Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Δεν θα ψηφίσω τίποτα !


Μου είναι αδύνατον να καταλάβω το νόημα αυτής της σχεδόν υστερικής “εκστρατείας ψήφου” … δεν είναι δημοκρατικό, ανθρώπινο και αναφαίρετο δικαίωμα κάποιου το αν θα ψηφίσει και τι ; Για ποιό λόγο πρέπει μα κάθε τρόπο να ψηφίσουμε:

(01) Όλοι αυτοί οι ‘ πειθαναγκαστές της ψήφου’ δεν αντιλαμβάνονται ότι στην χώρα μας όπως και σε πολλές άλλες χώρες απλά : η Δημοκρατία δεν λειτουργεί ! (και αυτό δεν λύνεται με ψήφους …)

(02) Αυτοί οι ‘πειθαναγκαστές της ψήφου’ μου θυμίζουν τους εθελοντές της Αγγελοπούλου : βαθιά ηλιθιότητα και απόλυτη υποταγή στα συστημικά ειωθότα

(03) Δεν θα ψηφίσω διότι σέβομαι την Δημοκρατία, σέβομαι τον εαυτό μου, σέβομαι την χώρα μου !

(04) Να ψηφίσω και να συμμετέχω σε τι; στα καραγκιοζιλίκια των βουλγαράκηδων και των τσουκάτων; στις ίντριγκες του ΣΥΝ; στην ανθελληνικότητα των απολίτιστων του ΚΚΕ; στην Γελοιώδη Συναγερμική Απόφυση του καρατζαφιόρη; στο ανεύθυνο, προκλητικά κρατικοδίαιτο ‘άρωμα’ των γερμανών πράσινων αλλά και ασύνδετο μόρφωμα των Ο-Π; Σε τι;

(05) Αν προσέξουμε καλύτερα θα δούμε ότι η Δημοκρατία δεν λειτουργεί πια, χρησιμοποιείται μόνο ως άλλοθι και εδώ αλλά και στην Ευρώπη ολόκληρη ! (δεν μιλώ για τις ΗΠΑ, εκεί έχουν αποβλακώσει 300 εκατομ ανθρώπους και διοικούν 70 εκατομ. φονταμενταλιστές χριστιανοί, το αδίστακτο εβραϊκό λόμπυ αλλά και ο ‘φονταμενταλισμός της αγοράς’). Το πρόβλημα είναι κάπως πιο περίπλοκο από ότι νομίζουν ορισμένοι ! Έχουμε δύο επιλογές: ή μπαίνουμε βαθύτερα στην ουσία των πολιτικών προβλημάτων ή παραμένουμε ‘ανυποψίαστοι’ και ζούμε περισσότερο, ευτυχισμένα και ‘ανέμελα’ … Διαλέγεις και παίρνεις !

(06) Η δημοκρατία δεν αφορά “κάποιους που ψηφίζουν”, αφορά κάποιους που έχουν κοινωνικό βάρος και μπορούν να επιδρούν αποφασιστικά στα πράγματα. Αυτό εξασφαλίζεται με την λειτουργία των λεγόμενων δημοκρατικών θεσμών ένας (ένας μόνο !) εκ’ των οποίων είναι και η ψήφος.

(07) Το να ψηφίζουμε ως πρόβατα μία φορά κάθε τέσσερα χρόνια κατά την διάρκεια των οποίων δεν πρόκειται να μας ρωτήσει κανείς και για τίποτα μας ικανοποιεί;

(08) Επίσης κατά την διάρκεια αυτών των τεσσάρων ετών ο πολίτης είναι απροστάτευτος και δεν έχει φωνή ! Μπορεί να υποστεί τα πάντα, να δει κλεψιές, φωτιές, δολοφονίες, προδοσίες και κάθε είδους καταστροφές της χώρας του χωρίς να μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα.

(09) Αυτή την ‘δημοκρατία’ την χαρίζω σε όποιον την θέλει και να την χαίρεται ! Αρμόζει όπως είπα και πριν σε ανυποψίαστους !

(10) Την ώρα που πχ ο ΣΥΝ παίζει με τον αφαλό του ώστε να έχει ένα άλλοθι περί «λειτουργίας της εσωκομματικής δημοκρατίας» οι ‘άλλοι’ αποφασίζουν, χωρίς να ρωτήσουν κανέναν, για :

Τα 28 δις στις τράπεζες
Τα κονδύλια για την παιδεία
Τα κονδύλια για την υγεία
Το πρόβλημα των βορείων συνόρων, της Θράκης, του Αιγαίου κλπ
Τις εκατοντάδες χιλιάδες ‘προσλήψεις’ του παραθύρου
Την πολιτική των συντάξεων
Το τρόπο εκλογής των δικαστών
Τις κάμερες
Τον χειρισμό των προσωπικών δεδομένων από τις ‘αρχές’
Τις άγονες γραμμές
Το βατοπέδι
Τον εκλογικό νόμο
Το εργατικό δίκαιο
Τον μέγιστο αριθμό ωρών εργασίας
Τις συλλογικές συμβάσεις
Τους μισθούς
Την υπόδουλη στους υπερατλαντικούς πάτρωνες πολιτική του ΥπΕξ
Την κατακύρωση (και που) των έργων ανανεώσιμων πηγών
Την χάραξη νέων δρόμων, τις εταιρείες και τα κόστη
Την ‘περίεργη’ επένδυση στο λιμάνι του Αστακού
Τις αντεθνικές αποκρατικοποιήσεις

εμείς παίζουμε με το κουβαδάκι μας και με τα μαγειρεμένα ψηφοδέλτια … οπότε όλα μέλι γάλα !

(11) Ας αντιληφθούμε επί τέλους ότι πετώντας ένα χαρτάκι σε μια τρύπα δεν κάνουμε δημοκρατία !

(12) να υποστηριχθούν μηχανισμοί, ομάδες, κόμματα κλπ που έχουν το ιδεολογικό υπόβαθρο αλλά και την διάθεση για πραγματικούς αγώνες, για μάχες, για θυσίες ώστε να φέρουν εγγύτερα την συμμετοχική Δημοκρατία. Δυστυχώς τέτοιος μηχανισμός την στιγμή αυτή δεν φαίνεται να υπάρχει. Επίσης καλό θα ήταν να αντιληφθούμε ότι μια τέτοια κίνηση δεν αρχίζει μεμονωμένα από επίπεδο χώρας. Πρέπει να λειτουργήσει Πανευρωπαϊκά !

(13) Δεν μπορώ λοιπόν να ψηφίσω κανέναν από τους καραγκιόζηδες, θα αισθανόμουν γελοίος να υποστηρίξω κάποιον που δεν με εκφράζει !

(14) Δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να απέχουμε από καμία Δημοκρατία. Προσπαθώ να εξηγήσω ότι η τετραετής ψήφος έχει υπερεκτιμηθεί και λειτουργεί ως εκμαυλιστικό άλλοθι !

(15) Από το τέλος του Β πολέμου και μέχρι σήμερα οι πρωθυπουργοί της χώρας λέγονταν Καραμανλήδες, Μητσοτάκηδες και Παπανδρέηδες.

(16) Ένα μέγιστο ποσοστό Ελλήνων είναι πελατειακά δεσμευμένο από επαγγελματίες πολιτικάντηδες μαυρογιαλούρους.

(17) Η ‘πολιτική ηγεσία’ είναι στο απυρόβλητο και το ατιμώρητο για δεκαετίες !

(18) Το κωμικό κακέκτυπο της ‘ελληνικής αστικής τάξης’ στρεβλή από την καταγωγή και την εξέλιξή της, ετοιμόρροπη σαν την Μαντάμ Σουσού φρόντισε από την λήξη του πολέμου να καταλύσει κάθε έννοια πραγματικής δημοκρατίας στην χώρα.

(19) Οι αποφάσεις που αφορούν την νομοθετική και την εκτελεστική εξουσία λαμβάνονται εκτός βουλής από σκοτεινούς κύκλους πολιτικής και οικονομικής ισχύος που δρουν εντελώς έξω από οποιουσδήποτε δημοκρατικούς θεσμούς.

(20) Η δικαστική εξουσία διαπλέκεται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της πολιτικής εξουσίας και της εσωτερικής και διεθνούς πλουτοκρατίας. Κάποιοι αποφάσισαν ότι η φωτισμένη προτροπή του Μοντεσκιέ για χωρισμό και ανεξαρτησία των εξουσιών δεν ταιριάζει με τα σχέδιά τους !

(21) Ο μέσος πολίτης είναι θύμα δεσμεύσεων, ανασφάλειας και ύπουλης καθημερινής προπαγάνδας από τα ΜΜΕ, τις ‘μετρήσεις’, την ανάπηρη Παιδεία την κρατική καταστολή. Ψηφίζει ότι του υποβάλλουν έχοντάς του αφήσει συγκεκριμένα περιθώρια επιλογών ανάμεσα σε μηχανισμούς που αποτελούν στην ουσία δύο όψεις του ιδίου νομίσματος. Τεράστιες ‘επενδύσεις’ των τεχνικών της εξουσίας και του μαζικού marketing προκαθορίζουν τα αποτελέσματα καθώς και τα χαρακτηριστικά της κοινής γνώμης.

(22) Μέσα σε αυτό το τοπίο αναπτύσσονται φασιστικά πολιτικά μορφώματα που ίσως χρησιμοποιηθούν ως ‘εφεδρείες’ των ισχυρών.

(23) Η αριστερά άρχισε ήδη να κρύβεται στα μισόλογα και τους κρυμμένους συσχετισμούς. Κανένας δεν βγήκε να πει ότι ο τάδε δεν μας κάνει για αυτούς και αυτούς τους λόγους αλλά μας κάνει ο δείνα για τους άλλους λόγους ! Όμορφα και αντρίκεια ! Ήσυχα και απλά ! Δεν αντέχω άλλους σκοτεινούς ‘κομματικούς συσχετισμούς’ και την λογική της κρυμμένης από τον λαό ‘πολιτικής σκοπιμότητας’ που ζουν και βασιλεύουν !

(24) Με αρρωσταίνει η παραδοσιακή (sic) αριστερά με τα εκατομμύρια της Τυποεκδοτικής και τα «σπίτια του λαού» σε στυλ Camp Bondsteel σημαδεμένη από επιλογές όπως :- να είσαι κατάφορα εναντίον της προσπάθειας του λαού να σώσει τις εστίες του των τριάντα πέντε αιώνων (εκστρατεία της Μικρασίας)- να υποστηρίζεις από το 1924 την ανεξαρτησία της Θράκης (!)- να υποστηρίζεις από το 1925 την ανεξαρτησία της Μακεδονίας (!)- να σέρνεις – συνειδητά – την χώρα σε εμφύλιο- να χτυπάς με κάθε τρόπο την οικονομική ανάπτυξη- να συνεργάζεσαι με την δεξιά- να ψηφίζεις τα ίδια με το ΛΑΟΣ στην ΕΕ(... τι άλλο χρειάζεται για να λέγεται ένα κόμμα 'ξευτίλα' ! )

(25) Διάφοροι υπέρμαχοι της ‘μη αποχής’ προτείνουν: «να βρεις κάτι που είναι ιδεολογικά ή έστω πολιτικά πιο κοντά σου» ως και η πολιτική επιλογή είναι διαλογή στυλ σαλοτραπεζαρίας … έλεος !

(26) Δεν ξεχνώ (χωρίς να είμαι ανεγκέφαλος εθνικιστής) ποιος ευθύνεται για την συντριβή του εθνικού γοήτρου στα Ίμια. Δεν ξεχνώ ποιος έβαλε τα ΜΑΤ να δείρουν 75 χρονών ανθρώπους ! Δεν ξεχνώ ποιος λειτούργησε ως ‘μέντωρ’ του ακροφιλελέ Ανδριανόπουλου !

(27) Το τι πράττει ο κάθε ένας από εμάς για να είναι συνεπής με τις ιδέες του είναι βέβαια προσωπικό θέμα και δεν αποτελεί αντικείμενο απολογίας ή διαφήμισης ! Το χαρτάκι στην τρύπα όμως, μου φαίνεται μικρό και ανεπαρκές άλλοθι !

(28) Πώς είπαμε ότι βρέθηκαν όλοι αυτοί να κάνουν κουμάντο; Ποιος νομιμοποίησε την εξουσία τους; Μήπως ο λαός που τους ψήφισε … ; Όχι βέβαια ! Όπως ίσως θυμάστε η επιβολή του μεταπολεμικού κατεστημένου έγινε με την δύναμη των Αγγλικών όπλων ! Αν παρατηρήσουμε λίγο καλύτερα θα δούμε ότι η οικονομική ολιγαρχία και το πολιτικό κατεστημένο (που κινείται σε συγκεκριμένα και περιορισμένα ‘τζάκια’) είναι απολύτως ετερόφωτα και ξενόδουλα. Αυτό ισχύει και στις τρεις μεταπολεμικές περιόδους:(α) Απελευθέρωση μέχρι χούντα (β) Χούντα (γ) Μεταπολίτευση έως σήμερα.

(29) Πρωταγωνιστές και στις τρεις περιόδους οι ίδιοι κύκλοι και οι ίδιες ‘οικογένειες’. Τι σχέση έχει η ‘ψήφος του λαού’ με όλα αυτά; Προσπάθησα να τονίσω πριν ότι η λαϊκή ψήφος είναι εξαιρετικά εύκολο να προκαθοριστεί αν χρησιμοποιηθεί ένα «συστημικά ασφαλές και ακίνδυνο» πολιτικό δίπολο ! Σκεφτείτε ότι :- Στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές το πρώτο κόμμα θα πάρει ΣΑΡΑΝΤΑ (40) έδρες δώρο επειδή έτσι γουστάρουνε κάποιοι …- Στις μεθεπόμενες βουλευτικές εκλογές το πρώτο κόμμα θα πάρει 45 έως 50 (!) έδρες δώρο επειδή έτσι γουστάρουνε κάποιοι …Αυτά είναι ψηφισμένοι (από τα 300 ζώα όχι από εμάς) νόμοι του Ελληνικού Κράτους. Έτσι εξασφαλίζεται το ‘συστημικά ασφαλές και ακίνδυνο δίπολο” ! Έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα φίλοι μου !

(30) Ας δώσουμε στην διαπίστωση ότι «η κομματικά δομημένη κοινωνία δημιουργεί ένα σκοτεινό πολιτικό αδιέξοδο» την σημασία που της αξίζει !
- Δεν ξέρω ποιά είναι η λύση
- Ξέρω ότι δεν είναι αυτή που βλέπω να εκτυλίσσεται
- Ξέρω ότι η όποια λύση θα πρέπει να ξεπερνά τα Εθνικά πλαίσια
- Ξέρω ότι χρειάζεται (πολύς ίσως) χρόνος
Μέχρι τότε προσπαθώ να παραμείνω πολιτισμικά, ηθικά αλλά και πολιτικά ζωντανός ….
.

38 σχόλια:

  1. "Κατά πώς χτυπιέσαι πρέπει να έχεις δίκιο" όπως έλεγε ο Λογοθετίδης σε μια ταινία.
    (μιλάω για το μέγεθος της ανάρτησης σου).
    Δεν θα σου πω σε τι διαφωνώ.
    Θα σου πω μόνο ότι αν δεν ψηφίσεις εσύ, θα ψηφίσει άλλος για σένα. Εγώ ας πούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τσαούσα..,
    εγώ θέλω πραγματικά να ψηφίσω...!
    - πές μου μόνον ποιόν και αιτιολόγησέ το..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο για τα επιχειρήματά σου. Έχεις φοβερή μνήμη και αυτό σε κάνει έναν δυστυχισμένο αλλά συνειδητοποιημένο πολίτη. Ούτε εγώ θα ψηφίσω. Φταίω κι εγώ που ψήφιζα κάποτε για ό,τι έγινε και ό,τι γίνεται στην Ελλάδα. Το συνταγματικό μου δικαίωμα δε θα το ξανακάνουν μανταλάκι στην μπουγάδα των απλύτων τους, όπως έκαναν χρόνια τώρα, μικροί και μεγάλοι πρωταγωνιστές του πολιτικού θεάτρου της ελληνικής ξεφτίλας
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. * (02) Αυτοί οι ‘πειθαναγκαστές της ψήφου’ μου θυμίζουν τους εθελοντές της Αγγελοπούλου : βαθιά ηλιθιότητα και απόλυτη υποταγή στα συστημικά ειωθότα

    Όποιος έχει άλλη άποψη λοιπόν είναι βαθιά ηλίθιος και υποταγμένος.

    * (05) (δεν μιλώ για τις ΗΠΑ, εκεί έχουν αποβλακώσει 300 εκατομ ανθρώπους και διοικούν 70 εκατομ. φονταμενταλιστές χριστιανοί, το αδίστακτο εβραϊκό λόμπυ αλλά και ο ‘φονταμενταλισμός της αγοράς’).

    Οπότε επιλέγεις και εσύ να μπεις στα 300εκ αποβλακωμένους απέχοντας

    * (ο6) Αυτό εξασφαλίζεται με την λειτουργία των λεγόμενων δημοκρατικών θεσμών ένας (ένας μόνο !) εκ’ των οποίων είναι και η ψήφος.

    Γιατί λοιπόν δεν εξασκείς και τον έναν και τους άλλους?

    *(07) Το να ψηφίζουμε ως πρόβατα μία φορά κάθε τέσσερα χρόνια κατά την διάρκεια των οποίων δεν πρόκειται να μας ρωτήσει κανείς και για τίποτα μας ικανοποιεί;

    Φυσικά και όχι, τι κερδίζω όμως μην κάνοντας ούτε αυτό?

    (08) Επίσης κατά την διάρκεια αυτών των τεσσάρων ετών ο πολίτης είναι απροστάτευτος και δεν έχει φωνή ! Μπορεί να υποστεί τα πάντα, να δει κλεψιές, φωτιές, δολοφονίες, προδοσίες και κάθε είδους καταστροφές της χώρας του χωρίς να μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα.

    Οπότε, αντί να διεκδικήσω περισσότερη συμμετοχή, απαξιώνω και τη μοναδική που έχω. Λίγο σχιζοφρενικό είναι αυτό, όχι?

    (12) να υποστηριχθούν μηχανισμοί, ομάδες, κόμματα κλπ που έχουν το ιδεολογικό υπόβαθρο αλλά και την διάθεση για πραγματικούς αγώνες, για μάχες, για θυσίες ώστε να φέρουν εγγύτερα την συμμετοχική Δημοκρατία. Δυστυχώς τέτοιος μηχανισμός την στιγμή αυτή δεν φαίνεται να υπάρχει. Επίσης καλό θα ήταν να αντιληφθούμε ότι μια τέτοια κίνηση δεν αρχίζει μεμονωμένα από επίπεδο χώρας. Πρέπει να λειτουργήσει Πανευρωπαϊκά !

    Πρώτη πρόταση: Ε, όλο και κάποιος θα υπάρχει. Μη σου πω για εξωκοινοβουλευτικά, αλλά ο ΣΥΝ π.χ. πλέον για να πάρει μια απόφαση, πρέπει να συνεδριάσουν πεντακόσια περιφεριακά συμβούλια.
    Δεύτερη πρόταση: Αρα μέχρι να καταφέρουμε να οργανωθούμε πανευρωπαϊκά, καθόμαστε στα αυγά μας.

