Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

ΚΚε - κούτσα κούτσα ... ερχόμαστε !


Με αφορμή την επέλαση των ανεγκέφαλων αλλά και βαθιά ανήθικων τραμπούκων του ψοφοδεούς αλλά και προκλητικά αντιλαϊκού ΚΚε (κούτσα κούτσα … ερχόμαστε) στο κέντρο της Αθήνας, αναδημοσιεύω τμήμα του σημερινού άρθρου του Πάσχου Μανδραβέλη στην Καθημερινή με τίτλο «Εξαγωγή της κρίσης του κάνει το ΚΚΕ» :

«Αυτή την στιγμή στο ΚΚΕ υποβόσκει μια μεγάλη κρίση. Δεν είναι μόνο η φίλη της κ. Αλέκας Παπαρήγα που εκνευρίζει τους παλιούς κομμουνιστές (και συνεπείς υλιστές) όποτε την βλέπουν να κάνει τον σταυρό της στην Βουλή. Πολλοί στο ΚΚΕ δεν αντιλαμβάνονται πως γίνεται σε εποχές κρίσης του καπιταλισμού το ΚΚΕ να είναι το μόνο αριστερό κόμμα της Ευρώπης που συρρικνώνεται.»
.

52 σχόλια:

  1. Καλη μερα Λιγες μερες μετα την ορκωμοσια νεας κυβερνησης , ζητουν υποκινουμενοι [οπως τις περισσοτερες φορες] λυσεις. Φυσικα εχουν δικια αλλα δεν θα προκαλειτο ο χαμος ,αν μονοι τους ,αποφασιζαν να προτεινουν [εγραφα στο νεο υπουργο τα αιτημα τατους] και να περιμενουν.Ενταξει για το θεμα ποιος κανει η οχι το σταυρο του ,ελευθερια εχουμε ας κανουν οτι νοιωθουν, δεν με νοιαζει, που πιστευουν ,μονο να μην ειναι εχθροι της πατριδας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νομίζω ότι ο καθένας μας βλέπει εχθρούς..,
    εκεί που του αρέσει...!

    εκτός αυτού είναι προτιμότερον
    - να εξάγεις crises...
    από το
    - να εισάγεις τύψεις...
    (βλ. EU,USA,Obama..)

    καλημέρα σας..:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @B.Bimbo
    ... καμία επιείκεια για τα ανειλικρινή ξόανα του ΚΚΕ, άλλωστε είχα κάπου διαβάσει ότι η λανθασμένη πολιτική θέση έχει πάντα την προβολή της και σε βλαμμένη ηθική θεώρηση (μου έκανε εντύπωση και το συγκράτησα ...)

    ... βρες φωτογραφίες από τους προχθεσινούς τραμπουκισμούς των ΚΚΕδων ροπαλοφόρων (βλ. Χρυσή Αυγή) να τους καμαρώσεις !!

    ... θερμούς χαιρετισμούς από μια πολύ βροχερή Αθήνα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ανώνυμος
    ... το κεντρικό πρόβλημα (εκτός του ότι είναι μάλλον υποκινούμενοι) είναι ότι είναι ανειλικρινείς και υπερφίαλοι ... καπηλεύονται τους λαϊκούς αγώνες τραμπουκίζοντας την ώρα που οι εργαζόμενοι υποφέρουν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. B.Bimbo αντιλαμβάνεσαι ότι μας λες ηλίθιους;
    Άκου ο καθένας βλέπει εχθρούς εκεί που θέλει!


    Grsail συμφωνώ απόλυτα με την ανάρτηση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...και το βερολίνο κολυμπάει...
    ...μην ζηλεύεις τζάμπα..;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @tsaousa

    ... τώρα που το σκέφτομαι δεν θεωρώ το ευατό μου και ιδιαίτερα έξυπνο ... :-)))

    ... ευχαριστώ, διάβασε αν μπορείς όλο το άρθρο του Μανδραβέλη, νομίζω ότι αυτή την φορά 'του βγήκε' ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @B.Bimbo
    ... και τι μας νοιάζει εμάς που ακούμε τις φωνές των παππούδων μας στα νερά του Αιγαίου και βλέπουμε την Ακρόπολη από το παράθυρο του γραφείου μας τι καιρός κάνει στο Βερολίνο ;;; και ... που είναι τέλος πάντων αυτό το 'βερολίνο' ;-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tο mini φασιστικοκρατος των mods blogrhea: zastava, san_mat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tο mini φασιστικοκρατος των mods του **blogthea** απρόκλητα με αστείες αιτιάσεις, καθώς και ο ‘zastava’ με στοχευόμενες κινήσεις υπονόμευσης μου, μαζί με τις συμμαχικές κλίκες, οδήγησαν στην φίμωση μου.
    Το καταδικάζω καταρχήν σαν αντισυνταγματικό διότι είναι κ ανυπόστατες όσες επιθέσεις λένε ,διότι κανείς από όσους θίγονται δεν με κάλεσε για επανόρθωση ενώ επανειλημμένα το σώμα των mods δεν έχει φανεί κ τόσο εύκολο να λειτουργεί αυτεπαγγελτα.Επισης είναι αντισυνταγματικό να δέχεσαι ποινή χωρίς αναστολή λόγω πρότερου βίου σε αυτό το βαθμό "εγκλήματος" κ επίσης χωρίς να υπάρχει το ψήφισμα ποσών ήταν υπέρ ποσών κατά του περιορισμού.
    Αν κ ξέρω δηλαδή..., Για να προλάβω τον ‘san_mat’ το αιτούμαι κιόλας ...που είσαι φίλε ‘zastava’ τύλιξε μου να φάω άλλες 300 μέρες λόγω διπλού λογαριασμού οκ κ βαλε το ‘taxydromo’ να το γράψει. Προς τους υπόλοιπους φασίστες που επειδή πόνεσαν από το τοπίο μου που εφτασε30 σελίδες και έτυχε πρωτοφανούς δημοφιλιας από άτομα που είχαν μήνες να γράψουν, και με φίμωσαν μαγκιές όχι από το πληκτρολόγια αλλά στο πεζοδρόμιο.Ευχομαι να τους βγάλετε κ ΔΣ να πάρετε αυτό που σας αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @grsail
    1."... και τι μας νοιάζει εμάς που ακούμε τις φωνές των παππούδων μας στα νερά του Αιγαίου..."
    ...να καταριούνται την ώρα και την στιγμή
    που μας κληροδοτήσαν
    το "λίκνο του πολιτισμού και της δημοκρατίας"..!


    2."...βλέπουμε την Ακρόπολη από το παράθυρο του γραφείου μας..."
    ...βλέπουμε τα χάλια της Ακρόπολης
    και την αιθαλομίχλη μέσα από
    το "διπλοσφραγισμένο για λόγους υγείας"
    παράθυρο του κλιματιζόμενου γραφείου μας...


    3." και ... που είναι τέλος πάντων αυτό το 'βερολίνο' ;-)))))"
    ...μην το ψάχνεις μάταια...
    ..."αυτό το βερολίνο"...
    ...εδώ δεν μπορούν να το βρούν/δούν,
    να τ' απολαύσουν οι γερμανοί...:-))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @τσαούσα,
    μην προσβάλεσαι τοσο εύκολα γιατί θα χάσεις την επαφή με τα "κόσμια"..:-))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @B.Bimbo
    1- ... μετά από χιλιάδες νυχτερινά μίλια με μπουνάτσα και φουρτούνες και με το θαλασσόνερο να μου φτάνει στα κόκκαλα ... δεν άκουσα να με καταραστεί κανείς ! μου θύμησες τώρα την σκηνή από τον 'θίασο' : "εγώ ήρθα από την θάλασσα, από την Ιωνία ... εσείς από που ήρθατε ..."

    2- Είναι απλό: Ακρόπολη να 'ναι και ό,τι να 'ναι !

    3- Νομίζω ότι οι ευαίσθητοι βερολινέζοι γνωρίζουν πολύ καλά που είναι το Βερολίνο :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Bimbo δεύτερη φορά παίζεις με τη νοημοσύνη μου, ε;
    Έχε χάρη που σε συμπαθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ..πάνω που ήθελα να υποσημειώσω
    στο σχόλιό μου για την ανάρτηση του ΑΝemos

    "Μέσ' στο δάσος περπατώ...
    Το Βαθύ ΠΑΣΟΚ είναι εδώ;"
    http://naftilos.blogspot.com/2009/10/blog-post_6315.html

    να δεί τις "μέρες του 36" και το απέφυγα...
    ...έρχεσαι και μου μιλάς για τον "θίασο"...!!!

    ...:-)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. tsaousa,
    σε παρακαλώ μην αγχώνεσαι...
    εμείς προσπαθούμε να εμπλουτίσουμε
    τον διαδυκτιακό σου βίο και σύ γρινιάζεις..:-)))

    υγ.όσο και αν το παίζεις "ξανθιά"
    δεν με πείθεις..;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @B.Bimbo
    … το βαθύ λαρύγγι ίσως ;
    του άφησα σχόλιο … αν θες διάβασέ το
    εκπίπτει στο επίπεδο του οπαδού ... κρίμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @B.Bimbo
    ... παρακαλώ μην παίζεις με την νοημοσύνη της tsaousa ... τα κυβικά είναι πολλά και θα ... ματώσεις !!!

    ... και μετά θα μας λες κομπλιμέντα για το ΚΚΕ :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @B.Bimbo
    ... είσαι ένας επαναστάτης χωρίς αιτία :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ θ αέλεγα ότι ο Β.Bimbo είναι μια αιτία χωρίς επαναστάτη. :ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ... δεν μας απαντάει ... θα θύμωσε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ε είναι φώς φανάρι,σταυροκοπιέται η άλλη γι αυτό
    συρρικνώνεται το κούτσα κούτσα ε, πληγώνονται
    και οι συνεπείς υλιστές του σκληροπυρηνικού πυρήνα βλέποντας την άλλη να κάνει γονυκλισίες και να προσεύχεται στα εικονίσματα. Σκέτο όνειδος το όλον θέαμα των θεωρητικών του ιστορικού υλισμού,που προσπαθούν να γεφυρώσουν το χάσμα φτιάχνοντας έναν ελληνορθόδοξο ιστορικό υλισμό με εκκλησίά αλλά και σφυροδρέπανο. Δεν βλέπουν τα κορόιδα τους άλλους του ξύριζα με τις διαυγείς θέσεις αλλά και συνιστώσες,πως το έχουν πιάσει το νόημα
    και τι υψηλά ποσοστά έχουν στις προτιμήσεις του εκλογικού σώματος εε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αμάν κι αυτός ο Χρυσοχοιδης δεν έχει καμία δημοκρατική ευαισθησία βρε παιδί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @grsail,@tsaousa,
    ...ego simera den thimoni..
    giati exo vali papariga sto timoni..:-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άλλοι έχουν Παπαρήγα και Κανέλη
    κι άλλοι τον εφυή Πάσχο Μανδραβέλη
    αυτή την κορυφή του δημοσιογραφικού λόγου.
    Άντε πάλι ευθυμήσαμε και σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αλήθεια πληρώνεται ο Πάσχος γι αυτά που γράφει,η μήπως εργάζεται εθελοντικά,αμισθί στην Καθημερινή και έτσι γίνεται καλύτερη περικοπή εξόδων??
    Πολλοί λίγοι άλλωστε από ότι φαίνεται καταλαβαίνουν την διαφορά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Ανώνυμος 00:12

    Δεν ξέρω αν σε κατάλαβα καλά, αλλά αν σε γοητεύει ο «ελληνορθόδοξος ιστορικός υλισμός με εκκλησίά αλλά και σφυροδρέπανο» δεν με πειράζει … το γνωρίζω ότι υπάρχουν τα πλέον … παράξενα γούστα εκεί έξω … :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Ανώνυμος 00:19
    … ότι πεις … :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @B.Bimbo
    … τι να σου κάνω που είσαι στην ξενιτιά … ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Ανώνυμος 23:00

    ... έτσι σε θέλω να είσαι περιεκτικός (με επιχειρήματα όμως) και ... εύθυμος ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Ανώνυμος 23:09

    … θα έλεγα να ρωτήσετε τον ίδιο … _έτυχε_ να συμφωνούμε με κάτι που έγραψε ο άνθρωπος … θα μας το καταχωρήσετε ως έγκλημα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τελικά μάλλον δίκιο είχα, λίγοι καταλαβαίνουν την διαφορά....Έγκλημα ποιός είπε τέτοιο πράγμα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Ανώνυμος 23:44

    ... και για να συμπληρώσω : από τις ελάχιστες φορές που _έτυχε_ να συμφωνούμε με κάτι που έγραψε ο άνθρωπος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ε και εγώ αυτό σου λέω, δεν έκανες και κανά έγκλημα να συμφωνείς,καμιά φορά,με τον Πάσχο,
    ξέρεις πόσος κόσμος συμφωνεί που και πού με τον Πάσχο?Τι τον πέρασες τον Αλαφούζο κανένα κορόιδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Ανώνυμος 00:18
    ... δεν μου αρέσει να παίζω με ονόματα ανθρώπων που δεν γνωρίζω ... ούτε και αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς εννοείς ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Άντε λοιπόν να σου εξηγήσω (βρε που μπλέξαμε) Φταίει ο Αλαφούζος εάν διβάζεις και συμφωνείς που και που με τον Πάσχο που κάνει την δουλειά του,αυτό όπως σου είπα κάνει πολύ κόσμος,μόνο κορόιδο δεν είναι ο Αλαφούζος τι άλλο θες να σου πω,μήπως θες να σε πω και κορόιδο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Με έσκασες grsail,έλεος δεν αντέχω πιά,άνθρωπος είμαι και εγώ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Ανώνυμος 10:36 & 10:48
    ... μέσω Λαμίας πας φίλε μου, εγώ κρίνω ακριβώς αυτό που διαβάζω μέσα φυσικά στο γενικότερο τρέχον πλαίσιο (όσο μπορώ) ... τα υπόλοιπα είναι όπως τα ονομάτισα : 'μέσω Λαμίας' ... έτσι όμως χάνεται η κοινή λογική και η δυνατότητα επικοινωνίας με πραγματικά επιχειρήματα ... δεν περίμενα τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο για να διακρίνω την πολιτική και ηθική κατάντια του εν' λόγω κόμματος.

    ... δεν έχω την παραμικρή πρόθεση να σε σκάσω ... την άποψή μου λέω απλώς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δεν είναι μόνο η φίλη της κ. Αλέκας Παπαρήγα που εκνευρίζει τους παλιούς κομμουνιστές (και συνεπείς υλιστές) όποτε την βλέπουν να κάνει τον σταυρό της στην Βουλή. Πολλοί στο ΚΚΕ δεν αντιλαμβάνονται πως γίνεται σε εποχές κρίσης του καπιταλισμού το ΚΚΕ να είναι το μόνο αριστερό κόμμα της Ευρώπης που συρρικνώνεται.»
    Δηλαδή συμφωνείς μέ αυτά τα ατράνταχτα επιχειρήματα??? Καιδεν πας μέσω Λαμίας όπως εγώ εε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Ανώνυμος 10:50
    "... σε εποχές κρίσης του καπιταλισμού το ΚΚΕ είναι το μόνο αριστερό κόμμα της Ευρώπης που συρρικνώνεται ..." με αυτό ειδικά το επιχείρημα θα έλεγα ότι συμφωνώ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τα κομμουνιστικά κόμματα στην Ευρώπη έχουν προ πολλού συρρικνωθεί με μία εξαίρεση την Ελλάδα
    που τώρα αρχίζουν να συρρικνώνονται. Αλλά γιά να είναι δίκαιος ο Πάσχος (που συμπαθεί κατα βάθος τους συνεπείς υλιστές) ας δεί κατά την μεριά των συνεπών υλιστών του ξύριζα και ας μας πει τι ζόρι τραβάνε κι αυτοί οι κακόμοιροι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δέν ήξερα πως ο ξύριζα είναι παράκαμψη γιά την Λαμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αμάν κι αυτός ο Χρυσοχοιδης δεν έχει καμία δημοκρατική ευαισθησία βρε παιδί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Ανώνυμος 11:51

    "... με μία εξαίρεση την Ελλάδα ... " αυτό είναι που με φόβιζε πάντα : η εξαίρεση από την Ευρώπη ... θα είναι μάλλον λόγω του ... 'ορθόδοξου' και ... 'ελληνοχριστιανικού' κκε (του 'μεγάλου' αλλά και του 'μικρού') ... :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @Ανώνυμος 12:00

    ... ναι είναι όπως όταν ξυριζόμαστε με το ... ξυρί και σφυρίζουμε με το ... σφυρί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Ανώνυμος 12:09

    ... το παλικάρι είναι ντερμπεντέρης και καραμπουζουκλής ... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι ξύριζα τι σφύριζα τουλάχιστον δεν είναι ελληνοχριστιανικός ξέρει τι λέει ο Πάσχος γι αυτό είναι ντερμπεντέρης και καραμπουζουκλής ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτή η σιχαμερή λεπτομέρεια ενοχλεί τον Πάσχο μας
    μα γιατί βρε παιδί μου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Και στο κάτω κάτω της γραφής γιατί να μην πάμε από Λαμία έχει κάτι λουκούμιααα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αλλά και μπόλικη λουκουμόσκονη........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails