(01) Μου είναι αδύνατον να καταλάβω το νόημα αυτής της σχεδόν υστερικής “εκστρατείας ψήφου” … δεν είναι δημοκρατικό, ανθρώπινο και αναφαίρετο δικαίωμα κάποιου το αν θα ψηφίσει και τι ; Για ποιό λογο πρέπει μα κάθε τρόπο να ψηφίσουμε:
(02) Όλοι αυτοί οι ‘ πειθαναγκαστές της ψήφου’ δεν αντιλαμβάνονται ότι στην χώρα μας όπως και σε πολλές άλλες χώρες απλά : η Δημοκρατία δεν λειτουργεί ! (και αυτό δεν λύνεται με ψήφους …)
(03) Αυτοί οι ‘πειθαναγκαστές της ψήφου’ μου θυμίζουν τους εθελοντές της Αγγελοπούλου : βαθιά ηλιθιότητα και απόλυτη υποταγή στα συστημικά ειωθότα
(04) Δεν θα ψηφίσω διότι σέβομαι την Δημοκρατία, σέβομαι τον εαυτό μου, σέβομαι την χώρα μου !
(05) … αλήθεια ΠΟΙΟΥΣ εξυπηρετεί το ενδεχόμενο να μην ψηφίσω; τι σόι _υποβολιμαίος_ μύθος είναι αυτός;
(06) … ενώ όταν ψηφίζουμε όλοι … τρέμουν από τον φόβο τους … δεν ξέρω πως λύνεται, ειλικρινά …
(07) Να ψηφίσω και να συμμετέχω σε τι; στα καραγκιοζιλίκια των Βουλγαράκηδων και των Τσουκάτων; στις ίντριγκες του ΣΥΝ; στην ανθελληνικότητα των απολίτιστων του ΚΚΕ; στην Γελοιώδη Συναγερμική Απόφυση του καρατζαφιόρη; στο ανεύθυνο και ασύνδετο των Ο-Π; Σε τι;
(08) Αν προσέξουμε καλύτερα θα δούμε ότι η Δημοκρατία δεν λειτουργεί πια, χρησιμοποιείται μόνο ως άλλοθι και εδώ αλλά και στην Ευρώπη ολόκληρη ! (δεν μιλώ για τις ΗΠΑ, εκεί έχουν αποβλακώσει 300 εκατομ ανθρώπους !).Το πρόβλημα είναι κάπως πιο περίπλοκο από ότι νομίζουν ορισμένοι !Έχουμε δύο επιλογές: ή μπαίνουμε βαθύτερα στην ουσία των πολιτικών προβλημάτων ή παραμένουμε ‘ανυποψίαστοι’ και ζούμε περισσότερο ευτυχισμένα και ‘ανέμελα’
Διαλέγεις και παίρνεις !
(09) Η δημοκρατία δεν αφορά “κάποιους που ψηφίζουν”, αφορά κάποιους που έχουν κοινωνικό βάρος και μπορούν να επιδρούν ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ στα πράγματα. Αυτό εξασφαλίζεται με την λειτουργία των λεγόμενων δημοκρατικών θεσμών ΕΝΑΣ (ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ!) εκ’ των οποίων είναι και η ψήφος.
(10) Το να ψηφίζουμε ως πρόβατα μία φορά κάθε τέσσερα χρόνια κατά την διάρκεια των οποίων δεν πρόκειται να μας ρωτήσει ΚΑΝΕΙΣ και για ΤΙΠΟΤΑ μας ικανοποιεί;
(11) Επίσης κατά την διάρκεια αυτών των τεσσάρων ετών ο πολίτης είναι ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΣ και δεν έχει ΦΩΝΗ ! Μπορεί να υποστεί τα πάντα, να δει κλεψιές, φωτιές, προδοσίες και κάθε είδους καταστροφές της χώρας του χωρίς να μπορεί να κάνει ΤΙΠΟΤΑ.
(12) Αυτή την ‘δημοκρατία’ την χαρίζω σε όποιον την θέλει και να την χαίρεται ! Αρμόζει όπως είπα και πριν σε ανυποψίαστους !
(13) Την ώρα που πχ ο ΣΥΝ παίζει με τον ελαιώνα ώστε να έχει ένα άλλοθι περί «λειτουργίας της δημοκρατίας» οι άλλοι αποφασίζουν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ για :
Τα 28 δις στις τράπεζες
Τα κονδύλια για την παιδεία
Τα κονδύλια για την υγεία
Το πρόβλημα των βορείων συνόρων, της Θράκης, του Αιγαίου κλπ
Τις εκατοντάδες χιλιάδες ‘προσλήψεις’ του παραθύρου
Την πολιτική των συντάξεων
Το τρόπο εκλογής των δικαστών
Τις κάμερες
Τον χειρισμό των προσωπικών δεδομένων από τις ‘αρχές’
Τις άγονες γραμμές
Το βατοπέδι
Τον εκλογικό νόμο
…
…
Το εργατικό δίκαιο
Τον μέγιστο αριθμό ωρών εργασίας
Τις συλλογικές συμβάσεις
Τους μισθούς
Την υπόδουλη στους υπερατλαντικούς πάτρωνες πολιτική του ΥπΕξ
…
…
Την κατακύρωση (και που) των έργων ανανεώσιμων πηγών
Την χάραξη νέων δρόμων, τις εταιρείες και τα κόστη
…
…
… εμείς παίζουμε με το κουβαδάκι μας και τον ελαιώνα … οπότε όλα μέλι γάλα
(14) Ας αντιληφθούμε επί τέλους ότι πετώντας ένα χαρτάκι σε μια τρύπα δεν κάνουμε δημοκρατία !
(15) να υποστηριχθούν μηχανισμοί, ομάδες, κόμματα κλπ που έχουν το ιδεολογικό υπόβαθρο αλλά και την διάθεση (για πραγματικούς αγώνες, για μάχες, για θυσίες) να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ την συμμετοχική Δημοκρατία.(*) (**)
(*) τέτοιος μηχανισμός την στιγμή αυτή δεν υπάρχει(**) μια τέτοια κίνηση δεν αρχίζει μεμονωμένα από επίπεδο χώρας, πρέπει να λειτουργήσει Πανευρωπαϊκά
(16) Δεν μπορώ λοιπόν να ψηφίσω κανέναν από τους 27 καραγκιόζηδες, θα αισθανόμουν γελοίος να υποστηρίξω κάποιον που δεν με εκφράζει !
(17) Δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να απέχουμε από καμία Δημοκρατία. Προσπαθώ να εξηγήσω ότι η τετραετής ψήφος έχει υπερεκτιμηθεί και λειτουργεί ως εκμαυλιστικό άλλοθι !
(18) Από το τέλος του Β πολέμου και μέχρι σήμερα οι πρωθυπουργοί της χώρας λέγονταν Καραμανλήδες, Μητσοτάκηδες και Παπανδρέηδες.
(19) Ένα μέγιστο ποσοστό Ελλήνων είναι πελατειακά δεσμευμένο από επαγγελματίες πολιτικάντηδες μαυρογιαλούρους.
(20) Η ‘πολιτική ηγεσία’ είναι στο απυρόβλητο και το ατιμώρητο για δεκαετίες !
(21) Το κωμικό κακέκτυπο της ‘ελληνικής αστικής τάξης’ στρεβλή από την καταγωγή και την εξέλιξή της, ετοιμόρροπη σαν την Μαντάμ Σουσού φρόντισε από την λήξη του πολέμου να καταλύσει κάθε έννοια πραγματικής δημοκρατίας στην χώρα.
(22) Οι αποφάσεις που αφορούν την νομοθετική και την εκτελεστική εξουσία λαμβάνονται εκτός βουλής από σκοτεινούς κύκλους πολιτικής και οικονομικής ισχύος που δρουν εντελώς έξω από οποιουσδήποτε δημοκρατικούς θεσμούς.
(23) Η δικαστική εξουσία διαπλέκεται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της πολιτικής εξουσίας και της εσωτερικής και διεθνούς πλουτοκρατίας.
(24) Ο μέσος πολίτης είναι θύμα δεσμεύσεων, ανασφάλειας και ύπουλης καθημερινής προπαγάνδας από τα ΜΜΕ, τις ‘μετρήσεις’, την ανάπηρη παιδεία την κρατική καταστολή. Ψηφίζει ότι του υποβάλλουν έχοντάς του αφήσει συγκεκριμένα περιθώρια επιλογών ανάμεσα σε μηχανισμούς που αποτελούν στην ουσία δύο όψεις του ιδίου νομίσματος.
(25) Μέσα σε αυτό το τοπίο αναπτύσσονται φασιστικά πολιτικά μορφώματα που ίσως χρησιμοποιηθούν ως ‘εφεδρείες’ των ισχυρών.
(26) Η αριστερά άρχισε ήδη να κρύβεται στα μισόλογα και τους κρυμμένους συσχετισμούς. Κανένας δεν βγήκε να πει ότι ο τάδε δεν μας κάνει για αυτούς και αυτούς τους λόγους αλλά μας κάνει ο δείνα για τους άλλους λόγους ! Όμορφα και αντρίκεια ! Ήσυχα και απλά ! (μιλώ για την πρώτη θέση του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΝ).Δεν αντέχω άλλους σκοτεινούς ‘κομματικούς συσχετισμούς’ και την λογική της κρυμμένης από τον λαό ‘πολιτικής σκοπιμότητας’ που ζουν και βασιλεύουν !
(27) Η παραδοσιακή (sic) αριστερά σημαδεμένη από επιλογές όπως :
- να είσαι κατάφορα _εναντίον_ της προσπάθειας του λαού να σώσει τις εστίες του των τριάντα πέντε αιώνων (εκστρατεία της Μικρασίας)
- να υποστηρίζεις από το 1924 την ανεξαρτησία της Θράκης (!)
- να υποστηρίζεις από το 1925 την ανεξαρτησία της Μακεδονίας (!)
- να σέρνεις – συνειδητά – την χώρα σε εμφύλιο
- να χτυπάς με κάθε τρόπο την οικονομική ανάπτυξη
- να συνεργάζεσαι με την δεξιά
- να ψηφίζεις τα ίδια με το ΛΑΟΣ στην ΕΕ
(... τι άλλο χρειάζεται για να λέγεται ένα κόμμα 'ξεφτίλα' ! )
(28) Διάφοροι υπέρμαχοι της ‘μη αποχής’ προτείνουν: «να βρεις κάτι που είναι ιδεολογικά ή έστω πολιτικά πιο κοντά σου» ως και η πολιτική επιλογή είναι διαλογή στυλ σαλοτραπεζαρίας … έλεος !
(29) To τι _πράττει_ ο κάθε ένας από εμάς για να είναι συνεπής με τις ιδέες του είναι βέβαια προσωπικό θέμα και δεν αποτελεί αντικείμενο απολογίας ή διαφήμισης ! Το χαρτάκι στην τρύπα όμως, μου φαίνεται μικρό και ανεπαρκές άλλοθι !
(30) Πώς είπαμε ότι βρέθηκαν όλοι αυτοί να κάνουν κουμάντο; Ποιος νομιμοποίησε την εξουσία τους; Μήπως ο λαός που τους ψήφισε … ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ! Όπως ίσως θυμάστε η επιβολή του μεταπολεμικού κατεστημένου έγινε με την δύναμη των Αγγλικών όπλων !Αν παρατηρήσουμε λίγο καλύτερα θα δούμε ότι η οικονομική ολιγαρχία και το πολιτικό κατεστημένο (που κινείται σε συγκεκριμένα και περιορισμένα ‘τζάκια’) είναι απολύτως ετερόφωτα και ξενόδουλα. Αυτό ισχύει και στις τρεις μεταπολεμικές περιόδους:
(α) Απελευθέρωση μέχρι χούντα(β) Χούντα(γ) Μεταπολίτευση έως σήμερα
(31) Πρωταγωνιστές και στις τρεις περιόδους οι ίδιοι κύκλοι και οι ίδιες ‘οικογένειες’.Τι σχέση έχει η ‘ψήφος του λαού’ με όλα αυτά; Προσπάθησα με ειλικρίνεια να εξηγήσω πριν ότι η λαϊκή ψήφος είναι εξαιρετικά εύκολο να προκαθοριστεί αν χρησιμοποιηθεί ένα «συστημικά ασφαλές / ακίνδυνο» πολιτικό δίπολο ! Σκεφτείτε ότι :
- Στις προσεχείς (βουλευτικές) εκλογές το πρώτο κόμμα θα πάρει ΣΑΡΑΝΤΑ (40) έδρες δώρο επειδή έτσι ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ
- Στις μεθεπόμενες (βουλευτικές) εκλογές το πρώτο κόμμα θα πάρει ΠΕΝΗΝΤΑ (50) ! έδρες δώρο επειδή έτσι ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ
Αυτά είναι ψηφισμένοι (από τα 300 ζώα όχι από εμάς) νόμοι του Ελληνικού Κράτους. Έτσι εξασφαλίζεται το ‘συστημικά ασφαλές / ακίνδυνο δίπολο” !
Έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα φίλοι μου !
(32) Ας δώσουμε στην διαπίστωση ότι η κομματικά δομημένη κοινωνία δημιουργεί ένα σκοτεινό πολιτικό αδιέξοδο την σημασία που της αξίζει !
Δεν ξέρω ποιά είναι η λύση
Ξέρω ότι ΔΕΝ είναι αυτή που βλέπω να εκτυλίσσεται
Ξέρω ότι χρειάζεται (πολύς ίσως) χρόνος
Ξέρω ότι η όποια λύση θα πρέπει να ξεπερνά τα Εθνικά πλαίσια
Μέχρι τότε προσπαθώ να παραμείνω πολιτισμικά, ηθικά αλλά και πολιτικά ζωντανός …
(33) Και στο κάτω κάτω γιατί λύσσαξαν για να ψηφίσουμε. Πρόκειται για την Ευρωβουλή ! Ένα όργανο ‘βιτρίνα’, ένα σύνολο ευρωβουλευτών χωρίς πραγματική εξουσία αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Συμβούλιο Υπουργών είναι το άπαν ! Ειδικά η Επιτροπή αποτελεί ένα αυταρχικό και σουπερφιλελεύθερο διευθυντήριο που δρα ανεξέλεγκτα και προφανώς εις βάρος του Ευρωπαϊκού λαού !
Η Ευρωβουλή απλώς επικυρώνει ... τίποτε άλλο !
Έ, σιγά τα λάχανα !
(02) Όλοι αυτοί οι ‘ πειθαναγκαστές της ψήφου’ δεν αντιλαμβάνονται ότι στην χώρα μας όπως και σε πολλές άλλες χώρες απλά : η Δημοκρατία δεν λειτουργεί ! (και αυτό δεν λύνεται με ψήφους …)
(03) Αυτοί οι ‘πειθαναγκαστές της ψήφου’ μου θυμίζουν τους εθελοντές της Αγγελοπούλου : βαθιά ηλιθιότητα και απόλυτη υποταγή στα συστημικά ειωθότα
(04) Δεν θα ψηφίσω διότι σέβομαι την Δημοκρατία, σέβομαι τον εαυτό μου, σέβομαι την χώρα μου !
(05) … αλήθεια ΠΟΙΟΥΣ εξυπηρετεί το ενδεχόμενο να μην ψηφίσω; τι σόι _υποβολιμαίος_ μύθος είναι αυτός;
(06) … ενώ όταν ψηφίζουμε όλοι … τρέμουν από τον φόβο τους … δεν ξέρω πως λύνεται, ειλικρινά …
(07) Να ψηφίσω και να συμμετέχω σε τι; στα καραγκιοζιλίκια των Βουλγαράκηδων και των Τσουκάτων; στις ίντριγκες του ΣΥΝ; στην ανθελληνικότητα των απολίτιστων του ΚΚΕ; στην Γελοιώδη Συναγερμική Απόφυση του καρατζαφιόρη; στο ανεύθυνο και ασύνδετο των Ο-Π; Σε τι;
(08) Αν προσέξουμε καλύτερα θα δούμε ότι η Δημοκρατία δεν λειτουργεί πια, χρησιμοποιείται μόνο ως άλλοθι και εδώ αλλά και στην Ευρώπη ολόκληρη ! (δεν μιλώ για τις ΗΠΑ, εκεί έχουν αποβλακώσει 300 εκατομ ανθρώπους !).Το πρόβλημα είναι κάπως πιο περίπλοκο από ότι νομίζουν ορισμένοι !Έχουμε δύο επιλογές: ή μπαίνουμε βαθύτερα στην ουσία των πολιτικών προβλημάτων ή παραμένουμε ‘ανυποψίαστοι’ και ζούμε περισσότερο ευτυχισμένα και ‘ανέμελα’
Διαλέγεις και παίρνεις !
(09) Η δημοκρατία δεν αφορά “κάποιους που ψηφίζουν”, αφορά κάποιους που έχουν κοινωνικό βάρος και μπορούν να επιδρούν ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ στα πράγματα. Αυτό εξασφαλίζεται με την λειτουργία των λεγόμενων δημοκρατικών θεσμών ΕΝΑΣ (ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ!) εκ’ των οποίων είναι και η ψήφος.
(10) Το να ψηφίζουμε ως πρόβατα μία φορά κάθε τέσσερα χρόνια κατά την διάρκεια των οποίων δεν πρόκειται να μας ρωτήσει ΚΑΝΕΙΣ και για ΤΙΠΟΤΑ μας ικανοποιεί;
(11) Επίσης κατά την διάρκεια αυτών των τεσσάρων ετών ο πολίτης είναι ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΣ και δεν έχει ΦΩΝΗ ! Μπορεί να υποστεί τα πάντα, να δει κλεψιές, φωτιές, προδοσίες και κάθε είδους καταστροφές της χώρας του χωρίς να μπορεί να κάνει ΤΙΠΟΤΑ.
(12) Αυτή την ‘δημοκρατία’ την χαρίζω σε όποιον την θέλει και να την χαίρεται ! Αρμόζει όπως είπα και πριν σε ανυποψίαστους !
(13) Την ώρα που πχ ο ΣΥΝ παίζει με τον ελαιώνα ώστε να έχει ένα άλλοθι περί «λειτουργίας της δημοκρατίας» οι άλλοι αποφασίζουν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ για :
Τα 28 δις στις τράπεζες
Τα κονδύλια για την παιδεία
Τα κονδύλια για την υγεία
Το πρόβλημα των βορείων συνόρων, της Θράκης, του Αιγαίου κλπ
Τις εκατοντάδες χιλιάδες ‘προσλήψεις’ του παραθύρου
Την πολιτική των συντάξεων
Το τρόπο εκλογής των δικαστών
Τις κάμερες
Τον χειρισμό των προσωπικών δεδομένων από τις ‘αρχές’
Τις άγονες γραμμές
Το βατοπέδι
Τον εκλογικό νόμο
…
…
Το εργατικό δίκαιο
Τον μέγιστο αριθμό ωρών εργασίας
Τις συλλογικές συμβάσεις
Τους μισθούς
Την υπόδουλη στους υπερατλαντικούς πάτρωνες πολιτική του ΥπΕξ
…
…
Την κατακύρωση (και που) των έργων ανανεώσιμων πηγών
Την χάραξη νέων δρόμων, τις εταιρείες και τα κόστη
…
…
… εμείς παίζουμε με το κουβαδάκι μας και τον ελαιώνα … οπότε όλα μέλι γάλα
(14) Ας αντιληφθούμε επί τέλους ότι πετώντας ένα χαρτάκι σε μια τρύπα δεν κάνουμε δημοκρατία !
(15) να υποστηριχθούν μηχανισμοί, ομάδες, κόμματα κλπ που έχουν το ιδεολογικό υπόβαθρο αλλά και την διάθεση (για πραγματικούς αγώνες, για μάχες, για θυσίες) να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ την συμμετοχική Δημοκρατία.(*) (**)
(*) τέτοιος μηχανισμός την στιγμή αυτή δεν υπάρχει(**) μια τέτοια κίνηση δεν αρχίζει μεμονωμένα από επίπεδο χώρας, πρέπει να λειτουργήσει Πανευρωπαϊκά
(16) Δεν μπορώ λοιπόν να ψηφίσω κανέναν από τους 27 καραγκιόζηδες, θα αισθανόμουν γελοίος να υποστηρίξω κάποιον που δεν με εκφράζει !
(17) Δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να απέχουμε από καμία Δημοκρατία. Προσπαθώ να εξηγήσω ότι η τετραετής ψήφος έχει υπερεκτιμηθεί και λειτουργεί ως εκμαυλιστικό άλλοθι !
(18) Από το τέλος του Β πολέμου και μέχρι σήμερα οι πρωθυπουργοί της χώρας λέγονταν Καραμανλήδες, Μητσοτάκηδες και Παπανδρέηδες.
(19) Ένα μέγιστο ποσοστό Ελλήνων είναι πελατειακά δεσμευμένο από επαγγελματίες πολιτικάντηδες μαυρογιαλούρους.
(20) Η ‘πολιτική ηγεσία’ είναι στο απυρόβλητο και το ατιμώρητο για δεκαετίες !
(21) Το κωμικό κακέκτυπο της ‘ελληνικής αστικής τάξης’ στρεβλή από την καταγωγή και την εξέλιξή της, ετοιμόρροπη σαν την Μαντάμ Σουσού φρόντισε από την λήξη του πολέμου να καταλύσει κάθε έννοια πραγματικής δημοκρατίας στην χώρα.
(22) Οι αποφάσεις που αφορούν την νομοθετική και την εκτελεστική εξουσία λαμβάνονται εκτός βουλής από σκοτεινούς κύκλους πολιτικής και οικονομικής ισχύος που δρουν εντελώς έξω από οποιουσδήποτε δημοκρατικούς θεσμούς.
(23) Η δικαστική εξουσία διαπλέκεται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της πολιτικής εξουσίας και της εσωτερικής και διεθνούς πλουτοκρατίας.
(24) Ο μέσος πολίτης είναι θύμα δεσμεύσεων, ανασφάλειας και ύπουλης καθημερινής προπαγάνδας από τα ΜΜΕ, τις ‘μετρήσεις’, την ανάπηρη παιδεία την κρατική καταστολή. Ψηφίζει ότι του υποβάλλουν έχοντάς του αφήσει συγκεκριμένα περιθώρια επιλογών ανάμεσα σε μηχανισμούς που αποτελούν στην ουσία δύο όψεις του ιδίου νομίσματος.
(25) Μέσα σε αυτό το τοπίο αναπτύσσονται φασιστικά πολιτικά μορφώματα που ίσως χρησιμοποιηθούν ως ‘εφεδρείες’ των ισχυρών.
(26) Η αριστερά άρχισε ήδη να κρύβεται στα μισόλογα και τους κρυμμένους συσχετισμούς. Κανένας δεν βγήκε να πει ότι ο τάδε δεν μας κάνει για αυτούς και αυτούς τους λόγους αλλά μας κάνει ο δείνα για τους άλλους λόγους ! Όμορφα και αντρίκεια ! Ήσυχα και απλά ! (μιλώ για την πρώτη θέση του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΝ).Δεν αντέχω άλλους σκοτεινούς ‘κομματικούς συσχετισμούς’ και την λογική της κρυμμένης από τον λαό ‘πολιτικής σκοπιμότητας’ που ζουν και βασιλεύουν !
(27) Η παραδοσιακή (sic) αριστερά σημαδεμένη από επιλογές όπως :
- να είσαι κατάφορα _εναντίον_ της προσπάθειας του λαού να σώσει τις εστίες του των τριάντα πέντε αιώνων (εκστρατεία της Μικρασίας)
- να υποστηρίζεις από το 1924 την ανεξαρτησία της Θράκης (!)
- να υποστηρίζεις από το 1925 την ανεξαρτησία της Μακεδονίας (!)
- να σέρνεις – συνειδητά – την χώρα σε εμφύλιο
- να χτυπάς με κάθε τρόπο την οικονομική ανάπτυξη
- να συνεργάζεσαι με την δεξιά
- να ψηφίζεις τα ίδια με το ΛΑΟΣ στην ΕΕ
(... τι άλλο χρειάζεται για να λέγεται ένα κόμμα 'ξεφτίλα' ! )
(28) Διάφοροι υπέρμαχοι της ‘μη αποχής’ προτείνουν: «να βρεις κάτι που είναι ιδεολογικά ή έστω πολιτικά πιο κοντά σου» ως και η πολιτική επιλογή είναι διαλογή στυλ σαλοτραπεζαρίας … έλεος !
(29) To τι _πράττει_ ο κάθε ένας από εμάς για να είναι συνεπής με τις ιδέες του είναι βέβαια προσωπικό θέμα και δεν αποτελεί αντικείμενο απολογίας ή διαφήμισης ! Το χαρτάκι στην τρύπα όμως, μου φαίνεται μικρό και ανεπαρκές άλλοθι !
(30) Πώς είπαμε ότι βρέθηκαν όλοι αυτοί να κάνουν κουμάντο; Ποιος νομιμοποίησε την εξουσία τους; Μήπως ο λαός που τους ψήφισε … ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ! Όπως ίσως θυμάστε η επιβολή του μεταπολεμικού κατεστημένου έγινε με την δύναμη των Αγγλικών όπλων !Αν παρατηρήσουμε λίγο καλύτερα θα δούμε ότι η οικονομική ολιγαρχία και το πολιτικό κατεστημένο (που κινείται σε συγκεκριμένα και περιορισμένα ‘τζάκια’) είναι απολύτως ετερόφωτα και ξενόδουλα. Αυτό ισχύει και στις τρεις μεταπολεμικές περιόδους:
(α) Απελευθέρωση μέχρι χούντα(β) Χούντα(γ) Μεταπολίτευση έως σήμερα
(31) Πρωταγωνιστές και στις τρεις περιόδους οι ίδιοι κύκλοι και οι ίδιες ‘οικογένειες’.Τι σχέση έχει η ‘ψήφος του λαού’ με όλα αυτά; Προσπάθησα με ειλικρίνεια να εξηγήσω πριν ότι η λαϊκή ψήφος είναι εξαιρετικά εύκολο να προκαθοριστεί αν χρησιμοποιηθεί ένα «συστημικά ασφαλές / ακίνδυνο» πολιτικό δίπολο ! Σκεφτείτε ότι :
- Στις προσεχείς (βουλευτικές) εκλογές το πρώτο κόμμα θα πάρει ΣΑΡΑΝΤΑ (40) έδρες δώρο επειδή έτσι ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ
- Στις μεθεπόμενες (βουλευτικές) εκλογές το πρώτο κόμμα θα πάρει ΠΕΝΗΝΤΑ (50) ! έδρες δώρο επειδή έτσι ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ
Αυτά είναι ψηφισμένοι (από τα 300 ζώα όχι από εμάς) νόμοι του Ελληνικού Κράτους. Έτσι εξασφαλίζεται το ‘συστημικά ασφαλές / ακίνδυνο δίπολο” !
Έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα φίλοι μου !
(32) Ας δώσουμε στην διαπίστωση ότι η κομματικά δομημένη κοινωνία δημιουργεί ένα σκοτεινό πολιτικό αδιέξοδο την σημασία που της αξίζει !
Δεν ξέρω ποιά είναι η λύση
Ξέρω ότι ΔΕΝ είναι αυτή που βλέπω να εκτυλίσσεται
Ξέρω ότι χρειάζεται (πολύς ίσως) χρόνος
Ξέρω ότι η όποια λύση θα πρέπει να ξεπερνά τα Εθνικά πλαίσια
Μέχρι τότε προσπαθώ να παραμείνω πολιτισμικά, ηθικά αλλά και πολιτικά ζωντανός …
(33) Και στο κάτω κάτω γιατί λύσσαξαν για να ψηφίσουμε. Πρόκειται για την Ευρωβουλή ! Ένα όργανο ‘βιτρίνα’, ένα σύνολο ευρωβουλευτών χωρίς πραγματική εξουσία αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Συμβούλιο Υπουργών είναι το άπαν ! Ειδικά η Επιτροπή αποτελεί ένα αυταρχικό και σουπερφιλελεύθερο διευθυντήριο που δρα ανεξέλεγκτα και προφανώς εις βάρος του Ευρωπαϊκού λαού !
Η Ευρωβουλή απλώς επικυρώνει ... τίποτε άλλο !
Έ, σιγά τα λάχανα !
.
ενα δυνατό και διαρκές χειροκρότημα..:-))
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ολίγη ακόμη ενημέρωση..:
αγαπητέ παντού τα ίδια κάνουν οι μανδαρίνοι της ΕΕ, όλα όσα ακούμε και διαβάζουμε είναι καλοπληρωμένα και παραποιημένα κατασκευάσματα της ΕΕ...:-(
Πάνω από το μισό λονδίνο θυμίζει Αγ.Παντελεήμωνα
μας το έχουν δείξει ποτέ..???
Στη γερμανία ζεί πάνω από το μισό του πληθυσμού
σε συνθήκες αγ. παντελεήμωνα, μας το έχουν πεί ποτέ..???
μήπως μας εξηγήσαν..:
ότι οι πράσινοι οικολόγοι της γερμανίας έχουν φάει τα διπλά τα τελευταία 10 χρόνια απ ότι όλες οι κυβερνήσεις της ελλάδας από το 1981 μέχρι σήμερα..???
ότι το οργανωμένο έγλημα είναι επίσημα σε διατεταγμένη υπηρεσία της εξουσίας..???
εκτός και αν νομίζουμε ότι οι διαρήξεις και τα νταβατζιλίκια είναι φαινόμενο του λεκανοπεδίου και ότι η ΕΕ διοικείται απο αρσακειάδες..;-)
...και για να σου κάτσει καλά πάνε στο
taxalia να δείς μιά τελείως φιλική για τους πράσινους ανάρτηση πού μιλάει εναντίον της stasi
και κάνει ήρωα τον Daniel Con Bendit..;-)
o οποίος μπέντιτ όπως και ο φίσσερ ειναι κάτι σαν άφραγκοι μπερλουσκόνι χωρίς γούστο....
(σαβουρο.....τέτοιοι δηλαδή....)
με συμπεριφορά τραμπούκου..:-)
(ιδες Γκρουέφσκι τον Σκοπιανό και Σαακασβίλι τον Γεωργιανό)
πολιτικά είναι στο άκρον άωτον καιροσκόποι
αμόρφωτοι και ξεδιάντρωποι,
μπροστά τους ο τρεμόπουλος και ο τσίπρας
φαντάζουν σχολαριόπαιδα...
ο μπέντιτ διάλυσε/ξεπούλησε το κίνημα του 68
και ο φίσσερ το οικολογικό...
συμμετέχουν στους πράσινους οχι μόνον πολιτικά αλλα και Μετοχικά....
(έχουν στην κατοχή τους δηλαδή μετοχικά κεφάλαια
της τράπεζας των πρασίνων ÖKO BANK και ελέγχουν την ροή των μαύρων ταμείων του κόμματος πανευρωπαικά..!)
- να σκεφθείς ότι ακόμη και η Βασσιλάκου που
για πολλους είναι η διάδοχος του Μπέντιτ στην Ευρωβουλή εξαρτάται περισσότερο απ αυτούς παρά
από τους αμερικανοεβραίους Μέντορές της στην
Ελλάδα και την Αυστρία..:(
ευτυχώς για μας,
όλα τα παιδιά της CIA(USA)στην ευρωπαική πολιτική έχουν ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ και ΤΑΥΤΟΣΗΜΑ όπως και ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ/ΚΑΡΙΕΡΡΑ..:-))
δεν χρειάζεται λοιπόν ν' αγανακτείς
αναγνωρίζονται εύκολα..!!!
Για τα περισσότερα που αναφέρεις (και κυρίως για τη λειτουργία των δημοκρατικών θεσμών) φταίμε όλοι εμείς που δεν είμαστε κάθε δεύτερη-τρίτη μέρα έξω από τη Βουλή να φωνάζουμε και να πετάμε ντομάτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικά πιο συγκεκριμένα σχόλια (κρατάω την αρίθμησή σου):
1) Απόψεις περί αυτού σου πρότειναν διάφοροι συνομιλητές εκεί που πρωτοξεκίνησε η συζήτηση.
2) Και πώς λύνεται;
5) Εξυπηρετεί αυτούς που τα ποσοστά τους ανεβαίνουν εξαιτίας της αποχής σου. Που θα εκλέξουν ευκολότερα περισσότερους αντιπροσώπους. Άνοδος, που μπορεί να δώσει σε κάποιον 151 αντί για 150 έδρες ή να τον βοηθήσει να ξεπεράσει το 3% στις εθνικές εκλογές.
6) Δεν ξέρω αν τρέμουν από το φόβο τους όταν ψηφίζουμε, πάντως δεν ιδρώνει το αυτί τους όταν απέχουμε.
8) Πώς μπαίνουμε βαθύτερα στην ουσία των πολιτικών προβλημάτων; Και πες ότι μπήκαμε, μετά τι κάνουμε;
11) Έχει, αλλά δεν τη χρησιμοποιεί.
13) α) Θες να πεις ότι τα κόμματα της αριστεράς δεν ασχολούνται καθημερινά με τα προβλήματα που αναφέρεις; Μήπως ο Ελαιώνας προβάλλεται πολύ περισσότερο από τα ΜΜΕ γιατί συμφέρει το κομματικό/οικονομικό παιχνίδι αυτών που τα ελέγχουν;
β) Προφανώς και αποφασίζουν χωρίς να ρωτήσουν κανέναν, γιατί ΕΜΕΙΣ τους δώσαμε το πάτημα να το κάνουν.
15) Να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ; Μάλλον επειδή οι έλληνες υπήκοοι δεν είναι σε θέση να την απαιτήσουν, ε;
18,19,20,22,23) Εμείς φταίμε.
28) Εντελώς άστοχο σχόλιο. Η συγκεκριμένη πρόταση στηρίζεται στο ότι είναι πολύ δύσκολο να ταυτίζεσαι πλήρως με οποιονδήποτε πολιτικό σχηματισμό. Κάποιος όμως θα σε εκφράζει σε μεγάλο ποσοστό, τόσο ώστε να τον ψηφίσεις. Ωστόσο, αν τα κριτήριά σου είναι αυστηρά και δεν σε εκφράζει κανένας (όπως δηλώνεις στο 16), τότε η πολιτική σου άποψη δεν εκπροσωπείται από κανέναν στην Ελληνική Δημοκρατία. Τι κάνεις για αυτό;
30,31) Και πάλι εμείς φταίμε.
32) Το "ας δώσουμε στην διαπίστωση ότι η κομματικά δομημένη κοινωνία δημιουργεί ένα σκοτεινό πολιτικό αδιέξοδο την σημασία που της αξίζει!" σε συνδυασμό με την αποχή είναι ο ορισμός του στρουθοκαμηλισμού.
33) Το ίδιο δεν ισχύει και στις εθνικές εκλογές; Κι εκεί δεν ψηφίζουμε για ένα όργανο που απλώς επικυρώνει; Άρα δεν έχει νόημα να ψηφίζουμε ούτε εκεί. Ας τους αφήσουμε να κρατηθούν με άνεση στην εξουσία και αντιδρούμε από την επόμενη μέρα, με άλλους τρόπους (ποιους;).
Υ.Γ. Επειδή είχα κάποια προβλήματα με τη σύνδεσή μου, αν το παραπάνω κείμενο αναρτηθεί πάνω από μια φορά, ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη.
H λύσσα των ΜΜΕδων και των κομμάτων οφείλετε στο ότι αυτό που θα γίνει στις ευρωεκλογές θα είναι ο καθρέφτης των εθνικών εκλογών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο ανησυχιτικό είναι η άνοδος των καρατζαφέρηδων και των πλεύρηδων.
Θα δείξει.Κοντά σιμά τα Γιάννενα που λέγαν οι παλλιότεροι.
Έξοχος, φίλε μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολούθησα και την συζήτηση σου με την αντίθετη άποψη και σου είμαι ...υπόχρεος!
Όπως λέει και ο tiktos, κοντός ψαλμός αλληλούια...
Δεν ξέρω αν είδες και το βίντεο με τον George Carlin, απολαυστικότατος...
http://www.youtube.com/watch?v=xIraCchPDhk
B.Bimbo
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπάθησα να συγκεντρώσω όλα τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησα σε μια συζήτηση στον nefelikas.wordpress.com.
Το ζήτημα βέβαια δεν εξαντλείται αλλά καλό είναι να θίγονται ορισμένα θέματα :-))
ΥΓ. Πήγα στο taxalia, ενδιαφέρον !
Arkin
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Απόψεις περί αυτού σου πρότειναν διάφοροι συνομιλητές εκεί που πρωτοξεκίνησε η συζήτηση.
- μου πρότειναν στο nefelikas.wordpress.com αλλά εξακολουθώ να προκρίνω τις δικές μου απόψεις !
2) Και πώς λύνεται;
- Ειλικρινά αν είχα ολοκληρωμένη λύση αυτού του θέματος δεν θα την κρατούσα κρυφή :-)
5) Εξυπηρετεί αυτούς που τα ποσοστά τους ανεβαίνουν εξαιτίας της αποχής σου. Που θα εκλέξουν ευκολότερα περισσότερους αντιπροσώπους. Άνοδος, που μπορεί να δώσει σε κάποιον 151 αντί για 150 έδρες ή να τον βοηθήσει να ξεπεράσει το 3% στις εθνικές εκλογές.
- Αυτό ακριβώς ... ΓΙΑΤΙ θα εκλέξουν ευκολότερα περισσότερους αντιπροσώπους ;;
6) Δεν ξέρω αν τρέμουν από το φόβο τους όταν ψηφίζουμε, πάντως δεν ιδρώνει το αυτί τους όταν απέχουμε.
- …
8) Πώς μπαίνουμε βαθύτερα στην ουσία των πολιτικών προβλημάτων; Και πες ότι μπήκαμε, μετά τι κάνουμε;
- εδώ δεν σε καταλαβαίνω ... να σταματήσουμε να τα ψάχνουμε και να ψηφίσουμε ΚΚΕ ;
11) Έχει, αλλά δεν τη χρησιμοποιεί.
- ΔΕΝ έχει διότι οι δράσεις του στην ουσία δεν καλύπτονται θεσμικά. Το – όποιο -αποτέλεσμα των εκλογών είναι στην ουσία ΛΕΥΚΗ επιταγή !
13) α) Θες να πεις ότι τα κόμματα της αριστεράς δεν ασχολούνται καθημερινά με τα προβλήματα που αναφέρεις; Μήπως ο Ελαιώνας προβάλλεται πολύ περισσότερο από τα ΜΜΕ γιατί συμφέρει το κομματικό/οικονομικό παιχνίδι αυτών που τα ελέγχουν;
β) Προφανώς και αποφασίζουν χωρίς να ρωτήσουν κανέναν, γιατί ΕΜΕΙΣ τους δώσαμε το πάτημα να το κάνουν.
- (α) Το ζήτημα δεν είναι να ‘ασχολούνται’ αλλά η πραγματική δυνατότητά τους να δίνουν ΛΥΣΕΙΣ, το βλέπεις αυτό πουθενά ; (β) ΔΕΝ τους το δώσαμε εμείς, η πολιτική και οικονομική ολιγαρχία ΠΑΙΡΝΕΙ αυτό που θέλει, αυτό είναι και η ουσία του προβλήματος.
15) Να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ; Μάλλον επειδή οι έλληνες υπήκοοι δεν είναι σε θέση να την απαιτήσουν, ε;
- ΔΕΝ απαιτώ γλυφιτζούρι από τον μπαμπά μου ... ΕΠΙΒΑΛΛΩ ουσιαστική δημοκρατία με δύο έργαλεία 1- τους θεσμούς (που ΘΑ φτιάξω) 2- τα επιχειρήματά μου
18,19,20,22,23) Εμείς φταίμε.
- ΓΙΑΤΙ φταιμε εμείς, σε τι φταιει πχ ο πατέρας που μη έχοντας στον ήλιο μοίρα υποχρεώνεται στον βουλευτή τάδε και στέλνει το παιδί του να γίνει μπάτσος ;
28) Εντελώς άστοχο σχόλιο. Η συγκεκριμένη πρόταση στηρίζεται στο ότι είναι πολύ δύσκολο να ταυτίζεσαι πλήρως με οποιονδήποτε πολιτικό σχηματισμό. Κάποιος όμως θα σε εκφράζει σε μεγάλο ποσοστό, τόσο ώστε να τον ψηφίσεις. Ωστόσο, αν τα κριτήριά σου είναι αυστηρά και δεν σε εκφράζει κανένας (όπως δηλώνεις στο 16), τότε η πολιτική σου άποψη δεν εκπροσωπείται από κανέναν στην Ελληνική Δημοκρατία. Τι κάνεις για αυτό;
- το γνωρίζω το επιχείρημα και απαντώ και πάλι με τον ίδιο τρόπο, όποιος θέλει να ρίξει ‘νερό στο κρασί του’ είναι ελεύθερος να το κάνει, δεν θα πρωταγωνιστήσει όμως ΠΟΤΕ σε ΚΑΜΙΑ αλλαγή !
30,31) Και πάλι εμείς φταίμε.
- εδώ μάλλον βαρέθηκες να διαβάσεις τις θέσεις μου.
32) Το "ας δώσουμε στην διαπίστωση ότι η κομματικά δομημένη κοινωνία δημιουργεί ένα σκοτεινό πολιτικό αδιέξοδο την σημασία που της αξίζει!" σε συνδυασμό με την αποχή είναι ο ορισμός του στρουθοκαμηλισμού.
- Θα ήθελα να προσέξεις ότι και εδώ αλλά και στο nefelikas.wordpress.com δεν αναφέρθηκα ποτέ στην έννοια της αποχής. Αυτό που θέλω να δείξω είναι ότι υπερτιμούμε το πολιτικό και κοινωνικό βάρος της ψήφου, με δυο λόγια η ψήφος μας ΔΕΝ αρκεί ! Αυτή η 'τρομοκρατία της ψήφου' στην οποία επιδίδονται ορισμένοι είναι εκ του πονηρού !!
33) Το ίδιο δεν ισχύει και στις εθνικές εκλογές; Κι εκεί δεν ψηφίζουμε για ένα όργανο που απλώς επικυρώνει; Άρα δεν έχει νόημα να ψηφίζουμε ούτε εκεί. Ας τους αφήσουμε να κρατηθούν με άνεση στην εξουσία και αντιδρούμε από την επόμενη μέρα, με άλλους τρόπους (ποιους;).
- Δεν μίλησα για τις εθνικές εκλογές, αναφέρομαι στις ευρωεκλογές, επ’ αυτού έχεις κάτι ;
@tiktos
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άνοδος των καρατζαφιόρηδων είναι πράγματι ένα σοβαρό πρόβλημα. Το ίδιο συμβαίνει σε πολλές χώρες της ΕΕ. Φαίνεται ότι η οικονομική δυσπραγία και η κατατρομοκράτηση του κοινού από τις κυβερνήσεις του [ με σειρά προτεραιότητας Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία ] φέρνει καρπούς : τον υπερσυντηρητισμό !
@Iptamenos Ollandos
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ θερμά, ναι το είδα το video :-))
ενδιαφέρον όχι,
ΑπάντησηΔιαγραφήαναληθές ναι..!
το χάζευα κανα δυο μέρες στα γερμανικά μέντια,
αλλά το υπερπηδούσα διότι τα προεκλογικά καμώματα της παππαδιάς(θεολόγού)μαριάννας είναι γνωστά από το 2005 ..;-)
αλλά φέτος ξεσάλωσε τελείως..:-))
πού να φανταστ'ω το ζώον ότι φέτος θα το έπαζε
Ιάν Φλέμμιγκ της Γερμανίας και θα έβγαζε κατασκοπικό μυθιστόρημα με τον κόκκινο ντάννυ
στο ρόλο του Τζαίημς Μπόντ..!?!
@B.Bimbo
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εννοούν ότι ο 'Ντάνυ' ήταν συνεννοημένος με τον 'πράκτορα' ώστε να τριγκάρει την εξέγερση ... πολύ σαν επιστημονική φαντασία μου έρχεται ... πάντως τα ντοκουμέντα που δείχνουν ότι ο μπάτσος ήταν πράκτορας φαίνονται γνήσια ...
..για την γνησιότητα των εγγράφων...
ΑπάντησηΔιαγραφή1.οι γερμανοί "ειδικοί" σφάζονται μεταξύ τους,
όλη την βδομάδα,
ποιός θα πρωτοστολίσει την χαριτωμένα
κακιασμένη παππαδιά..:-))
2.μείναν το λιγότερο 10 χρόνια στα χέρια της CIA
3.και για την διασταύρωσή τους
σύγκριση/ερμηνεία εργάζονται πυρετωδώς
πράκτορες της BND και η Ευαγγελική Εκκλησία
(εκείνη που οργανώνει πόντιους τελευταία
στη μαυρή θάλασσα..!?!)
@B.Bimbo
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφέρον έχει και ο χρόνος κατά τον οποίο ανακινείται το θέμα. Υπάρχει ένα άρωμα αντικομμουνισμού στην Ευρώπη, αυτό είναι τυχαίο ή το 4ο ΡΑΪΧ θέλει να ξεμπερδεύει με 'παλιούς λογαριασμούς' ;
@grsail,
ΑπάντησηΔιαγραφήόπως το αριθμήσει κανείς..;-)
αν όμως απ' αριθμήσουμε σωστά
τα γεγονότα και τα καθεστώτα
από την δημιουργία του "Δυτικού μας Κόσμου"
τα χρόνια της Πανούκλας και της Χολέρας
(το 123.. τόσο δηλαδή)
τότε έχουμε την άνοδο του 33ου ΡΑΪΧ ...!?!
σημαδιακός αριθμός δηλαδή
όπως είπε στο φλυτζάνι
και ο νοστράδαμος καφετζής
στην αννούλα μας..:-))
@B.Bimbo
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως - προφανώς - κατάλαβες υπονοώ την (προσωρινή;) επικράτηση και πρωτοκαθεδρία της Γερμανίας στα Ευρωπαϊκά.
Κατέστρεψε την Γιουγκοσλαβία (όπως ονειρευόταν από αιώνες), διαπραγματεύεται με διάφορες άτιμες κουτοπονηριές με τους Ρώσους για ενέργεια, ενώ παράλληλα είναι απόλυτος συνένοχος των δολαριανών στην περιχαράκωση της Ευρώπης από ένα μονωτικό μαξιλάρι που την αποστειρώνει από πραγματική σχέση και οποιαδήποτε ιστορική σύγκλιση με την Ρωσία ! Αυτό γα εμένα είναι το κατάπτυστο 4ο ΡΑΪΧ. Οι δύο πρωταγωνιστές του Β πολέμου εξακολουθούν να 'παίζουν' με τον Κόσμο !
Σε αυτά τα πλαίσια ο υπερσυντηρητισμός της Μέρκελ (πρώην Θάτσερ) και οι προσπάθειες ‘ιδεολογικής εξουδετέρωσης’ της ιστορίας με ‘ντοκουμέντα’ και θεωρίες περί ‘Ντάνυ’ έρχονται γάντι !
ΥΓ. Και στο κάτω-κάτω τι είναι ο Ντάνυ; Ένας αγωνιστής νεαρός (ο πρόεδρος της ΕΦΕΕ ας πούμε) που μεγάλωσε και έγινε συντηρητικός. Έ και; Είναι εξόφθαλμο ότι τον ‘αξιοποιούν’ κατά κόρον ώστε να ‘μαγαρίσουν΄ και να υποβαθμίσουν τον Ευρωπαϊκό Μάη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό γα εμένα είναι το κατάπτυστο 33ο ΡΑΪΧ.
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό την δημιουργία του "Δυτικού μας Κόσμου"
τα χρόνια της Πανούκλας και της Χολέρας
(το 123.. τόσο δηλαδή)
όπου μπήκαν οι βάσεις του
Νεοβυζαντινισμού/Πουριτανισμού
(ευαγγελιστές-καββαλιστές)
έχουμε αυτή την εγκληματική συμμορία
με βάση την κεντρική και παραδουνάβια Ευρώπη
(πανγερμανία..?!?)
πού μακελαρίζει όχι μόνον την ευρώπη
αλλά και όλη την υφήλιο..:-(
η διαφωνία μου
με τους 68 κρυπτολάγνους μάηδες
ειναι γνωστή και δεδομένη(αμετάβλητη)..;-)
όσο για τον ερυθρόδερμο ντάννυ
-η-
τον ρόκκυ Βάτσλαβ Χάβελ της τσεχίας
(τον πρώην όχι τον σημερινό πρόεδρο)
αφήνω τα σόλια και τις εκτιμήσεις
στην μιμή την Θαλασσινή(ντενίση στα τούρκικα)
..:-))
υγ. το λίνκ/URL για το presseurop
μπλοκαρίστηκε 10 λεπτά μετά την ανάρτησή μου
στο macedoine..!?!
Κολαφος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρεσαν τα επιχειρηματα 9 και 17.
Αν και σε αρκετά σημεία διαφωνούμε, βρίσκω την ανάρτησή σου ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει γραφτεί για τις αιτίες της αποχής!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ερώτημά μου φίλε grsail είναι: μήπως είναι για κάποιους πιο εύκολο να πείσουν εκείνους που δεν μπορούν να προσεταιριστούν ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα, ώστε να απέχουν; Και μήπως τελικά η αποχή ευνοεί ακόμη περισσότερο εκείνους που συμμετέχουν; (τους "μπετοναρισμένους" δλδ)
Συμμερίζομαι απόλυτα την άποψή σου "προσπαθώ να παραμείνω πολιτισμικά, ηθικά αλλά και πολιτικά ζωντανός". Αλλά πιστεύω ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσω της διαρκούς συμμετοχής όλων και όχι μέσω της επιλεκτικής αποχής μας.
Καλό απόγευμα!
@cynical
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ θερμά !
@ikor
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβάμαι ότι και τα υπάρχοντα ‘μικρά’ κόμματα είναι ράθυμα και βολεμένα στην υπάρχουσα κατάσταση και στην κυριαρχία των ‘μεγάλων’ δίνοντας προτεραιότητα στις εσωτερικές τους ισορροπίες και στα μικροκομματικά παιγνίδια.
Μην ξεχνάμε ότι ζούμε σε μια χώρα όπου αν η Αριστερά απαγκιστρώνονταν από το παρελθόν της (το ένα κόμμα) και από το κάπως ομιχλώδες και μίζερο παρόν της (το άλλο κόμμα) θα μπορούσαν να παίξουν άνετα με ποσοστά της τάξης του 25% !
- όπως το είπες: Διαρκής Συμμετοχή !
5) - Αυτό ακριβώς ... ΓΙΑΤΙ θα εκλέξουν ευκολότερα περισσότερους αντιπροσώπους ;;
ΑπάντησηΔιαγραφή-Είναι απλά μαθηματικά. Το πιο απλό παράδειγμα:
Ας υποθέσουμε ότι το σύστημά μας είναι απλή αναλογική και έχουμε 100 ψηφοφόρους και 100 έδρες.
Έστω ότι οι 100 ψήφοι μοιράζονται ως εξής:
46 στο α’ κόμμα, 30 στο β’, 10 στο γ’, 4 στο δ’ και 10 στα υπόλοιπα. Τα ποσοστά τους είναι: α:46%, β:30%, γ:10%, δ:4%, λοιπά:10%.
Το α’ κόμμα συγκεντρώνει 46 έδρες και κανείς δεν έχει αυτοδυναμία..
-Έστω τώρα ότι απέχουν οι 10 που ψήφισαν τα υπόλοιπα κόμματα. Τότε τα ποσοστά διαμορφώνονται ως εξής: α:51,1%, β:33,3%, γ:11,1%, δ:4,4%.
Το πρώτο κόμμα τώρα έχει 51 έδρες, άρα και αυτοδυναμία. Επίσης, παρατήρησε ότι το ποσοστό πριμοδότησης από την αποχή είναι ανάλογο του αρχικού ποσοστού του κόμματος. Άρα τα μεγάλα κόμματα ωφελούνται περισσότερο.
8) - εδώ δεν σε καταλαβαίνω ... να σταματήσουμε να τα ψάχνουμε και να ψηφίσουμε ΚΚΕ ;
-Άσε το πώς μπαίνουμε, συμφωνώ κι εγώ ότι πρέπει να ερευνούμε την ουσία των πολιτικών προβλημάτων. Μετά τι κάνουμε;
11) - ΔΕΝ έχει διότι οι δράσεις του στην ουσία δεν καλύπτονται θεσμικά. Το – όποιο -αποτέλεσμα των εκλογών είναι στην ουσία ΛΕΥΚΗ επιταγή !
-Δεν είναι λευκή επιταγή. Ψηφίζουμε για τους εκπροσώπους μας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο όχι για το ποιος θα μας κυβερνήσει. Αυτό είναι που δεν έχουμε καταλάβει. Με το παρόν νομοθετικό σύστημα, μόνο όταν ένα κόμμα έχει αυτοδυναμία σε έδρες έχει λευκή επιταγή. Να μην δώσουμε λοιπόν σε κανέναν αυτοδυναμία και παράλληλα να απαιτήσουμε την εφαρμογή της απλής αναλογικής.
Παράλληλα είμαστε υποχρεωμένοι ως πολίτες να διαμαρτυρόμαστε με κάθε νόμιμο μέσο (π.χ. διαδήλωση, μηνύσεις) για κάθε τι που γίνεται εις βάρος μας.
13) - (α) Το ζήτημα δεν είναι να ‘ασχολούνται’ αλλά η πραγματική δυνατότητά τους να δίνουν ΛΥΣΕΙΣ, το βλέπεις αυτό πουθενά ; (β) ΔΕΝ τους το δώσαμε εμείς, η πολιτική και οικονομική ολιγαρχία ΠΑΙΡΝΕΙ αυτό που θέλει, αυτό είναι και η ουσία του προβλήματος.
-Και στο (α) και στο (β), η απάντηση βαραίνει όλους εμάς. 5 άνθρωποι δεν μπορούν να δώσουν λύση, όταν όλοι οι υπόλοιποι μένουν αμέτοχοι. Και πάλι όμως προσπαθούν. Αντίστοιχα, η ολιγαρχία παίρνει γιατί πάλι μένουμε αμέτοχοι όταν το κάνει. Αν δεν αντιδράσουμε, γιατί η ολιγαρχία να σταματήσει; Τρόποι αντίδρασης: δες στο (11).
18,19,20,22,23) - ΓΙΑΤΙ φταιμε εμείς, σε τι φταιει πχ ο πατέρας που μη έχοντας στον ήλιο μοίρα υποχρεώνεται στον βουλευτή τάδε και στέλνει το παιδί του να γίνει μπάτσος ;
-Μα αυτός ακριβώς φταίει! Αυτός δίνει στον βουλευτή εξουσία που συνταγματικά και νομικά ΔΕΝ την έχει. Και τι πάει να πει «υποχρεώνεται»; Δηλαδή δεν υπάρχουν άλλες επιλογές; Μην τρελαθούμε…
28) - το γνωρίζω το επιχείρημα και απαντώ και πάλι με τον ίδιο τρόπο, όποιος θέλει να ρίξει ‘νερό στο κρασί του’ είναι ελεύθερος να το κάνει, δεν θα πρωταγωνιστήσει όμως ΠΟΤΕ σε ΚΑΜΙΑ αλλαγή !
-Διαφωνώ.
30,31) - εδώ μάλλον βαρέθηκες να διαβάσεις τις θέσεις μου.
-Αντιθέτως. Σε ρωτάω: Πότε αντιδράσαμε ως πολίτες σε κάτι από αυτά;
32) - Θα ήθελα να προσέξεις ότι και εδώ αλλά και στο nefelikas.wordpress.com δεν αναφέρθηκα ποτέ στην έννοια της αποχής. Αυτό που θέλω να δείξω είναι ότι υπερτιμούμε το πολιτικό και κοινωνικό βάρος της ψήφου, με δυο λόγια η ψήφος μας ΔΕΝ αρκεί ! Αυτή η 'τρομοκρατία της ψήφου' στην οποία επιδίδονται ορισμένοι είναι εκ του πονηρού !!
-Σύμφωνοι.
33) - Δεν μίλησα για τις εθνικές εκλογές, αναφέρομαι στις ευρωεκλογές, επ’ αυτού έχεις κάτι ;
-Όχι.
Κατ αρχην η Ευρωβουλη δεν νομοθετει τα οργανα της ΕΕ ειναι τα συβμουλια των αρχηγων κομματων τα σμβουλια υπουργων η ψηφως στην Ευρω(βρομο)βουλη ειναι συμβουλευτικη για πια δημοκρατια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πιο συνταγμα εδω εχουνε βασιλιαδες τα μισα κρατη και αλλα προεδρευομε την "δημοκρατια" η Εγκλεζοι εχουν ιντσες ουγκια Φαεναιτ και δεν συμαζευεται τι ευρωβουλη και κουραφεξαλα εδω ειναι να περνανε καλα μερικοι κοματικοι και οι συνγκενεις τους με την αποζημιοση με το αζημιωτο
@Arkin
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ, αυτή η «υπερ-δομημένη» ανταλλαγή επιχειρημάτων έχει την γοητεία της :-))
(5)
Εάν ένα κόμμα αντιπροσωπεύει εντός των Α ψηφοφόρων ποσοστό Χ και εντός των Β ψηφοφόρων (όπου Β < Α θα αντιπροσωπεύει και πάλι ποσοστό Χ. Μου φαίνεται ιδιαίτερα απλό ! Είναι στοιχειώδης στατιστικός υπολογισμός σε μεγάλα δείγματα !
(8)
Έχω τοποθετηθεί [ Αντώναρος uber ales :-)) ]
(11)
Η διάθεση του Αιγαίου από το Ελληνικό ΥπΕξ για αμφιλεγόμενες ασκήσεις των Ισραηλινών σε εμένα, που ενημερώνομαι σε επίπεδα άνω του μέσου όρου, έγινε γνωστή σχεδόν μία εβδομάδα ΜΕΤΑ την διεξαγωγή τους. Το αναφέρω ως παράδειγμα εξαργύρωσης λευκής επιταγής.
Συμφωνώ όμως μαζί σου ότι υπάρχουν σοβαροί τρόποι αντίδρασης και άμυνας. Πρέπει να βρεθεί τρόπος να μην καπελώνονται οι γνήσιες πρωτοβουλίες πολιτών από ιδιοτελείς κομματανθρώπους.
(13)
Δεν μπορώ να συμφωνήσω αν και θαυμάζω την αισιοδοξία σου. Τα γεράκια είναι πολύ καλά ‘τοποθετημένα’ και με πληροφόρηση απείρως πληρέστερη αυτής οποιουδήποτε πολίτη.
(18,19,20,22,23)
Μπορεί και να μην υπάρχουν άλλες επιλογές. Αν κατέβεις στο κέντρο και δεις από κοντά αυτά τα 19-χρονα με τις στολές ΜΑΤ παγώνεις, το βλέμμα τους είναι χαμένο για τα επόμενα 100 χρόνια !
(28)
Άμα δεν διαφωνούσαμε πουθενά θα είχαμε βαρεθεί την ζωή μας !
(30,31)
Δεκτή βεβαίως η απάντησή σου αλλά ίσως λίγο βιαστική, στο 30, 31 τα νερά που αναμοχλεύονται είναι λίγο βαθιά ...
@Κουτση Κουτσoς Παπαγαλοι Βαρβαροι
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τα λές κάπου το έχω θίξει και εγώ ...
@grsail
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάσου να μην τα είχες αριθμήσει, θα είχαμε ήδη χάσει το μπούσουλα...
Tα περισσότερα τα εξαντλήσαμε, σε 1 θέλω να τοποθετηθώ ξανά:
5) Αυτό που λες ισχύει για τον αριθμό των ψήφων, όχι για τα ποσοστά. Αν ένα κόμμα έχει Χ ψήφους σε σύνολο Α ψήφων, θα έχει και Χ ψήφους σε σύνολο Β ψήφων.
Το ποσοστά καθορίζονται από το λόγο Χ/Α και Χ/Β αντίστοιχα. (όσο κι αν θες, αυτό δεν αλλάζει. )
Η ουσία είναι αλλού. Στις εθνικές εκλογές η κατανομή των εδρών εξαρτάται μόνο από τις ψήφους (όχι τα ποσοστά) των κομμάτων που πέρασαν το 3%. Επομένως η ψήφος σε κόμμα κάτω του 3% δεν επηρεάζει άμεσα τη σύνθεση της Βουλής. Επηρεάζει μόνο τα ποσοστά.
Στις ευρωεκλογές όμως, η κατανομή εξαρτάται από το σύνολο των έγκυρων ψήφων. Επομένως κάθε ψήφος επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα, ακόμα κι αν το κόμμα δεν μπαίνει στην ευρωβουλή. Και όπως εξήγησα νωρίτερα στο παράδειγμα, τα πρώτα κόμματα επηρεάζονται περισσότερο.
Το σύμβολο στην παρένθεση που δεν εμφανίζεται είναι: :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Arkin
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ, πρέπει να μιλάμε ή με ποσοστά ή με απόλυτους αριθμούς ταυτόχρονη και με τα δύο συζήτηση οδηγεί στο πουθενά. (... ΔΕΝ θα έχει και Χ ψήφους σε σύνολο Β ψήφων, απλά - στατιστικά - θα διατηρήσει περίπου το ίδιο ποσοστό) αλλά ας μην συνεχίσουμε αυτό με τα Χ και Ψ. Βλέπεις ότι αναγκαζόμαστε να σκεφτούμε ζητήματα όπως κατανομή εδρών, εκλογικοί νόμοι, 3%, κατανομή ευρωεκλογών, κατανομή βουλευτικών, ποια κόμματα επηρεάζονται περισσότερο κλπ κλπ. Αυτή η 'επιστήμη', διότι περί αυτού πρόκειται, δεν με γοητεύει.
[ Η άποψή μου είναι ότι η ασύνδετη και ανοργάνωτη αποχή (όπως αυτή που θα βιώσουμε στις 7), και ειδικά για τις βουλευτικές(*), δεν επιδρά καθόλου στο εκλογικό αποτέλεσμα. ]
Η θέση μου είναι απλή και καθαρή : - δεν υπάρχει κόμμα που να με εκφράζει άρα δεν ψηφίζω -
Το μοναδικά κόμματα που θα μπορούσα να ψηφίσω είναι:
(α) ΣΥΝ
Μετά τις ίντριγκες για την πρώτη θέση του ευρω-ψηφοδελτίου τους αλλά και την γενικότερη υπερ-χαλαρή κατάσταση στην οποία βρίσκονται δεν αξίζουν (ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΣΗ) την ψήφο μου !
(β) Οικολόγοι, με κεντρικό επιχείρημα έκτο κόμμα στην βουλή (άρα δεν ενδιαφέρουν οι ευρωεκλογές) ώστε να επιβληθούν σενάρια συνεργασιών, για να το πω χοντρά ο ένας να φοβάται τον άλλον μήπως και επέλθει κάποια ισορροπία. Το πρόβλημα είναι ότι οι Ο-Π τοποθετούνται επί παντός επιστητού με επικίνδυνη αφέλεια και αλαζονεία οπότε δυσκολεύομαι πολύ να τους δώσω ψήφο.
Απλά !
(*) [ φαντάσου 40 έδρες πριμ, μέτρα, ποσοστά, προτεραιότητες νομών κλπ, ο εκλογικός νόμος ως μοντέλο υπολογισμού και κατανομής εδρών είναι ένα έγγραφο που ένα μέσο μυαλό χρειάζεται εβδομάδες για να τον κατανοήσει ! Αυτές οι δοξασίες ότι με την αποχή ευνοούνται οι μεγάλοι ή ευνοούνται οι μικροί είναι εντελώς τραβηγμένες από τα μαλλιά (για να μην πω από τα μυαλά :-)) ]
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Arkin
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα τι σ' έπιασε και έσβησες επτά σχόλια (!) :-)
Το ίδιο είναι. Κόλλησε ο blogger και το έβγαλε πολλαπλό. (Το κέρατό μου...) Σβήσ’ τα σε παρακαλώ εντελώς. Συγγνώμη για το spamming.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι λιγότερο εγωιστές υποψήφιοι, είναι προτιμότεροι από τους άλλους, και τέτοιες αποφάσεις παίρνουμε κάθε μέρα, γιατί όχι και τώρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλάχιστον ας ετοιμάσουμε το έδαφος για μετά από την ενεργειακή ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ του σημερινού κόσμου.
Το συμφιλιωτικό ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ που πρότεινε ο Ρήγας (άρθρο 12 στη Νέα Πολιτική Διοίκηση), ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ στα 3 πρώτα ελληνικά Συντάγματα, μέσα σε αντιξοότατες συνθήκες, και λειτούργησε καταλυτικά στον αγώνα, αφού έτσι έπεισε ανθρώπους που αλλιώς δε θα βοηθούσαν.
Ενιαίο ψηφοδέλτιο εφαρμόζουν ουσιαστικά όλες οι φιλειρηνικές οικογένειες και παρέες, όταν συναινούν να αναθέσουν σε ορισμένα άτομα διάφορες υποθέσεις. Στις περισσότερες περιοχές τού κόσμου η εμπειρία αυτή είναι επαρκέστατη, μεταδίδεται μάλιστα άμεσα με την εφαρμογή.
Μπορεί να αρχίσει πριν νομοθετηθεί, από πρωτοβουλίες ανά δήμο, βάζοντας ανεπίσημη κάλπη πριν τις εκλογές για να ψηφίζουν όσοι θέλουν, όσους από τους υποψήφιους θέλουν να αποτελούν το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ώσπου να καταλάβουν όλοι πόσο καλύτερα είναι!
Το εφάρμοσαν στη Μελίβοια Αγιάς το 2000:
μαζεύτηκαν και έβαλαν σε ένα ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ τα ονόματα όσων ήθελαν να γίνουν δημοτικοί σύμβουλοι. Ύστερα ψήφισε ο καθένας όσους είχε δικαίωμα, σύμφωνα με τους κανόνες των επίσημων εκλογών.
Και όσους βγήκαν πρώτοι σε ψήφους, ανεξάρτητα από ένταξη σε κόμμα ή όχι, τους έβαλαν στο μοναδικό ψηφοδέλτιο των επίσημων εκλογών, και αποτέλεσαν το δημοτικό συμβούλιο που ήθελε το χωριό!
Η άμεση δημοκρατία ΔΕΝ μπορεί να βλάψει κανένα, αφού στηρίζεται στις συλλογικά ασφαλέστερες λύσεις, είναι πάντα αμυντική και όχι είναι επιθετική, όπως οι εχθροί της, και ευεργετεί ακόμα και τους αντιπάλους της, τη στιγμή που φρενάρει την παραφροσύνη τους.
Μπορούμε άφοβα να τη διαδίδουμε (παρ' όλες τις συκοφαντίες σε βάρος της και σε βάρος αμέτρητων ηρώων), ειδικά τώρα που η κατευθυνόμενη παγκόσμια αποσύνθεση τρομοκρατεί αυτούς που την καθοδηγούν, γιατί καταλαβαίνουν ότι τους παρασέρνει στο χαμό...:
25-5-2009 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ: Πιθανή η κοινωνική αναταραχή λόγω κρίσης.
http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=110124&nt=108&lang=1
Το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ δεν προδικάζει αποφάσεις, και είναι το ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΓΥΑΤΑΙ τη ζωή και την ασφάλεια ΟΛΩΝ, αφού είναι το ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΣΤΕΡΟ, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ !
http://apps.facebook.com/causes/61685http://antipariafwni.blogspot.com/2009/01/niki.html http://www.kpad.gr/text/thesis/enieo1.htmhttp://edrana.blogspot.com/2007/06/blog-post_05.html