    (15) Από το τέλος του Β πολέμου και μέχρι σήμερα οι πρωθυπουργοί της χώρας λέγονταν Καραμανλήδες, Μητσοτάκηδες και Παπανδρέηδες.

    Και εσύ το πολεμάς αυτό, μην ψηφίζοντας και αφήνοντας σε αυτούς που το κάνουν το πεδίο ελεύθερο.

    Νομίζω φτάνει ως εδώ, ήδη έγινε τεράστιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Β.Bimbo:
    - πές μου μόνον ποιόν και αιτιολόγησέ το..!

    Βρες τον μόνος σου. Αυτός που μου κάνει εμένα και η αιτιολόγηση με καλύπτει, πιθανότατα δεν καλύπτει εσένα. Και ξέρεις κάτι? Έσω βαρεθεί όλους αυτούς που σου ζητάνε μια πρόταση και όταν την κάνεις, σου λένε μόνο τα αρνητικά.
    Για οτιδήποτε μπορώ να σου βρω δεκάδες λόγους για να μην το κάνεις. Βρες εσύ και πες μου λόγους για να κάνεις κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ανάρτηση σου αδελφέ, είναι πολύ πιο εμπεριστατωμένη - και όπως λέει και ο Simpleman βασισμένη στον πόνο της μνήμης - από όλους αυτούς που θα πάνε να ψηφήσουν για να μπορούν να διοικηθούν από τον εκλεκτό της ελαφριάς καρδιάς και μηδαμινής σκέψης τους. Και ξέρεις και κάτι, ίσως για πρώτη φορά είναι λιγότεροι από εμάς και αυτό ίσως είναι φως στην άκρη ενός, είναι η αλήθεια, μακρινού τούνελ...

    Να είσαι καλά και καλή δύναμη γιατί προβλέπεται θύελλα προβατοειδών στα σχόλια.

    ΥΓ. Εγώ την έριξα την ψήφο μου εδώ: http://sobaresapopseis.blogspot.com/2009/09/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. grsail καλησπερα,

    με αφορμη το δικο σου αρθρο, εγραψα μολις τωρα ενα ποστ για το ποσο κουραγιο χρειαζεται καποιος να δηλωνει οτι δεν θα πάει να ψηφισει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είμαι απολιτίκ,
    αλλά να ψηφήσεις ποιόν;και γιατί;
    Από την στιγμή που το λευκό δεν εχει τηνισχύ που του αρμόζει,άδεια έδρανα στη βουλή.
    Δεν ξέρω για τους δικούς σας υποψηφίους.
    Οι δικοί μου,του νομού μου δηλαδή τους ξέρω έναν προς έναν.
    Τους έχω πληρώσει για να με χειρουργήσουν,μου τα έχουν πάρει μαύρα από υπηρεσίες του κράτους,με έχουν γραμμένο στα παπάρια και στις καραμουνάρες τους προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς φιλοδώρημα.
    Και θέλετε να πιστέψω ότι όλοι αυτοί θέλουν το καλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τεκμηριωμένη άποψη, άσχετο με το αν συμφωνεί κανείς ή διαφωνεί.

    Σίγουρα, το δικαίωμα να ΜΗΝ ασκήσεις το εκλογικό σου δικαίωμα (που καθ' υπέρβαση στην Ελλάδα είναι και υποχρέωση) είναι σεβαστό.

    Αλλάτελικά όλη αυτή η πλήση εγκεφάλου για την συμμετοχή, από τα ίδια μέσα και "θεσμούς" που αγαπάμε να μισούμε, μήπως φέρνει τελικά το αντίθετο αποτέλεσμα; Ωθεί δηλαδή τον κόσμο στην αποχή;

    Και τελικά, αν κάποιος ψηφίσει κάποιο μικρό κόμμα (πολύ μικρό όμως) και αυτά τα κόμματα συνολικά μαζέψουν κανα 30-40% δεν θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα; Γιατί, αν κάποια στιγμή δημιουργηθεί κάτι καλό, τίποτε δεν αποκλείει την μετατόπιση των "χαβαλέδων" ας πούμε ψηφοφόρων να μετακινηθούν εκεί.

    Τι θα σκεφτούν οι αποπάνω σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο πραγματικής ανόδου των πολύ μικρών;

    Χεσμεντέν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θέλω να βεβαιώσω ότι και στη δική μου περιοχή δεν υπάρχει κανείς υποψήφιος άνω του 1,2 με άριστα το 10.

    Κάποιοι μάλιστα από αυτούς που θα βγούνε πρώτοι στα κόμματά τους είναι η προσωποποίηση του βόθρου.

    Δεν σε αδικώ λοιπόν που δεν πας να ψηφίσεις.

    Η πολιτική σήμερα είναι μέρος της σαπίλας του συστήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπόν, εγώ για σένα θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ.
    Θέλεις τεκμηρίωση λες. Τι να σου πω τώρα; Να εξιστορήσω τα τελευταία 20 χρόνια της ζωής μου;
    Θα σου πω το απλούστερο: γιατί δεν υπάρχει καμία άλλη σοβαρή αλλά και έμπειρη πρόταση ως επιλογή αυτή τη στιγμή. Μα καμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και εγώ δε πιστεύω ότι το να μην ψηφίσεις είναι η σωστή λύση! Είμαι μέλος σε ένα πρωτοβάθμιο σωματείο και συμμετέχω όσο μπορώ στα κοινά. Και θα πάω να ψηφίσω γιατί πιστεύω ότι τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν έστω και λίγο.
    Στην Αμερική βγήκε ο Ομπάμα και προσπαθεί να αλλάξει το σύστημα υγείας έτσι ώστε να μην πεθαίνουν σα τα σκυλιά οι άνθρωποι έξω από τα νοσοκομεία επειδήδεν έχουν ασφάλεια...
    Για άλλους ο Ομπάμα είναι το ίδιο με τον Μπους. Αλλά μη πηγαίνοντας να ψηφίσουν αυτό που επιτυγχάνουν είναι να παραμείνει ίδια η κατάσταση..
    Ψηφό λοιπόν στο ΠΑΣΟΚ και εγώ ή τουλάχιστο στην αριστερά...
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. OMORFA TA LEME KAI TA GRAFOUME OLH MAS ALLA NA DO META APO LIGO KAIRO TI 8A LEME OLH MAS*ENA APO TA IDIA*MAKARI NA FERI MIA NEA ALLAGH O NEOS ALLA NA DOUME

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @B.Bimbo
    ... υπάρχει 'compatibility' στον τρόπο σκέψης :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @tsaousa
    ... οφείλω να ομολογήσω ότι η επιλογή σου δεν είναι ... από τις χειρότερες :-)
    Καλή επιτυχία !

    Όμως - κα θα συνεχίσω να το γράφω εδώ - το συγκεκριμένο σχήμα δεν νομίζω ότι πραγματικά αξίζει την θεσμική αλλά και ηθική νομιμοποίηση που θα του δώσει η ψήφος μας. Το δικαιολόγησα κάπως στην ανάρτησή μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @simple man
    ... είναι πάντα ευχάριστο να βρίσκεις και άλλους που βλέπουν τα πράγματα με παραπλήσιο τρόπο.
    Ελπίζω να γίνεται και σε άλλους κατανοητό ότι στην ανάρτησή μου δεν προέχει η άρνηση αλλά ο προβληματισμός ...

    χαίρε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @antidrasi+sex
    Όπως έγραψα και παραπάνω η ψήφος εκτός από την εκλογή προσφέρει θεσμική αλλά και ηθική νομιμοποίηση. Εγώ λοιπόν 'συνένοχος' με τους υπάρχοντες μνηστήρες δεν γίνομαι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Iptamenos Ollandos

    Ευχαριστώ θερμά, το διάβασα.
    Ελπίζω και η δική μου ανάρτηση να λειτούργησε σαν 'food for thought' ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @cynical

    ... το διάβασα ... περίπου έτσι βλέπω και εγώ το ζήτημα ...

    Αυτό όμως που με ενοχλεί είναι η δυσκολία που υπάρχει στο να κατανοήσουμε ότι η ψήφος δεν είναι μια απλή πράξη επιλογής και προτίμησης αλλά εμπεριέχει και προσφέρει θεσμική και ηθική νομιμοποίηση στο αποδέκτη της.

    Επομένως επισύρει στον ψηφοφόρο συνενοχή για πράξεις και παραλήψεις του παρελθόντος και του μέλλοντος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @tiktos
    ... διακρίνω μιά ασυγκράτητη αγανάκτηση :-)
    ... όλοι λίγο πολύ είχαμε παρόμοιες με τις δικές σου εμπειρίες από διάφορους ... πονηρούς πολιτευτές ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @DPurpler
    ... ακόμη και οι πολύ μικροί αν καταφέρουν να υποστηρίξουν με συνέπεια βασικές αρχές και όραμα μπορεί, ταχύτερα από ότι νομίζουν ορισμένοι, να μετατραπούν σε πολύ μεγάλους ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Greek Rider

    ... ο επαναπροσδιορισμός της πολιτικής προϋποθέτει κινήματα που να προκύπτουν από την πίεση των κοινωνικών και οικονομικών αδιεξόδων. Δεν θέλω να είμαι προάγγελος κακών αλλά η κρίση που διερχόμαστε (στην Ευρώπη) θα είναι μακροχρόνια και εγκυμονεί πολλά κακά άρα και πολλές ευκαιρίες για έκφραση κινημάτων ...

    ... ίδωμεν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ανώνυμος
    ... η επιλογή σου όπως και κάθε διαφορετική άποψη είναι απολύτως σεβαστή.
    Όπως έγραψα και πρίν ελπίζω να γίνεται κατανοητό ότι στην ανάρτησή μου δεν προέχει η άρνηση αλλά ο προβληματισμός ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τώρα το αποφασισες να μην ψηφισεις.Ειχα να τους ψηφισω 20 χρονια και με εβγαλαν απο τους εκλογικους καταλογους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Ανώνυμος
    ... άμα σε έβγαλαν τότε σε ελάφρωσαν και από ένα πρόβλημα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ξέρεις κάτι;;
    Το πρόβλημα δεν είναι ότι ψηφίζουμε. Το προβλημα είναι ότι δεν αντιδρούμε.
    Σε τίποτα.
    Καλύτερα λοιπόν να μην ψηφίζουμε αν δεν είμαστε σε θέση να αντιδράσουμε. όλοι μαζί, γιατί αν είμαι εγώ (π.χ.) μόνο ο ένας ο μαλάκας που αντιδρά, καλά κρασιά.
    όποιος νιώθει ικανός και δυνατός να αντιδράσει ψηφίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @tsaousa..,
    1.να ψηφίσω την συμμαθήτριά μου στην ΝΔ..???
    -είναι καλή αλλά είναι ΝΔ..!
    2.να ψηφίσω τον συμμαθητή μου στο ΠΑΣΟΚ..???
    -είναι και πολύτεκνος και ΠΑΣΟΚ..!
    3.να ψηφίσω την φιλενάδα μου στο ΣΥΡΙΖΑ..???
    -είναι Δημόσιος υπάλληλος..!
    4.να ψηφίσω τον φίλο μου στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ..???
    -πόσους ψήφους θα πάρει..:(
    5.να ψηφίσω ΚΚΕ...???
    -τόχε μονοπόλιο ο γιατρός τώρα το έχει η κόρη του η γιατρός..;-)
    6.κι' αν ψηφισω ΛΑΟΣ η Χριστιανική Δημοκρατία..
    θα με φτύνετε αιωνίως..:-))))
    - κάποια νέα πρόταση αντί αποχής..!?!?!?!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @B.Bimbo είχα γκόμενο δεξιό, και μάλιστα μεγάλο έρωτα μαζί του, αλλά δεν του΄κανα τη χάρη ποτέ.
    Είπα εγώ αντί αποχής τι θα ψηφίσω. ΠΑΣΟΚ.
    Δεν φοβάμαι την επιλογή μου. Θα ψηφίσω και στο χέρι μου είναι να ξεψηφίσω αν χρειαστεί στην ώρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θα έλεγα ότι όποιος αισθάνεται ικανός και δυνατός ... αντιδρά !
    Συνήθως η ψήφος λειτουργεί ως συγχωροχάρτι για μια τετραετία απραξίας ...
    Η ανάρτηση δεν έχει να κάνει τόσο με το αν θα ψηφίσουμε και τι αλλά προσπαθεί να επισημάνει ότι υπάρχουν "εκκρεμότητες" που δεν λύνονται με ψήφους ... άλωστε ο θεσμός έπαψε να είναι γνήσιος ... προσέξτε το 21 και το 29 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θερμά συγχαρητήρια, grsail, για το καταπληκτικό άρθρο σας.
    Να προσθέσω κι εγώ ότι το Σύνταγμα είναι άρρωστο (http://seferou.blogspot.com/2009/09/blog-post_06.html ,
    Και ότι είμαστε λαός ανάξιος της Δημοκρατίας (http://seferou.blogspot.com/2009/08/blog-post_27.html)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @MOLEMOU
    Η ελπίδα (δικαίως) πεθαίνει τελευταία !
    ... ίδωμεν !

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Μαρία Σεφέρου

    Ευχαριστώ πολύ!
    Η ανεπαίσθητη διολίσθηση στην καθημερινή αθέτηση του Συντάγματος είναι η πραγματική ασθένεια αλλά όχι μόνο.
    Ολόκληρη η Δύση εγκατέλειψε τις αξίες της (που γεννήθηκαν στην αγορά της Αθήνας και εκφράστηκαν τέλεια από τα φωτεινά μυαλά του Διαφωτισμού και ης Αναγέννησης) και – δυστυχώς – δεν άρχισε ακόμη να ψάχνει για νέες !


    ... διάβασα τις αναρτήσεις σας, έχετε ένα πολύ ενδιαφέρον ιστολόγιο :-)
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η κοινοβουλευτική δημοκρατία είναι κάτι σαν την ρωμαική,έχει το άλλοθι της δημοκρατίας που είναι
    πρακτικά ανεφάρμοστη έξω από τα όρια της ολιγάνθρωπης πόλης κράτους. Όταν μιλούμε για δημοκρατία δεν μιλούμε για κάτι ιερό. Η ιεροποίησή της μαζί με την ιεροποίηση της αρχαίας
    ελλάδας (το μεγαλύτερο άλλοθι των υποτιθέμενων δυτικών δημοκρατικών κοινωνιών) χρησιμεύει στις
    ολιγαρχίες ως υπνοστεντόν που διανέμεται σε όλους μας υπό την μορφή πανανθρώπινης αξίας.
    Ο μύθος της δημοκρατίας κινητοποιεί το συναίσθημα και την κακώς εννοούμενη ηθική
    που απαγορεύει στον νου, ως ανήθικη, την οποιαδήποτε λογική επεξεργασία μιάς έννοιας που
    δεν είναι καθόλου αυτονόητη.
    Δημοκρατία δεν υπαρχει πουθενά στον κόσμο,πρόκειται για ποικοιλόμορφα συστήματα διαχείρησης των μαζών που φέρουν την ονομασία δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Ανώνυμος 22:44
    ... “έχουσα άπιστων την _αναρχίαν_ πόλει» … Αντιγόνη, Αισχύλου, Επτά επί Θήβαις, -467

    Μήπως οι αγαπητοί William Godwin, Pyotr Alexeyevich Kropotkin, Pierre-Joseph Proudhon και Michail Aleksandrovich Bakunin είναι περισσότερο επίκαιροι από όσο νομίζουμε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φίλε μου καλησπέρα... Καλά τα λες εσύ, καλά τα λέμε και εμείς που θα πάμε να ψηφίσουμε. Καθένας έχει τα επιχειρήματά του, που τον καλύπτουν τουλάχιστον προσωπικά.

    Διαφωνώ μαζί σου που μας αποκαλέις ηλίθιους εμάς που θα ψηφίσουμε... Εαν μπούμε σε ένα παιχνίδι ανταλλαγής επιθέτων, δεν νομίζω ότι θα βγει κάτι.

    Να σου θυμήσω όμως ότι κάποιοι "ηλίθιοι" που ασχολήθηκαν κάποτε έριξαν μία χούντα για να μπορεί ο καθένας από εμας να γράφει τις μπούρδες του ελεύθερα...

    Αν εκείνοι οι ηλίθιοι έκαναν ότι λες και εσύ να κάνουμε, τότε θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα...

    Και αφού θέλεις επιχειρήματα να σου δώσω ένα (ασήμαντο ίσως για εσένα, σημαντικότατο για εμένα): Είμαι 30 χρονών, νιόπαντρος και προσπαθώ να αποκτήσω ένα παιδί... Σε μερικά χρόνια, θα με ρωτήσει: Τι έκανες εσύ? Τι προσπάθησες να αλλάξεις? Και τότε τι θα του πω? Ότι ήταν σκατά τα πράγματα και εγώ σφύραγα?

    Δεν θα αλλάξει τίποτα με μία ψήφο... Η αλλαγή γίνεται με συμμετοχή. Συμμετοχή πραγματική και όχι ο καθένας απο την καρέκλα και το πληκτρολόγιό του...

    Να είσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Πολιτική Ανάλυση

    Αγαπητέ,

    (α) η χρήση του επιθέτου είχε φυσικά ειδική χρήση για τους «πειθαναγκαστές» με την έννοια του ψυχαναγκαστικού και δεν χρησιμοποιήθηκε υποτιμητικά για κανέναν ψηφοφόρο.

    (β) επειδή μίλησες για ηλικίες και χούντες ήθελα να σου πω ότι εγώ είμαι λίγο μεγαλύτερος, ένα βράδυ πριν γεννηθείς άκουγα τις σφαίρες των μανιακών του Ιωαννίδη να χτυπούν τα μάρμαρα του Πολυτεχνείου ... από τότε κατάφερα να αναθρέψω δύο πολύ σοβαρούς Έλληνες (στο Πανεπιστήμιο και οι δύο) που ... δεν απέχουν και πολύ από την ηλικία σου !

    (γ) Σου αφιερώνω το παρακάτω :

    « ... γιατί φυσικά δεν είναι ελεύθεροι όπως δεν είμαστε και δεν είσαστε ελεύθεροι ούτε μία στα πέντε χρόνια. Διότι το τι θα ψηφίσετε αυτή την ημέρα στα πέντε χρόνια είναι ήδη προδιαγεγραμμένο από το ότι μας έχουνε γεμίσει το κεφάλι επί πέντε χρόνια. Είναι προδιαγεγραμμένο από τις καταστάσεις τις οποίες έχουν δημιουργήσει αυτοί οι άνθρωποι. Από την στιγμή κατά την οποία έχουν εκλεγεί αμετάκλητοι αντιπρόσωποι, η πρώτη και κύρια δουλειά αυτών των αμετάκλητων αντιπροσώπων – εκτός εάν πιστεύουμε στον Άγιο Βασίλη – είναι το πως θα κατοχυρώσουν την επανεκλογή τους ...»
    [ Κορνήλιος Καστοριάδης - Ομιλία στον Βόλο, 1989 ]

    Να είσαι και εσύ καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails