεντές μαζί με τον γηραιό ιερέα Το πούλμαν μάζεψε τους υπόλοιπους για να τους μεταφέρει εκεί που θα περνούσαν γι άλλη μια φορά ίσως στη ζωή τους από το ψυχρό ντους της απόλυτης συνειδητοποίησης. Δεν ήξερα ποιος ήταν μέσα στο φέρετρο υπέθεσα πως ίσως να ήταν ο σύζυγος της γιαγιάς έτσι για να μην υποθέσω ότι έφυγε ένας νέος άνθρωπος Δεν άντεξα και ξαφνικά γέμισαν τα μάτια μου γύρισα το βλέμμα μου στο κηπάκι με τα βασιλικά γεμάτο μέλισσες και ζωύφια που δεν φιλοσοφούσαν μπροστά σε μια οθόνη για τη ζωή το θάνατο την ισότητα και τους αγώνες. Σκέφτηκα πως είναι κρίμα που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τα αλλά πλάσματα αυτού του πλανήτη Ίσως να μας είχαν διαφωτίσει!! Λίγο πιο περά άρχισαν παιχνίδι τα παΐδια παίζων μήλα και ο νεωκόρος πέταξε τα ψίχουλα των άρτων στα πουλιά και ο ουρανός γέμισε άσπρα περιστέρια . Ξεκίνησε η βάπτιση έπρεπε να μπω μέσα . Και όταν είδα το 4 μηνών αγοράκι γυμνό στα χέρια της μητέρας του σα μια βιβλική εικόνα στάθηκα στη φρέσκια σάρκα των μικρών ποδιών του και στο χαμόγελο των γονιών του και μονολόγησα Τελικά η ζωή ο θάνατος είναι ενωμένα και όποιος κάτσει όπως εγώ ένα πρωινό Κυριακής σ έναν αυλόγυρο μες εκκλησιάς θα καταλάβει ακόμα κι αν είναι άθεος ότι οι άνθρωποι είναι όλοι χωρίς μνήμη χωρίς συνείδηση και έχουν πάρει διαζύγιο από την κοινή λογική γιατί αυτή ποναει.
    Όπως σήμερα στους καιρούς τους δύσκολους που αντί να ξεσηκωθούν εναντία στους κατακτητές τους ξεσηκώνονται εναντία στους αντίπαλους της ποδοσφαιρικής τους ομάδας Το όπιο επιδρά στην παρεγκεφαλίδα επιδρά στον υποθάλαμο επιδρά στο μυαλό και σε κάνει να ξεχνάς τον πόνο Οι ιδεολογίες ήταν πάντα το όπιο μας το άλλοθι για την εξυπηρέτηση των βασικών ενστίκτων μας. Το να δεις τη ζωή σαν παρατηρητής είναι δύσκολο γιατί φέρνει δάκρυα στα μάτια και πονά. Οι αγώνες που ονειρεύεστε λάτρεις του οπίου είναι τα όνειρα που γέννησαν οι καπνοί του όπως έκαναν και οι ιδεολογίες της αριστεράς. Όποιος από εσάς θέλει μπορεί να περπατήσει μαζί μου στις μικρές επαρχιακές πόλεις που τριγυρνώ για να καταλάβει ότι και ο Βιγκενσταιν των ανωνύμων έκανε το ορθό. Ελατέ μαζί μου να μιλήσουμε με τον κόσμο τον απλό που δεν διάβασε τον Βικενσταιν και να δούμε μέσα στις ψυχές τους και να απαλλαγούμε από τους ατμούς του οπίου. Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΑΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. «Επίσης, μας «διδάσκει» πως η αυτό-οργάνωση σε μη εξουσιαστικές δομές είναι μάλλον συνηθέστερη και ανθεκτικότερη φυσική πρακτική από την πρακτική των εξουσιαστικών δομών και πως η «μοίρα» των ισχυρών και τακτικών οργανισμών (είτε ως άτομα είτε ως σύνολα) ενδέχεται να είναι πολύ πιο κοντά στην κατάρρευση απ’ ό,τι η μοίρα των ανίσχυρων και άτακτων.

    Εξάλλου η θεωρία του χάους μας «δείχνει» πως από την τάξη προκύπτει αναπόδραστα το χάος και από το χάος, προκύπτει αναπόδραστα η τάξη.»

    Έχουμε λογικά άλματα ανώνυμε σχολιαστή στην παράγραφο σου αυτή
    Οργάνωση σε μη εξουσιαστικές δομές χωρίς εξουσία =ΟΥΤΟΠΙΑ
    Οργάνωση σε μη εξουσιαστικές δομές με στόχο άλλον από εκείνο της επιβίωσης και επικράτησης των ικανοτέρων και ισχυρότερων σε βάρος των υπολοίπων είναι επίσης ΟΥΤΟΠΙΑ
    Οργάνωση χωρίς ειδικές γνώσεις αντιμετώπισης των υπαρχόντων δόμων εξουσίας δεν οδηγεί μοιραία σε συστήματα ακίνδυνα και πρακτικές λιγότερο επικίνδυνες να μετατραπούν σε όπλα επιβολής και καταστολής στα χεριά εκείνων που αντικαθιστούν αυτούς που ανατρέπουν.
    Οργάνωση σε μη εξουσιαστικές δομές που θα εντρίψουν την εξουσία χωρίς τη βία =ΟΥΤΟΠΙΑ
    Αυτό που σεις ονομάζετε κατάρρευση εγώ το λέω απλά αλλαγή φρουράς. Η παρακολούθηση του ανθρώπου στις σύγχρονες κοινωνίες μετά το μεσαίωνα και τη βιομηχανική επανάσταση το απέδειξε διαβάστε το μεταφρασμένο βιβλίο του κάθυγρη της πολίτικης κοινωνιολογίας ΛΑΓΚΡΟΥΑ την εισαγωγή του για να δείτε τι εννοώ. Πως οι αστοί κατέβασαν τους ελέω θεού βασιλείς και άρχοντες από την εξουσία και κυριάρχησαν
    Το Χάος από μονό του έχει τη δική του τάξη απλά στα μάτια μας δεν φαίνεται πάντα με την πρώτη Χρειάζονται οι δομές που λέτε για να μη χάσει ο περιορισμένου βεληνεκούς εγκέφαλος μας τον μπούσουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Martina

    Αντίθετα, πιστεύω ότι η έννοια της φιλανθρωπίας καθ’ αυτή είναι απάνθρωπη και αντιστρατεύεται τον πολιτισμό. Ακριβώς όπως ρο έγραψες: Η φιλανθρωπία καθιστά τον άνθρωπο ζητιάνο για να τον ελεήσει στην συνέχεια αλλά με τους δικούς της όρους.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Alkonas, @Martina

    Η απεξάρτηση από την σκέψη δεν μου φαίνεται και τόσο καλή ιδέα, άλλωστε είμαι τόσο απλός και καθημερινός άνθρωπος, τουλάχιστον όσο αυτοί που περιγράφει ο Alkonas.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ανεστης

    Γνωστός ναι, μ.. όχι.
    Η παρατήρησή σου είναι σοβαρή και εύστοχη.
    Είναι νομίζω περισσότερο από προφανές ότι ουδείς εδώ παραβλέπει την χρησιμότητα της νέας μονάδας.

    Ας μην ξεχνάμε όμως ότι παιδική ιατρική στην Ελλάδα υπήρχε και πριν από το Νοσοκομείο αυτό. Επαναλαμβάνω : δεν υποτιμώ την χρησιμότητα, απλώς με ενοχλεί ο εκ του πονηρού, χυδαίος και έξαλλος υπερτονισμός.

    Επίσης με ενοχλεί η υποκατάσταση των λειτουργιών του Κράτους Πρόνοιας από ιδιώτες που ‘πετρελαιούν’, που ‘χαμογελούν παιδικά’, που ‘εκδίδουν ή εκπέμπουν’ και που σπεύδουν να κάνουν collect τα όποια ηθικά, θεσμικά ή ιδεολογικά τους λάφυρα λειτουργώντας όμως εν τέλει και στο βάθος ως αποδομητές της Κοινωνίας.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ Ανέστης

    Αν κατάλαβες ότι όλοι συμφωνούμε τότε λυπάμαι ειλικρινά γιατί δεν κατάλαβες.
    Επίσης το ίδιο θα συνέβαινε αν το νοσοκομείο το είχε κάνει η εκκλησία ή τα Σταρμπακς ή ο σεΐχης του Μπρούνεϊ.
    Κάνεις δεν πρέπει να πει ευχαριστώ στους πλουσίους που σκάφτονται και τον πόνο των φτωχών είτε γιατί φοβούνται μη ξεσηκωθούν μια μέρα και τους πάρουν με τις πέτρες είτε γιατί μέσα τους υποβόσκει η ιδέα ότι μπορεί να υπάρχει άλλη ζωή είτε γιατί επειδή κάνεις δεν τους αγαπά θέλουν να αισθάνονται ότι κάποιοι ενδιαφέρονται γι αυτούς είτε γιατί απλά πρέπει να δείχνουν το παραμορφωμένο από τις πλαστικές νέο κάθε φορά πρόσωπο τους στις τηλεοράσεις γιατί το εγώ τους είναι υπερτροφικό και αδηφάγο είτε γιατί …….
    Η ουσία είναι ότι εμείς που δουλεύουμε γι αυτούς δεν έχουμε δικαίωμα να μοιράζουμε χαρτάκια στους φουκαράδες λέγοντας ότι θα χαριστούν τα χρέη τους προς τις τράπεζες θα γίνει σεισάχθεια για γίνουν δημόσια υπερπλήρη νοσοκομεία που θα ανήκουν το Λαό. ( εξαγγελίες του Ανταρσία στην πόλη μου ) Πάνε σ ένα νοσοκομείο παίρνω αυτό της Καβάλας έτσι για πλάκα για να δεις τι γίνεται εκεί μέσα Ο κλητήρας παίρνει από το πρωί ένα χαρτί στο χέρι και διατρέχει τους διάδρομους είτε κάνοντας τσιγάρο είτε κουτσομπολεύοντας όταν τον ερωτάνε οι γιατροί τι κάνεις λέει πάντα το Δίο πράγμα πάω αυτό το χαρτί στο τάδε γραφείο . Επίσης δημιουργείται τμήμα ογκολογικό χωρίς κρεβάτια και υποδομές με έναν μονό αποσπασμένο γιατρό μάχονται οι του παθολογικού να κρατήσουν τα περιστατικά των καρκινοπαθών αυτοί Για ποιο λόγο άραγε… Δημόσιο Νοσοκομείο που ανήκει στο κράτος Επανδρώνεται από τους φτωχούς απλούς πολίτες μορφωμένους ή αμόρφωτους Το ίδιο κάνει. Η υγεία ψυχορραγεί Γιατί τα ιδία αυτά άτομα όταν βρεθούν στο υγεία και στο διαβαλκανικό η στο νοσοκομείο των παίδων της Μαριάννας δεν κάνουν τα ιδία πράγματα άραγε ; Γι αυτό οι αγώνες με τέτοιο υλικό είναι ουτοπία για εφησυχασμό Γιατί αλλιώς τρελαίνεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ ανέστης.. είδατε οι αχάριστοι?..

    Σίγουρα θα έχετε γνωρίσει ανθρώπους από τους οποίους δεν θέλετε ούτε την καλημέρα τους. Πως θα σας φαινόταν λοιπόν αν πέφτατε στην ανάγκη τους?

    Τα παιδάκια αγαπητέ έχουν γονείς που πληρώνουν το μερτικό τους σε εισφορές κι αν δεν έχουν , έχουν όλους εμάς που το κάνουμε. Να σας υπενθυμίσω πως το κράτος που διαχειρίζεται τα του δημοσίου ( πρόκειται για δύο διαφορετικές έννοιες) υπάρχει για τρείς πολύ συγκεκριμένους λόγους .. υγεία/πρόνοια, παιδεία και ασφάλεια. Για αυτά δημιουργήθηκε και αυτά είναι που του δίνουν λόγο ύπαρξης. Δεν δημιουργήθηκε ούτε για να βολέψει ημέτερους ούτε για να πλουτίσει τους «έξυπνους» εις βάρος των «αφελών». Το πρώτο που υποχρεούται να λειτουργήσει ασφαλώς είναι τα παραπάνω , μετά και αν του περισσέψουν ας κάνει γιορτές Δημοκρατίας. Εφόσον στα παραπάνω υστερεί τότε έχει χρεοκοπήσει.
    Δεν δουλεύω μια ζωή για να ξεπέσω στα χέρια «φιλάνθρωπων» . Την λέξη "αξιοπρέπεια" την γνωρίζετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μα ναι, αυτό θα ήταν το ιδανικό, να έπιαναν τόπο οι φόροι μας και οι εισφορές μας, να είχαμε άρτια εξοπλισμένα και στελεχωμένα νοσοκομεία, σχολεία, πανεπιστήμια.
    Ο αγώνας όλων μας αυτό το στόχο πρέπει να έχει, την ύπαρξη κοινωνικού κράτους.

    Μέχρι να το καταφέρουμε αυτό πως προτείνετε να γίνει η περίθαλψη; Ή να πούμε θενκς αλλά δεν το χρειαζόμαστε, να γίνουν τα παιδιά "οδηγοί της επλίδας (κοίτα σύμπτωση), πρώτοι νεκροί";

    Είναι ντροπή μας αλλά το χρειαζόμαστε, λυπάμαι που το λέω.

    Το αν έγινε με ματωμένα ή πετρελαιωμένα λεφτά πιστέψτε με τα παιδιά και τους γονείς δεν τους νοιάζει κα-θό-λου.

    Ο grsail κατάλαβε πως το θέμα είναι η προσπάθεια εξαργύρωσης της αγαθοεργίας κι έχει δίκιο. Ας προσποιηθούμε πως μας έπεισαν. Όσο πειθουν εμάς με την αγαθοεργία, τόσο θα πεισθούν κι αυτοί οτι αναβαθμίστηκε το image τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λυπάμαι ανέστης, αλλά εγώ προσωπικά είμαι πολύ κακή στην προσποίηση.
    Το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό που λέτε.. πως δεν μας νοιάζει γενικώς κα-θό-λου. Ξέρετε πόσων άλλων παιδιών οι ζωές έχουν ποδοπατηθεί για την προβολή κάποιων και την σωτηρία των δικών μας παιδιών?..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails