1900, Bertolucci
Πρίν από πάρα πολύ καιρό, σχεδόν δύο χρόνια τώρα, είχα γράψει ένα σχόλιο σχετικά με την υποβόσκουσα και ελάχιστα μελετημένη αντίθεση μεταξύ θετικών και θεωρητικών επιστημών. Το σχόλιο αυτό ανέσυρα σήμερα και το παραθέτω με μικρές αλλαγές ως 'πλαίσιο' για να καταλήξω σε ένα 'ερώτημα'.
Το πλαίσιο
Αν συμφωνήσουμε ότι ‘μαθηματικοποίηση’ είναι ένα σύστημα καλά ορισμένων κανόνων και αρχών που δεν έρχεται σε αντίθεση με την εμπειρία και με τα οποία μπορούμε να περιγράψουμε ένα φαινόμενο τότε :
(a) Η μέχρι τώρα εμπειρία της ανθρωπότητας είναι μάλλον συμβατή με την άποψη ότι η φύση μπορεί να ‘μαθηματικοποιηθεί’. Το βιβλίο ‘Σκιές του Νου’ του Roger Penrose μπορεί να δικαιολογήσει αυτό το ‘μάλλον’ που έβαλα στην παραπάνω φράση.
(b) Ωστόσο η δυνατότητα ‘μαθηματικοποίησης’ της κοινωνίας ή καλύτερα των κοινωνικών φαινομένων και της κοινωνικής εξέλιξης είναι ένα μεγάλο αλλά ανοικτό θέμα. Η ιστορία της γνώσης περί τα κοινωνικά και της ανάπτυξης επιστημονικών προσεγγίσεων και εργαλείων για το θέμα είναι πολύ ‘κοντή’, πολύ πρόσφατη. Τα μαθηματικά και η φυσική – με την γενική της έννοια - έχουν ιστορίαάνω των τριάντα (30) αιώνων ενώ οι λεγόμενες κοινωνικές επιστήμες δύο (2).
Σχετικά με τις ‘δύο κουλτούρες’ και την υποβόσκουσα ‘αντίθεση’ ανάμεσα στους ‘θετικούς’ και τους ‘θεωρητικούς’ ήθελα να πω ότι ένας αρχαιολόγος πεδίου που πρέπει να προσεγγίσει συστηματικά και να επιλύσει εντελώς πρακτικά ζητήματα ώστε να ‘κατακτήσει’ το αντικείμενό του υπερπηδά ή βρίσκεται εκτός μιας τέτοιας ‘αντίθεσης’.
Επίσης ένας ιστορικός που πρέπει να προσεγγίσει το θέμα του συστηματικά στηριζόμενος σε πλήθος υποκειμενικών μαρτυριών αλλά και αντικειμενικών δεδομένων (πχ ευρημάτων) ώστε να ‘κατακτήσει’ και αυτός το αντικείμενό του, πάλι υπερπηδά ή βρίσκεται εκτός μιας τέτοιας ‘αντίθεσης’.
Υπάρχουν πλήθος τέτοιων παραδειγμάτων εκτός αυτών που χρησιμοποίησα (πχ γλωσσολογία κλπ) που δείχνουν ότι η ‘αντίθεση’ των δύο κατευθύνσεων της γνώσης εκφράζεται μάλλον μεταξύ αυτών που έχουν ισχυρή βάση στα ‘φυσικά’ δεδομένα και την ‘μέτρηση’ και αυτών που κινούνται περισσότερο στο επίπεδο της διαίσθησης και των παραδοχών ή της έκφρασης θεωρητικών αντιλήψεων και δογμάτων που δεν μπορούν να αποδειχθούν απλούστατα διότι δεν επιδέχονται κανέναν ‘έλεγχο’ από τις γνωστές μεθόδους παρατήρησης και επαλήθευσης.
Με αυτή την έννοια είναι αδύνατον να κατηγοριοποιήσουμε την ‘αντίθεση’ με το μοντέλο [ μαθηματικοί – φυσικοί – μετεωρολόγοι – χημικοί – μηχανικοί - κλπ ] vs [ φιλόλογοι – ιστορικοί – ψυχολόγοι – γλωσσολόγοι – αρχαιολόγοι – κλπ ].
Η πραγματική ‘αντίθεση’ προκύπτει από την συνέπεια με την οποία ασκείται η όποια δραστηριότητα και ο κόπος που είμαστε διατεθειμένοι να επενδύσουμε στην θεμελίωση (με την έννοια του ‘καλά ορισμένου’) κανόνων και γενικών συμπερασμάτων που την καθορίζουν.
[ όλοι γνωρίζουμε πχ φυσικούς - ας μην λέμε ονόματα - που διεκδίκησαν μάλιστα και Πανεπιστημιακές έδρες, που είναι περισσότερο φιλόλογοι της Φυσικής παρά θετικοί επιστήμονες. ]
Όλο το ζήτημα ‘ακουμπά’ ή εν πάση περιπτώσει και είναι παράγωγο της θεμελιώδους διαφοροποίησης της Μεταφυσικής από την δομημένη και βασιμένη στην εμπειρία και το πείραμα Επιστημονική προσέγγιση της πραγματικότητας.
Το ερώτημα
Μέσα λοιπόν στο ιδιαίτερα περίπλοκο περιβάλλον στο οποίο ζούμε σήμερα ποια είναι η τύχη και ποιά η αξιοπιστία των επιχειρημάτων που θεμελιώνουν και στηρίζουν μια ιδέα ή ένα σύστημα ιδεών με ελαχιστοποιημένες εσωτερικέ ς αντιφάσεις (ιδεολογία);
Υπάρχει λογική και καλά ορισμένη βάση στα επιχειρήματα που υποστηρίζουν την υπεροχή της πραγματικής Δημοκρατίας ως σύστημα κοινωνικής λειτουργίας;
Υπάρχει αλληλουχία επιχειρημάτων τέτοια που να οδηγεί με λογικά, δομημένα και άρα κοινά αποδεκτά επιχειρήματα που επιδέχονται κάποιας μορφής «απόδειξη», ότι η νέο-φιλελεύθερη αντίληψη για τις οικονομίες είναι αντιανθρώπινη και εν τέλει καταστροφική;
Είναι οποιαδήποτε ιδέα ή άποψη για πράγματα και καταστάσεις δεκτική στην λογική – επιστημονική ανάλυση η οποία αποκλείει υπεκφυγές, ιδιοτέλειες και κάθε μορφής παραφυάδες ώστε να μπορεί στο τέλος να αποδειχθεί αλλά και να υποστηριχθεί χωρίς να υπόκειται στο μαρτύριο τηα αμφιβολίας και χωρίς να φθείρεται από το εσωτερικό σαράκι της λογικής ανεπάρκειας;
Και τελικά είναι η λογική και οι σύγχρονες μέθοδοι της επιστήμης, που με τόσο κόπο κατέκτησε ο άνθρωπος, ικανές να επιτύχουν την ομαλή, δομημένη και παραγωγική επικοινωνία δύο ανθρώπων με διαφορετική κουλτούρα και διαφορετικό γνωστικό υπόβαθρο;
Μπορεί ο ανιδιοτελής άνθρωπος καλής θέλησης ο οποίος κατέκτησε με κόπους και επιμονή γνώση που τον οδηγεί στην υιοθέτηση μιας ιδέας να την μοιραστεί τελικά με τον συνάνθρωπό του με τον οποίο τον χωρίζει μια μεγάλη διαφορά τόσο στην καλιέργεια του πνεύματος όσο και στο γνωστικό επίπεδο καθ’ αυτό;
Με δυο λόγια, είναι δυνατή η θεμελίωση της Δημοκρατίας πάνω στους όρους της λογικής ή η υιοθέτηση και η εφαρμογή της προυποθέτει κάποιες a priori παραδοχές ή ακόμη και την ισχυρή επίδραση κάποιας μορφής ‘αριστοκρατίας’;
Μπορεί να αποδειχθεί η ορθότητα και παρεπόμενα η υπεροχή μιας πολιτικής ιδέας; Ή μήπως τα υπέροχα αυτά δημιουργήματα του νου μπορούν μόνο να υποστηριχθούν με το πάθος ή και με την ζωή την ίδια καμιά φορά, αλλά ποτε να αποδειχτούν ;
.
Υπάρχει λογική στην ιδεολογία?? Μα ασφαλώς και
ΑπάντησηΔιαγραφήυπάρχει, είναι η λογική της κάθε ιδεολογίας.
Γι αυτό και όλες οι ιδεολογίες είναι εκτός πραγματικότητας.
@Ανώνυμος (25 Σεπτέμβριος, 2010 21:59)
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκίνησα από την παραδοχή ότι η λογική είναι μία. Εάν αποδεχτούμε την θέση ότι οι 'λογικές' είναι πολλές, τότε, όπως καταλαβαίνεις, βυθιζόμαστε σ' ένα ανέλπιδο χάος.
Δυστυχώς για όλους μας οι λογικές είναι πολλές
ΑπάντησηΔιαγραφήοι μαζικές λύσεις οι οποίες είναι όλες ολοκληρωτικές οδηγούν σε κυρίαρχες ιδεολογίες,
δεν υπάρχει ανέλπιδο χάος....η πραγματική επανάσταση για την ανθρωπότητα είναι να ξεπεράσει
την κοινωνία της μάζας και όλες τις αυταρχικές λογικές που κομπάζουν ως ιδεολογίες......
Όλες οι κοινωνικές ιδεολογίες της μάζας grsail,
ΑπάντησηΔιαγραφήπρεσβέβουν όπως και εσύ τη μία και μόνη λογική
όπως και τη μία και μόνη αλήθεια...
Γι αυτό κι ο Παπανδρέου δεν τα βάζει με τον Πειραιώς, γνωρίζει χωρίς εμπάθεια πως εκπροσωπεί
ΑπάντησηΔιαγραφήμια διαφορετική ιδεολογία από τη δική του, ενώ
εσύ βρε grsail ως γνωστόν πρεσβεύεις την αλήθεια
γι αυτό και δίκαια τα βάζεις με τον Πειραιώς, όπως
και ο Πειραιώς πιστεύει από τη μεριά του πως κατέχει τη μοναδική αλήθεια, γι αυτό κι αυτός
δίκαια τα βάζει με τους άλλους.....
@Ανώνυμοι έως (30 Σεπτέμβριος, 2010 14:53)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι πήγανε στο σχολείο θα θυμούνται ότι η λογική δεν είναι ζήτημα προσωπικού γούστου παρά αποτελεί την βάση για κάθε επιστημονική προσέγγιση σε οποιοδήποτε αντικείμενο. Η μεταφυσική δεν με αφορά. Κατά τα άλλα δεν με βοηθήσατε καθόλου ... χαλάλι σας.
Επιστήμη χωρίς θεωρία δεν υπάρχει...οι επιστημονικές θεωρίες δεν προκύπτουν ως δια μαγείας από μαθηματικούς τύπους....απλώς επαληθεύονται η δεν επαληθεύονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μεταφυσική της επιστήμης είναι οι διάφορες
θεωρίες που ερμηνεύουν την "πραγματικότητα",
ποιός σου είπε πως αυτές οι εκλογικευμένες μέσω
πειραμάτων θεωρίες δεν καταντούν να γίνουν κοινωνικές ιδεολογίες όπως οι πολιτικές.
Οι ορθολογισμοί, οι υλισμοί ιστορικοί και μη
καθώς και οι αλλόφρονες δαρβινισμοί, είναι
της ίδιας τάξης και ποιότητας κοινωνικά ιδεολογήματα όπως της ορθοδοξίας, του ελληνοκεντρισμού, της πατριδολαγνείας.
Από την ιδεολογία δεν ξεφεύγεις ασχέτως κι αν
τη βάφεις με επιστημονικά άλλοθι και "δημοκρατικές ευαισθησίες"....
@Ανώνυμος (30 Σεπτέμβριος, 2010 19:47)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ, ελπίζω εσύ τουλάχιστον να κατάλαβες τι έγραψες διότι εγώ ομολογώ ότι δεν κατάλαβα γρι.
Και για του λόγου το αληθές σε παραπέμπω στο βιβλίο του Paul Fayerabend, Farewell to Reason
ΑπάντησηΔιαγραφήσε ελεύθερη μετάφραση....αντίο "λογική".....
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Feyerabend
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.marxists.org/reference/subject/philosophy/works/ge/feyerabe.htm
καλή μελέτη
@Ανώνυμος (30 Σεπτέμβριος, 2010 20:25)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, είδα τα περί του κυρίου Paul Fayerabend. Δεν είναι δυνατόν βέβαια να εκφέρω καμία γνώμη αφού σεν έχω διαβάσει τίποτα από αυτά που έγραψε.
Όμως αν αμφισβητήσουμε την λογική – με την αυστηρή μαθηματική της έννοια – ως εργαλείο και έθοδο συνεννόησης των ανθρώπων, τότε τι άραγε μένει; Το ένστικτο; Το δίκαιο του ισχυροτέρου; Το χάος;
Δεν αμφισβητούμε την λογική.....απλώς δεχόμαστε
ΑπάντησηΔιαγραφήπως υπάρχουν πολλές θεωρήσεις και κατά συνέπεια
πολλές λογικές......για να δεις και να κατανοήσεις
τον κόσμο......το να ασπάζεσαι μία ιδεολογία και
μία θεώρηση του κόσμου σαν θρησκεία...(βλέπε Πειραιώς δεν είναι ότι καλύτερο) ελπίζω να με
καταλαβαίνεις...........
@Ανώνυμος (30 Σεπτέμβριος, 2010 20:49)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον δεν θα πρέπει να συγχέουμε τις 'θεωρήσεις' ή τις 'ιδεολογίες' με την 'λογική'. Αυτά είναι τρεις ένοιες εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους. Και αυτό μας ξαναγυρίζει στην αρχή της συζήτησης.
Για να συγκεκριμενοποιήσω περισσότερο το ερώτημα που έθεσα στην ανάρτηση:
Μπορεί με λογικά και ως εκ' τούτου αδιαμφισβήτητα επιχειρήματα να αποδειχθεί η αλήθεια της φράσης: "όλοι οι άνθρωποι έχουν τα ίδια δικαιώματα";
Ή, μπορεί με λογικό και ως εκ' τούτου αδιαμφισβήτητο τρόπο, να συμφωνήσουμε στο τι είναι θετικό για το είδος και τι όχι;
Αυτό είναι το ερώτημα που τίθεται και ενδόμυχα έχω την ισχυρή τάση να απαντήσω θετικά αλλά παράλληλα με κατατρέχουν και αμφιβολίες.
Θα σου απαντήσω Οργουελικά,ναι έχουν,αλλά κάποιοι
ΑπάντησηΔιαγραφήπιό ίσοι έχουν περισσότερα δικαιώματα.
Όσον αφορά τι είναι θετικό και αρνητικό για το
είδος τα παραδείγματα του Χίτλερ, του Στάλιν, του
Μάο, του Πολ Ποτ, είναι τα ιδανικότερα για την
λογική από την οποία εμπνεύστηκαν {για να αποφασίσουν τι είναι καλό και τι είναι κακό για
τους άλλους.....}
@Ανώνυμος (30 Σεπτέμβριος, 2010 21:29)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παραδείγματα που ανέφερες είναι πολιτικά και αφορούν στην εφαρμογή συγκεκριμένων ιδεολογιών. Το δικό μου ερώτημα δεν έχει καμία σχέση με αυτά.
Να το πάρουμε τότε πολιτισμικά, την ερώτηση περί
ΑπάντησηΔιαγραφήδικαιωμάτων και ισότητας, καθώς του τι είναι καλό
και κακό για το ανθρώπινο είδος...μπορείς να τα
θέσεις στο Ιράν, στο Ισραήλ, αλλά και στις ΗΠΑ.
Τι απαντήσεις θα πάρεις άραγε από τις χειραγωγούμενες ιδεολογικά μάζες???????
Αμα λοιπόν μαζέψεις τις απαντήσεις τους και ανακαλύψεις τις αντιφάσεις τους και το χάος
ΑπάντησηΔιαγραφήπου ιδεολογικά και πολιτισμικά τους χωρίζει,
τότε θα καταλάβεις γιατί οι άνθρωποι δεν έχουν
τα ίδια δικαιώματα και το καλό του ενός είναι
κακό για τον άλλον..........
@Ανώνυμος (30 Σεπτέμβριος, 2010 23:01)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πολιτικολογώ σ' αυτήν την ανάρτηση.
Δεν με ενδιαφέρουν οι χειραγωγούμενες μάζες , το Ιράν κλπ.
Το ερώτημα είναι: μπορεί μία ιδεολογική θέση να αποδειχθεί ορθή ή λανθασμένη με χρήση της Λογικής αυτής ακριβώς που χρησιμοποιούμε στα Μαθηματικά και στην Φυσική; Ναι ή όχι;
Αυτό _ακριβώς_ είναι το ερώτημα.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
.
Απόδειξε λοιπόν με την μαθηματική λογική πως όλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήοι άνθρωποι έχουν τα ίδια δικαιώματα, πως όλοι
οι άνθρωποι γεννιούνται ίσοι και με άδειο εγκέφαλο
από ιδεοληψίες, ιδεολογίες, κολλήματα προοδευτικής
αριστεράς,η χριστιανοκεντρικής πατριδολατρείας
και άμα μου το αποδείξεις θα το αποδεχτώ.
Νομίζω ξεχνάς πως με τους αριθμούς και τα μαθηματικά μπορείς να αποδείξεις ότι θες, τα μαθηματικά είναι γλώσσα...μόνον οι φυσικές επιστήμες τα καλουπώνουν και τα περιορίζουν,
τα μαθηματικά από μόνα τους είναι ασκήσεις επί
χάρτου....ένα τελείως κωμικό παράδειγμα είναι
η λεξαριθμική ιδιότητα της ελληνικής γλώσσας...
σε προκαλώ λοιπόν να δεις τι λεξάριθμο δίνουν
τα ανθρώπινα δικαιώματα..... μήπως δίνουν 666 ?
Απόδειξε μου επίσης με φυσικά μεγέθη και μαθηματικούς τύπους το μέγεθος της αγάπης που έχεις γιά τους ανθρώπους και την ανθρωπότητα γενικά.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιά ιδεολογική θέση κρίνεται ορθή η λανθασμένη
ΑπάντησηΔιαγραφήμόνον εκτός του λογικού ιδεολογικού πλαισίου
που την στηρίζει...με λίγα λόγια πρέπει να την
εξετάσεις υπό το πρίσμα πολλών άλλων λογικών
που στηρίζουν άλλα ιδεολογικά συστήματα...ελπίζω να έγινα αντιληπτός...
H αγάπη είναι βίωμα δεν αποδεικνύεται με μαθηματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε ικανοί ν’ αγαπήσουμε ή δεν είμαστε
Όλα τ αλλά είναι περιττά σ' ένα διάλογο ατέρμονα που οδηγεί σε παραλογισμούς.
Όσο ψάχνετε την αγάπη με τη λογική τόσο θα κινείστε εκτός αυτής
Με το μόνο που συμφωνώ φίλτατε μπλόκερ είναι η χρήση του καραβιού
Αποδεικνύει επίγνωση της τρικυμίας εν κρανίω
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
@Ανώνυμος (04 Οκτώβριος, 2010 16:24)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανόν να πρόσεξες ότι το κείμενο θέτει ένα ερώτημα σχετικά με την σχέση λογικής και ιδεολογίας. Οπότε, τρικυμισμένε εν κρανίω ή μη, αναγνώστη, προς τι το λογίδριον περί αγάπης;
Άλλα λόγια ν’ αγαπιώμαστε που λένε :-)
.
Φέρατε σεις σε ξέρες το καράβι, όταν βάλατε στη μέση την αγάπη σ' ένα διαλογο παραλόγου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος (04 Οκτώβριος, 2010 16:55)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπαθώ να απαντώ σε όλους τους σχολιαστές όσο καλύτερα μπορώ. Αυτο αποτελεί βασική δεοντολογία του blogging. Όμως δεν μπορώ να έχω ευθύνη για το επίπεδο ή την ευθυβολία των σχολίων που εμφανίζονται εδώ. Αυτή ανοίκει στους εκάστοτε γράφοντες.
Με αγάπη (αφού επιμένεις)
grsail
.
... ανήκει ...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=cRlOWfyjJFc
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι η απάντηση στο ερώτημα του grsail
http://www.youtube.com/watch?v=obBpt1ymrMc&feature=related
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=-Ysww6GaWrc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=DuAghr2td9Q&feature=related
Υπάρχει λογική στην ιδεολογία????
Η επιστήμη είναι στο πλευρό του κάθε ιδεολόγου..
Παλαιότερα ήταν η θρησκεία........
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η λογική του εδώ διαλόγου φίλε ανώνυμε που είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνήσω αν θέλεις φίλε ανώνυμε σ' ένα πράγμα στ' ότι η απουσία κάθε λογικής είναι απαραίτητη για την γέννηση και επιβίωση της ιδεολογίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνεις λάθος ο ευγονισμός η ευγενισμός, βλέπε
ΑπάντησηΔιαγραφήγενετική, εκτός από ναζιστική ιδεολογία, ήταν
και επίσημη ιδεολογία του σουηδικού κράτους,
βλέπεις και η γενετική είχε και έχει τις κυρίαρχες
ιδεολογίες της...όπως και κάθε επιστήμη έχει θεωρίες που πολλές φορές επιβάλονται ως δογματικές
αλήθειες προς ιδεολογική χρήση........
Η μάζα χρειάζεται θρησκεία grsail...όμως θρησκεία
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι και η κάθε ιδεολογία...σύγχρονος θρησκευτικός μύθος είναι και η επιστήμη του 11888
ιεδεολογία = λογικοφανές περίβλημα του παραλόγου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκ των πραγματων η λογική για τ ανθρώπινα είναι μία. Η επιστήμη δεν την διασφάλισε ποτέ απόλυτα με την ύπαρξη της, γι αυτό μάλλον και μιλας για διάφορες λογικές στον φόλτατο μπλόγκερ παραπάνω.
Πικρή αλήθεια ανώνυμε αυτή
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντως η μάζες χρειάζονται συστήματα όπως ειναι η θρησκεία.
Το αντίθετο μόνο στη χώρα της ουτοπίας θα συμβεί.
Γι αυτο και η εκκλησία( και με την αρχαία έννοια του όρου) κατάντησε Θρησκεία.
Η μία και μόνη λογική για τα ανθρώπινα είναι
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτή του τάφου.....όλα τα υπόλοιπα είναι ιδεολογίες......
Αυτο ειναι σωστό. Όμως δεν μπορείς να αγνοήσεις το παιχνίδι που παίζει στον άνθρωπο η φθαρτη σάρκα του. Ειναι παραπλανητικά αξαίσιο έτσι γινόμαστε όλοι Λωτοφάγοι. Οι ιδεολογίες ειναι μερος της αυταπάτης δηλαδη.Διασφαλίζουν πχ την ισότητα των ανθρώπων ενώ η μόνη ισότητα είναι αυτή στή φθορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς το πλούσιοι και φτωχοι στη κολόνα της
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΗ διασφαλίζει κάποια ιδεολογική ισότητα????
Μετάφραση παρακαλώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως αν είναι αυτό που καταλαβαίνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι πρόκεται για αδιαμφισβήτητη ιδεολογική ισότητα, που λέει ότι η φθορά συνοδεύεται πάντα από την αυταπάτη της παντοδυναμίας της φθαρτής σάρκας.
Είναι το κηδειόχαρτο ιδεολογική διακήρυξη ισότητας? Και η διακήρυξη των δικαιωμάτων
ΑπάντησηΔιαγραφήτου ανθρώπου τι είναι τότε???
Ας μας πει ο grsail ως πιό ειδικός επί
των ιδεολογικών θεμάτων
Το κηδειόχαρτο ειναι όντως διακήρυξη ισότητας του ανρθωπου
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρωπου είναι το κτέρισμα στον τάφο του.
Ανώνυμε μήπως σε λένε grsail????
ΑπάντησηΔιαγραφήόχι απ' όσο ξέρω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως το κτέρισμα μπορεί και νάναι ανεκτίμητης
ΑπάντησηΔιαγραφήαξίας, βλέπε χρυσάφι πολύτιμοι λίθοι,η διακήρυξη
των δικαιωμάτων του ανθρώπου είναι κάτι σαν τις
ψεύτικες χάντρες που έδιναν στους ιθαγενείς οι
πρώτοι θαλασσοπόροι παίρνοντας το χρυσάφι τους
και τους πολύτιμους λίθους τους. Ούτε για κτέρισμα σε τάφο δεν κάνουν αυτά τα ψεύτικα φτηνιάρικα στολίδια.
Τώρα έγραψες κυριολεκτικά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παραλληλισμός σου αυτός εξελίσσεται ως ακολούθως:
Στον τάφο των πλούσιων τα κτερίσματα ήταν ανεκτίμητα στους τάφους των φτωχών είχαμε πήλινα ειδώλια και χάντρες όπως λες Τ ανθρώπινα δικαιώματα είναι κτερισμα για τους τάφους της πλέμπας Ναι με αυτή τη λογική έτσι είναι.
Ολοι οι άνθρωποι γεννούνται ελεύθεροι και ίσοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήεδώ και τώρα χρειαζόμαστε μια εξίσωση, η οποία
θα κατοχυρώσει το ιδεολογικό μας οικοδόμημα.
Ποιος θα γίνει ο Αίνσταιν γι αυτήν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν χρειάζεται ο 11888 θα σου την φτιάξει αμέσως
ΑπάντησηΔιαγραφήτυχαίο ?? δεν νομίζω
Μέσα από την υπερβολή σου δείχνεις πράγματι το παράλογο του πράγματος. Οι εξισώσεις υπάρχουν για να μας καθησυχάζουν όταν πλησιάζουμε κοντά στην ωμή αλήθεια μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ιδεολογιες που απλουστευμένα καταλήγουν όπως το περίφημο 11888 σου, είναι τ' αγχολυτικό μας γιατί αλλιώς......
Αλλιώς καήκαμε θα αντικαταστήσουμε την κάρτα των
ΑπάντησηΔιαγραφήανθρωπίνων δικαιωμάτων με κηδειόχαρτα...θεός χωρέστα τα ανθρώπινα δικαιώματα.....
Ναι ήτανε καλά τα καημένα δεν απδεικνύονταν όμως
ΑπάντησηΔιαγραφήμαθηματικά .... τι κρίμα...ο 11888 καλό παιδί δεν
λέω έκανε ότι μπορούσε...
Για τα συγχωρεμένα μιλάς φιλε μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς γι αυτά....ο grsail έχει όμως αντίθετη
ΑπάντησηΔιαγραφήγνώμη και σαν ευγενικός οικοδεσπότης...σέβεται
τα ανθρώπινα δικαιώματα μας, έμπρακτη απόδειξη
γιατί πρέπει να ελπίζουμε στη ύπαρξη της εξίσωσης
την οποία ο grsail κρατάει επτασφράγιστη όπως
τη συνταγή της coca cola
Το έπιασες το υπονοούμενο εεεε?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο θα ελεγα κι εγω πρόλαβες ότι ο οικοδεσπότης ειναι ευγενικός που μας άφησε ως λαθρεπιβάτες στο πλοίο του να συζητάμε μέσα στη βάρκα σωτηρίας κρυμενοι. Χωρις ομως κοκα κόλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα εισαι καλα φιλε μου !
Το έπιασα.... νομίζω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρωτιέμαι μάλιστα πως αν μας διώξει( είναι ένα ενδεχόμενο) δεν θα ξέρω που να σε βρω για να τα λέμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπα COCA COLA για να μην πω κονιάκ και καφεδάκι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μας πεταξει εξω αν συμπληρώσω και παξιμαδάκι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί Ανώνυμοι (ελπίζω όχι αλκοολικοί),
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συζήτησή σας είναι βέβαια έξω από το πλαίσιο του αρχικού ερωτήματος αλλά κανείς δεν πρόκειται να σας πετάξει έξω όσο είστε τόσο ευγενικοί και κόσμιοι :-)
Είμαστε έξω από το πλαίσιο του αρχικού ερωτήματος???????
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ κάναμε διατριβή και σου δώσαμε και βιβλιογραφία
Περιμένουμε σαν υστερικοί τα επιχειρήματα σου...
Είπαμε: ευγενικοί και κόσμιοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα ακριβώς μίλησαν τα ανθρώπινα δικαιώματα
ΑπάντησηΔιαγραφήνα και η εξίσωση....τυχαίο ??? δε νομίζω
Νομιζω μας διέγραψε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίταξε grsail το λιβανιστήρι και το λιβάνι
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι της εκκλησίας ... όχι δημοκρατών και
προοδευτικών όπως εσύ εεεε???
Μπορεί να αποδειχθεί η ορθότητα και παρεπόμενα η υπεροχή μιας πολιτικής ιδέας; Ή μήπως τα υπέροχα αυτά δημιουργήματα του νου μπορούν μόνο να υποστηριχθούν με το πάθος ή και με την ζωή την ίδια καμιά φορά, αλλά ποτε να αποδειχτούν ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα αποδεικνύεις και εσύ GRSAIL με τον τρόπο σου
λογικα οφειλω να τα παρατησω
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ανατρέψω το ερώτημα υποσκελίζοντας το παρόν ποστ, για να ρωτήσω κι εγώ ρητορικά, υπάρχει ιδεολογία στη λογική??? Και θα απαντήσω ναι,αρκετή
ΑπάντησηΔιαγραφήγι αυτό δεν υπάρχει πλέον κοινή λογική...ο κάθε
ιδεολόγος την λογική του, την αλήθεια του, την
πίστη του.... μας μάρανε ο Πειραιώς....
Μερικοι εκαναν την λογικη σημαια με την οποία θέλησαν να μας πεισουν οτι μπορουν διαγραψουν ακομα και της ζωτικες αναγκες του ατομου. Οι συνιστωσες του ψευδοερωτηματος εχουν αμφιδρομες ερμηνειες σαν αυτες του Συριζα ( συγνωμη παιδια ) ενα πραγμα, που μας καταδεικνυουν οτι ιδεολογιες και λογικη ειναι εννοιες αντιφατικες για τους συριζαίους
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=_-FFWpgqGig
ΑπάντησηΔιαγραφήΜικρό δειγμα του τι ειναι η Λογική.
Και στη περίπτωση ελλείψεως αγάπης γιατί ο θεός
ΑπάντησηΔιαγραφήδημιούργησε όντα ανίκανα να αγαπήσουν???
Και μην αρχίσουμε να μιλάμε για ελευθερίες τις
οποίες δημούργησε όπως την ελευθερία του να καμώνεται πως αγαπά κάποιος, ενώ κατά βάθος αγαπάει τον εαυτό του για παράδειγμα...........
Πολλά πράγματα δημιούργησε ο Θεός...το χειρότερο
από όλα ήταν η ελευθερία της επιλογής....
Αυτό άλλωστε...είναι το άλλοθι του Θεού....
διότι ως γνωστόν ο άνθρωπος είναι ελεύθερος
ελεύθερος να γεννηθεί, ελεύθερος να επιλέξει
την οικογένεια του, ελεύθερος να γεννηθεί πλούσιος η φτωχός.....ελεύθερος και να πεθάνει,
αυτή δε η ελευθερία του θανάτου προσδίδει όλο
το μεγαλείο του Θεικού έργου....τεράστιο μεγαλείο αν συνοψίσει κανένας και το νόημα
της προσωπικής ζωής του...
@Ανώνυμος (07 Οκτώβριος, 2010 19:16)
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε σαν πολλά λάθη να έχει κάνει αυτός ο μπαγάσας ο θεός. Άμα τον δεις αυτόν το θεό όπως τον λες, κάνε του και από εμένα τα παράπονα. Μέσ' το μεγαλείο βέβαια (!) αλλά πολύ μπουνταλάς ρε παιδί μου.
Το αν καποιος νομίζει οτι αγαπα το συνανθρωπο του κρινετε από τις πράξεις του!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο οτι ο Θεος αγαπα τον άνθεωπο κρίθηκε από τις δικες μας πραξεις .
Τι καναμε την ελευθερία που μας έδωσε και για την οποία κόπτεστε φιλτατε μπλογκερ;
Ποιος εναι ο μπουνταλάς λοιπόν;
Κοίταξε grsail μιλούσαμε για ιδεολογίες και
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιδαριώδεις λογικές ... μη γελιέσαι οι δημοκρατίες, τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι ισότητες
οι προοδευτικές δημοκρατικές αριστερές.. είναι
σαν τον δημουργό Θεό..πολύ μπαλαμούτι..
Ετσι είναι αυτά, οι προοδευτικοί αριστεροί πιστεύουν στον άνθρωπο, οι δε χριστιανοί
ΑπάντησηΔιαγραφήστον δημιουργό Θεό. Και οι μεν και οι δε
είναι υπέρ της αγάπης του ανθρώπου.....
γιατί δεν τα βρίσκετε...........
Το θέμα της ιδεολογίας θα το υπερκεράσει
η αγάπη που έχετε για τον άνθρωπο...
Πολύ αγάπη.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομιζω οτι εχω να μοιρασω τιποτα με τον φιλτατο οικοδεσποτη Ομως δεν θα μπορουσε να με ανεχτει ειναι φανερο
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίταξε αγαπητέ ανώνυμε, μπορεί να μην συμφωνείτε
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά οι παιδαριώδεις λογικές σας έχουν κάτι κοινό
πιστεύετε και οι δύο στον άγιο βασίλη..αυτόν της
COCA COLA τον σάντα κλάους....για δείτε το ξανά
θα είναι κρίμα να χαθεί μιά τέτοια αγάπη...προς
τον άνθρωπο
Εν μέσω καταγγελιών, πάθους, θρησκείας, αγάπης και θεού ... άκρη παιδιά δεν βγάλαμε. Λογικό ;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=B8QKTHlH_Oo
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφιερωμένο στον grsail προοδευτικό αριστερό
και τον ανώνυμο χριστιανό
Aαντίθετα ανώνυμε
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι φανερό ότι εσένα προτιμώ να συνοδέψω στο διάλογο.
Με τον φίλτατο μπλογκερ δεν νομίζω να τα βρω ποτέ γιατί διαβλέπω διάσταση ανάμεσα στα δικά του λεγόμενα πολύ περισσότερο ανάμεσα στα δικά του και τα δικά μου Εάν πέψη να δογματίζει υπέρ της αθεΐας ίσως να μπορέσουμε ο ένας να καταλάβει τον άλλον ενώ μαζί σου στη βάρκα σωτηρίας σαν λαθρεπιβάτης θα έμπαινα όμως γιατί εσύ δεν αρνήθηκες ποτέ το Θεό Άλλο ζήτημα αν προσπαθείς κατά καιρούς να ερμηνεύσεις το ρολό του σε σχέση με τα ανθρώπινα με το δικό σου πρωτότυπο αλλά όχι αποδεδειγμένα λαθεμένο τρόπο
άλλωστε το καράβι αυτό εσύ μου το έδειξες
εγώ είχα αποφασίσει να μείνω στην ξηρά για πάντα έγινα επίορκος για χάρη σου.
http://www.youtube.com/watch?v=z9UiCea7BiU
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον ανωνυμο φιλο μου ως ευχαριστω για τα καλα του λογια
Και τι σημασία έχει που ο grsail είναι άθεος κι
ΑπάντησηΔιαγραφήεσύ χριστιανός αυτές οι επιφανειακές αντιθέσεις
εμπεριέχουν μιά βαθύτερη σύνθεση, αυτήν της προοδευτικής αριστεράς με τη χριστιανοσύνη.
http://www.youtube.com/watch?v=hGsyLoltaQI&feature=related
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα και κάτι που θα ενώσει τις ανθρώπινες ευαισθησίες σας.....
Το ποστ έγινε πλέον χώρος έκφρασης coca cola light
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει ανωνυμε αν σ εκτονωνει θα το δεχτώ,
ΑπάντησηΔιαγραφήστα πλαισια του λάϊτ διαλογου που επιβαλαμε.
Περιμένω να μας διαολοστήλει ο ιδιοκτήτης αλλά επειδη δεν πιστεύει στο Θεό δεν πιστεύει και στο διαβολο κι άρα τη γλιτώνουμε.
Εγω παλι μόνος μου στο Διάβολο δεν πάω σε προσκαλώ λοιπόν να παμε κι αν θες κι ακόμα παραπερα. Βγάλε λεξάριθμους κι έρχομαι.
Με πολλη ηδυπάθεια ( δεν λέω αγάπη γιατι θα μου τις βρεξεις αϊστιχτιριζοντας με)
http://www.youtube.com/watch?v=vhV3vXonIH4
Ο Αμλετ της Σελήνης
Ξεγέλασες τους ουρανούς με ξόρκια μαύρη φλόγα
Πως η ζωή χαρίζεται χωρίς ν' ανατραπεί
Κι όλα τα λόγια των τρελών που ήταν δικά μας λόγια
Τα μάγευες με φάρμακα στην άσωτη σιωπή
Πενθούσες με τους έρωτες γυμνός και μεθυσμένος
Γιατί με τους αθάνατους είχες λογαριασμούς
Τις άριες μιας όπερας τραύλιζες νικημένος
Μιας επαρχίας μαθητής μπροστά σε δυο χρησμούς
Τι ζήλεψες τι τα θελες τα ένδοξα Παρίσια
Έτσι κι αλλιώς ο κόσμος πια παντού είναι τεκές
Διεκδικούσες θαύματα που δίνουν τα χασίσια
Και παραισθήσεις όσων ζουν μέσα στις φυλακές
Και μια βραδιά που ντύθηκες ο Άμλετ της Σελήνης
Έσβησες μ' ένα φύσημα τα φώτα της σκηνής
Και μονολόγους άρχισες κι αινίγματα να λύνεις
Μιας τέχνης και μιας εποχής παλιάς και σκοτεινής
http://www.youtube.com/watch?v=EijA1ZY0lhQ&feature=related
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=w9CcPJ1Uykc&feature=related
Στο ιδιο πάντα πνευμα το Λάιτ
Βεβαια εγω θα βάλω το κονιάκ στην κόκα κόλα θα πιω μετα τον καφέ με το παξιμάδι για να συγχωρέσω και να συγχωρεθω.
Σημείωση: λέω ¨"άισιχτιριζω" και όχι απλώς σιχτιριζω γιατί πρόκειται για σιχτιρι με φωτοστέφανο έτσι για να μη χάνω το στυλ μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης χθες πηρε το μάτι μου ένα ταλαίπωρο μαύρο γατί στη γειτονιά που έφερε στο μάγουλο του ένα σημάδι από την πυρωμένη σφραγίδα σου ανώνυμε.
Πάντως καλά του έκανες αλλά μην ασχολείσαι άλλο με τις γάτες.
Ετσι έτσι....ήρθε η ώρα να τα πεις κι άλλο να μη
ΑπάντησηΔιαγραφήκρατηθείς....
Να και μιά ιδέα, που θα διασφαλίζει τη δημοκρατικότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα στην
ΑπάντησηΔιαγραφήέκφραση. Αντί να λογοκρίνεις τους αυθαδιάζοντες
σχολιαστές αγαπητέ grsail να τους στέλνεις πακέτο
στον χώρο ελεύθερης έκφρασης coca cola light.
Εκεί το κάθε φασισταριό θα μπορεί να αυθαδιάσει
να βρίσει, να εκτονωθεί βρε αδερφέ, χωρίς να θίγεται η αξιοπρέπεια,η αξιοπιστία και το κύρος
του μπλόγκ. Θα μπορεί επίσης ο κάθε ερωτευμένος
να πει τον πόνο του, ο κάθε αντιεξουσιαστής να
βρίσει αντρικά την κάθε εξουσία, το κάθε βούρλο
και ψώνιο να εκτονωθεί δημιουργικά και δημοκρατικά, χωρίς να ενοχλεί τους σοβαρούς σχολιαστές αυτού του ιστοτόπου.
Πέρα από την πρωτοτυπία και την πολιτική ορθότητα του εγχειρήματος που αναδεικνύει το
κύρος και την αξία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
στην έκφραση θα είναι και μία πρόταση ελευθερίας
που κανονικά θα έπρεπε να ακολουθήσουν και άλλα
δημοκρατικά μπλογκ αυτής της εμβέλειας.
Το αντίθετο επιχείρημα, λέει πως κάθε μπλογκ
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι χώρος τέτοιας έκφρασης. Απλούστατα, ο
καθένας διαλέγει τα μπλογκς που ιδεολογικά
τον εκφράζουν καλύτερα και εκτονώνεται.
Πιστεύοντας πως η ιδεολογία του είναι η αλήθεια..
Η coca cola το πρότεινε τα μπλογκς και οι μπλογκερς το πραγματοποίησαν.....
http://www.youtube.com/watch?v=hAJ-LdhxG20&feature=fvw
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=1oAV2Wv-Mf4&feature=player_embedded
ΑπάντησηΔιαγραφήH μόνη αλήθεια GRSAIL είναι ότι καμία ιδεολογία δεν λέει την αλήθεια, όλες ασχολούνται με τα ψήγματα αληθείας που βολεύουν τους δημιουργούς και κοιμίζουν τους οπαδούς τους .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήμουν ένα από τα μυθικά τέρατα με τα εκατό χέρια σήμερα θα μου έλειπαν τόσα όσα και τα χρόνια που σέρνομαι και ψηφίζω σαν υπνωτισμένος μέσα στο ελεεινό καθεστώς της ανελευθερίας φτιαγμένο από τα λείψανα των νεκρών ιδεολογιών, που έφτιαξαν το πιο ευφάνταστο δικτατορικό σύστημα στον κόσμο την ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ. Μια μορφή δικτατορίας των λιγων που κατάφεραν να διατηρήσουν στους πολλούς την ψευδαίσθηση της ελεύθερης επιλογής και δημοκρατικής εκπροσώπησης.
Αποδέχομαι τον τίτλο του ηλιθίου για όσα χρόνια πίστευα και έλπιζα ότι υπάρχει σωτηρία .Δεν υπάρχει πισογύρισμα μόνο ο πάτος του βαρελιού ( πτώχευση) στον οποίο θα συρθούμε αναγκαστικά πολλά χρόνια ακόμα όταν θα αποποινικοποιηθεί η λογική και θα ξυπνήσει η πλέμπα. Ουτοπικό ; Ναι… νομίζω
@Ανώνυμος (09 Οκτώβριος, 2010 14:27)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι έξω από το πλαίσιο του ερωτήματός μου αλλά ομολογώ πολύ έξυπνο και εύστοχο - σε άλλο επίπεδο - το video. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Μάλλον θα το κάνω ειδική ανάρτηση.
@Ανώνυμος (09 Οκτώβριος, 2010 17:02)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συνολική απόρριψη όλων των ιδεολογιών απαιτεί ιδιαίτερο θάρρος ... έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο;
ΝΑΙ σας το ειπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποποινικοποίηση της Λογικ;hς και τοποθέτηση της στο βάθρο ΟΛΩΝ των σaθρ;vν και παράλογων ιδεολογιών.
Το είδα ότι έγινε ανάρτηση. Όμως επιτρέψτε μου να θεωρήσω ότι εφόσον δεν φέρατε αντίρρηση στα όσα ανέφερε ο ανώνυμος νο 1 για τη δημιουργία εντευκτηρίου στο μπλογκ όπου ο κάθε πικραμένος , αναρχικός , φασίστας ψώνιο κλπ, θα πίνει την Κόκα του. Πίστεψα κι εγώ ότι μπορώ να αφιερώνω βιντεακια ποικίλης ύλης Αν μας διαγράψετε θα καταλάβουμε ότι έκλεισε το μαγαζάκι και θα ψάξουμε αλλού στέκι. Εγώ παρασυρόμενος είμαι στα λημέρια σας ομολογώ . Είχα ορκιστεί να μείνω καθαρός καθόσον το υλικό μου για τα μπλοκ είναι ήδη αρκετό. Όμως ο ανώνυμος νο 1 διαθέτει βαρυτικο πεδίο ανώτερο κι από εκείνο του Δια τι να σου κάνει ένας απλός δορυφόρος του.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ανώνυμος (09 Οκτώβριος, 2010 17:34)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάλι φοβάμαι ότι γίνεται κάποια σύγχυση εννοιών ...
@Ανώνμος (09 Οκτώβριος, 2010 18:17)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κάθε ένας μπορεί να εννοεί την καθαρότητα όπως νομίζει. Η συνισταμένη είναι που μετράει.
Τώρα, ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη, αλλά ποιός είναι ο Ανώνυμος No 1 ή No 2 ή ακόμη και No 3 μου είναι εντελώς αδύνατοςν να ξεχωρήσω ...
.
Μην επαναλαμβανόμαστε η σύγχυση είναι πανταχού παρούσα και τα πάντα πληρούσα στη ζωή μας ( στα μπλογκς επίσης )!! Ένα είδος σαν την καμπούρα της καμήλας κατάντησε η παρατήρηση περί σύγχυσης των εννοιών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέστε λίγο τις κυβερνήσεις μας, τους νόμους μας, τις προεκλογικές εκστρατείες όλα αυτά τα έτη, είναι τα καθαρότερα παραδείγματα σύγχυσης εννοιών με στόχο τη σύγχυση διανοιών και απώτερο σκοπό τη σύγχυση περιουσιών ,έτσι ώστε η κρατική περιουσία να γίνει ιδρωτική αλλά μόνο για τους κυβερνώντες .
Ο ανώνυμος ν1 είναι αυτός που ξεκίνησε την συζήτηση σε αυτή την ανάρτηση και αλλού ίσως άδω μέσα. Ο ν2 είμαι εγώ που κάποια στιγμή βρέθηκα να κάνω διάλογο μ' εσάς και με εκείνον όταν ζήτησε μαθηματική απόδειξη της αγάπης. Τότε παρενέβην.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=4iGtz4dZvgo&feature=player_embedded
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=wIffOq8AuSw
http://www.youtube.com/watch?v=OSycAuQb4n8
Σπεσιαλ "βαρακια" προπονησης για τους πρωταθλητες μπινελικωματος οπως ο φιλος μου ο Ανωνυμος ν1 με την αναλογη μουσικη επενδυση.
Για να μη χανει τη φορμα του και το γενικό στυλάκι του.
Επισης το μοναδικο "Αισιχτιρ" με φωτοστέφανο καθόσον ερημνεύεται από το πηλότο αρχάγγελο του μουσικου μας στερεωματος "Μιχαηλ" Ρακιτζη.
Τοπ επιτυχια εμεινε χρονια στα τσαρτς των (αρχ..)αγγέλων!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=TS_StZbihdg
ΑπάντησηΔιαγραφήΑισιχτιρ ξεχασασ το λινκ του αισιχτιρ.
Ανώνυμε ν2 τα συμπεράσματα σου τα έβγαλες για
ΑπάντησηΔιαγραφήμένα........
http://www.youtube.com/watch?v=ZX0xew5e3Vg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=n6Rd8L9Lr6Q
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπέσιαλ γιά σένα ν2
http://www.youtube.com/watch?v=2HWUakp-S7Q&feature=related
ΑπάντησηΔιαγραφήKι αυτό για σένα ανώνυμε μου ν2
http://www.youtube.com/watch?v=rOdqIRqOfXo&feature=related
ΑπάντησηΔιαγραφήΈψαχνες το αι σιχτίρ ...το βρήκα ν2
http://www.youtube.com/watch?v=Lwhvou7h6Os&feature=related
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα και η γαλλική βερσιόν ν2 μου
Eυχαριστώ πολύ για ολα τα λίνκ ειναι θεσπέσια .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝασαι καλά.
Δωρακι!! Ξερω οτι θα γοθστάρεις.
http://www.menslounge.gr/lounge/fun/megaloi_mousourgoi_sotis_kampanis.html
http://www.youtube.com/watch?v=GdV0XN6GkWE&feature=sub
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τραμπούκους δεν κάνω παρέα τις μαγκιές σε συμβουλεύω να τις κόψεις διότι απειλές δεν δεχόμαστε.....τις δημοκρατικές σου μεθόδους
ΑπάντησηΔιαγραφήνα πας να τις εφαρμόσεις αλλού....για το μπαστούνι
του μπέιζ μπωλ δεν σου κάνω σχόλιο για να μη σε
προσβάλλω..
Αέσως το μυαλο σου στο κακο εσένα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν πλακα αυτοι οι δυο οπως ο Σταρόβας
Εσυ παλι που το πηγες;
Επισης πρεπει να με προσβαλλεις αν το αισθανεσαι.
Πες μου και θα καταλαβω Να το βαλεις το μπαστουνι εκει που ξερεις Δεν ενοχλουμαι από σενα και το ξερεις.
http://www.youtube.com/watch?v=h-S90Uch2as&feature=related
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κανονικο τραγουδακι που ηθελα να αφιερωσω και στους δυος σας εξ αρχης αλλα...... διστασα λογω μπινελικωματος καθ εξη το οποίο συνηθιζει ο ανωνυμος φιλος μου.
http://www.youtube.com/watch?v=RqJ_wEuK4gg
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιά το θέμα της διαφοράς ιδεολογίας και κοινής
λογικής το παραπάνω βίντεο δίνει την πρέπουσα
απάντηση
@to pardalo katsiki
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ 'διαφορά' αυτή διατήρησε από την αυγή της ιστορίας έως τα σήμερα, δηλαδή για τα τελευταία 4.000 χρόνια, το μη έχον σχέση με την λογική μοντέλο "οι έχοντες και οι μη έχοντες". Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι το 0,56% το παγκόσμιου πληθυσμού κατέχει περίπου το 40% του παγκόσμιου πλούτου.
.
Δυστυχώς αγαπητέ μου grsail,το μη έχον σχέση με
ΑπάντησηΔιαγραφήτη λογική μοντέλο το αποκαλούμε πραγματικότητα
και όχι μοντέλο. Τα άλλα μοντέλα ως γνωστόν φυσούν
από κει,φυσούν από δω μα το κερί δεν σβήνει.
Η κοινή λογική λέει πως αυτοί που έχουν τα λεφτά
και σβήνουν τα κεριά δεν χρειάζονται ιδεολογία
έχει μήπως η ζούγκλα ιδεολογία.Η ιδεολογία είναι
ο τρόπος να φυσάς το κερί και να μη σβήνει.
Για να γίνω πιό σαφής ο δεξιός έχει το στόμα στραβωμένο προς τα δεξιά, ο κεντρώος στο κέντρο
ο αριστερός στα αριστερά, δεν μιλάω για τα άκρα
αυτοί χρειάζονται επειγόντως πλαστικό χειρουργό.
Όλοι τους φυσούν απεγνωσμένα.....αυτοί που φυσούν σωστά έχουν το μαχαίρι και το πεπόνι,
που δυστυχώς κανένας πιά δεν μπορεί να τους το πάρει. Στο χέρι τους είναι να αφήνουν τους άλλους να ξεφυσούν και να πιστεύουν πως θα τους
σβήσουν το κερί που καλά κρατούν στο πανίσχυρο
χέρι τους και που μπορούν οι ίδιοι να σβήσουν
όποτε αυτοί το θελήσουν.
@to pardalo katsiki
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ως ιδεολογία μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι ένα συνολικό όραμα, ένας τρόπος αντιμετώπισης των πραγμάτων (σύγκρινε με κοσμοθεωρία), στην κοινή λογική και σύμφωνα με διάφορες φιλοσοφικές τάσεις (συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών ιδεολογιών), ή ένα σύνολο ιδεών που προτείνει μια κοινωνική τάξη για όλη την κοινωνία. Ο βασικός στόχος μιας ιδεολογίας είναι να φέρει αλλαγή στην κοινωνία μέσω μιας ρυθμιστικής διαδικασίας (πώς θα έπρεπε να είναι ο κόσμος). Οι ιδεολογίες έχουν την τάση να περιλαμβάνουν αφηρημένες έννοιες προς εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο και για τον λόγο αυτό συναντώνται πολύ συχνά στο πεδίο της πολιτικής."
Όλοι, μα όλοι ανεξαίρετα, έχουν την δική τους ιδεολογία.
Κανείς, μα ούτε ένας εδώ, δεν έδειξε να αντιλαμβάνεται την έννοια της λέξης ιδεολογία και πολύ περισσότερο να κατανοεί το ερώτημα που έθεσα.
Το ερώτημα είναι: μπορεί ένα σύστημα ιδεών (ιδεολογία) να αποδειχθεί ανώτερο άλλων (ιδεολογιών) με την χρήση της λογικής;
Βαρέθηκα πιά να επαναλλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια.
Είναι καλό να σκεφτόμαστε πριν απαντήσουμε σε κάτι.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα και φυσικά απάντησα στο ερώτημα σου από την
ΑπάντησηΔιαγραφήαρχή,όλες οι ιδεολογίες είναι εκτός πραγματικότητας,καμία απολύτως δεν μπορεί να
αντιμετωπίσει εκ βάθρων την ριζική ανθρώπινη
ανισότητα, την φτώχεια, την δυστυχία καμία
απολύτως δεν μπορεί να αποδειχθεί εμπράκτως
ανώτερη από την άλλη, αυτό λέει η κοινή λογική
και συσωρευμένη εμπειρία της ελληνικής πραγματικότητας
"Το ερώτημα είναι: μπορεί ένα σύστημα ιδεών (ιδεολογία) να αποδειχθεί ανώτερο άλλων (ιδεολογιών) με την χρήση της λογικής;"
"Μπορεί ο ανιδιοτελής άνθρωπος καλής θέλησης ο οποίος κατέκτησε με κόπους και επιμονή γνώση που τον οδηγεί στην υιοθέτηση μιας ιδέας να την μοιραστεί τελικά με τον συνάνθρωπό του με τον οποίο τον χωρίζει μια μεγάλη διαφορά τόσο στην καλιέργεια του πνεύματος όσο και στο γνωστικό επίπεδο καθ’ αυτό;
Με δυο λόγια, είναι δυνατή η θεμελίωση της Δημοκρατίας πάνω στους όρους της λογικής ή η υιοθέτηση και η εφαρμογή της προυποθέτει κάποιες a priori παραδοχές ή ακόμη και την ισχυρή επίδραση κάποιας μορφής ‘αριστοκρατίας’;
Μπορεί να αποδειχθεί η ορθότητα και παρεπόμενα η υπεροχή μιας πολιτικής ιδέας; Ή μήπως τα υπέροχα αυτά δημιουργήματα του νου μπορούν μόνο να υποστηριχθούν με το πάθος ή και με την ζωή την ίδια καμιά φορά, αλλά ποτε να αποδειχτούν;"
Η βάση συνενόησης των ανθρώπων δεν είναι φυσικά
αυτά τα υπέροχα δημιουργήματα του νου,είναι
τα λεφτά, η οικονομική εξασφάλιση, η καλοπέραση
έστω κι αν είναι εις βάρος του άλλου και η εκμετάλλευση, των άλλων για να περάσουμε εμείς
καλά. Να λοιπόν γιατί αυτές οι υπέροχες ιδέες
μένουν αναπόδεικτες...και δεν μπορούν να συννενοηθούν "κάποιοι άνθρωποι" είναι θέμα "κοινής λογικής" .
Η κοινή λογική ως εμπειρία όλων των ιδεολογιών
ΑπάντησηΔιαγραφήσυγκλίνει στο συμπέρασμα μιας ακατανόμαστης
και αποκρουστικής ανθρώπινης ζούγλας.
Η κοινή λογική δεν είναι ιδεολογία, είναι
δυστυχώς το πικρό συμπέρασμα το κατακάθι που
άφησαν όλες οι ιδεολογίες στη σκληρή πραγματικότητα....μιλάμε για κατακάθια...
Η κοινή λογική έχει καταντήσει να είναι μια μορφή
ΑπάντησηΔιαγραφήαριστοκρατίας σε αυτήν την πανέξυπνη χώρα.....
@Ανώνυμος (16 Οκτώβριος, 2010 12:22)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως μύριες όσες φορές προσπάθησα να εξηγήσω σε διάφορους συνειδητούς ή όχι ανυποψίαστους, δεν είναι θέμα χώρας. Είναι θέμα κοινής λογικής.
Η χώρα είναι φωτεινή και πανέξυπνη. Οι νενέκοι πράκτορες των ίδιων και μη συμφερόντων είναι το πρόβλημά μας από τον Ατλαντικό (Πορτογαλία) έως τα Δαρδανέλια (Ελλάδα).
.
Διαπιστώνω ότι γυρίζετε γύρω από τη φωτιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν εκείνους τους πρωτόγονους λαούς που αυτοσυγκεντρώνονταν για να μπορούν να ν’ αντιμετωπίσουν τη ζωή χορεύοντας προς τιμή της.
Η Κοινή Λογική σας μοιάζει με την άπιαστη θεότητα που χόρευε στις φλόγες της
Την ζητούσαν και την μάχονταν θελαν την προστασία της αλλά τη φοβόταν ταυτόχρονα.
Επιθυμία και δέος και τα δυο θεμιτά όπλα επιβίωσης . Η Λογική είναι αυτή που τα επιτρέπει να συνυπάρχουν τα ελέγχει και μπορεί να τα επιβάλλει ή να τ’ αναιρεί.
.