Επανέρχομαι μετά από ένα μάλλον μακρύ διάλειμμα που υπαγορεύτηκε από ‘τεχνικούς’ λόγους [ πχ. λάθος υπολογισμός χρονικού βάθους ανάρρωσης :-) ] με την σημερινή ανάρτηση που λόγω επικαιρότητος έχει να κάνει με την ανάθεση στην κυρία Γιαννάκου της πρώτης θέσης του ευρω-ψηφοδελτίου της άρρωστης όσο ποτέ συντηρητικής παράταξης και του κόμματός της.
Παρατηρώ λοιπόν διάφορα σχόλια και δημοσιεύματα κατά τα οποία εξασκείται οξεία κριτική στην κυρία Γιαννάκου για την υποστήριξή της στο βιβλίο της ΣΤ’ Δημοτικού.
Προς επιβεβαίωση λοιπόν ότι κατά την ιδιάζουσα και επικίνδυνη περίοδο που διερχόμαστε ως χώρα όλα (ή σχεδόν όλα) αντιμετωπίζονται με ανορθόδοξο και ‘ανάποδο’ τρόπο, βλέπω ότι ενώ η υποστήριξη του βιβλίου της ΣΤ' Δημοτικού είναι - μέσα σε ένα όργιο λαθών και απαξίωσης της Εκπαίδευσης - το μοναδικό θετικό που έκανε η κυρία Γιαννάκου οι διάφοροι επαΐοντες και πολιτικοί φωστήρες την κατηγορούν ακριβώς για αυτό!
Καμία κριτική για το ατυχές μονομερές και ισχνό νομοθέτημα (που σε μια επίδειξη προκλητικής αλαζονείας ονομάστηκε ‘μεταρρύθμιση’) το οποίο εκτός των άλλων και πάρα πολύ συνοπτικά:
- κατέστησε το Πανεπιστήμιο υποχείριο του Υπ. Παιδείας και των οποιονδήποτε λυκουρέτζων (που βρίσκονται – κατά δήλωσή τους – εκεί για να υποστηρίζουν τα ελληνοχριστιανικά (sic) ιδεώδη), σε αντίθεση με τις πρακτικές οποιασδήποτε πολιτισμένης Ευρωπαϊκής χώρας.
- μετέτρεψε την Ακαδημαϊκή αυτονομία σε άπιαστο όνειρο, υποβάθμισε και θεσμικά τον δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης προετοιμάζοντας μια συνειδητή και κακόβουλη προσπάθεια που θέλει να μεταλλάξει τη γνώση σε προϊόν, τους φοιτητές σε πελάτες, τους καθηγητές σε παροχείς υπηρεσιών και τα πανεπιστήμια σε επιχειρήσεις με μοναδικό στόχο τους και με κάθε κόστος, το κέρδος.
- δεν συμπεριέλαβε στις παραγράφους του ούτε μία δέσμευση για την απρόσκοπτη και έγκαιρη παροχή των κονδυλίων που από το Σύνταγμα η πολιτεία είναι υποχρεωμένη να παρέχει στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο.
Η μοναδική κριτική ασκείται για το διάσημο πλέον βιβλίο, το οποίο εκτός των άλλων δεν αποτέλεσε πρωτοβουλία ούτε έργο της κυρίας Γιαννάκου.
Δεν μπορώ παρά να εκλάβω την συμπεριφορά του ‘δημοσιογραφικού’ και μέρους του πολιτικού κόσμου ως αποπνέουσα ιδιοτέλεια, ψεύδος και απόκρυψη των πραγματικών παραμέτρων μιας πολύ σοβαρής υπόθεσης.
Ξαναβλέπουμε για άλλη μια φορά το φαινόμενο ‘η κριτική για την κριτική και το επιχείρημα για το επιχείρημα’ ανεξάρτητα αν αυτά οδηγούν το Ελληνικό Κοινό σε λανθασμένη αντίληψη των πραγμάτων και σε λανθασμένες αξιολογήσεις προσώπων και πολιτικών !
Παρατηρώ λοιπόν διάφορα σχόλια και δημοσιεύματα κατά τα οποία εξασκείται οξεία κριτική στην κυρία Γιαννάκου για την υποστήριξή της στο βιβλίο της ΣΤ’ Δημοτικού.
Προς επιβεβαίωση λοιπόν ότι κατά την ιδιάζουσα και επικίνδυνη περίοδο που διερχόμαστε ως χώρα όλα (ή σχεδόν όλα) αντιμετωπίζονται με ανορθόδοξο και ‘ανάποδο’ τρόπο, βλέπω ότι ενώ η υποστήριξη του βιβλίου της ΣΤ' Δημοτικού είναι - μέσα σε ένα όργιο λαθών και απαξίωσης της Εκπαίδευσης - το μοναδικό θετικό που έκανε η κυρία Γιαννάκου οι διάφοροι επαΐοντες και πολιτικοί φωστήρες την κατηγορούν ακριβώς για αυτό!
Καμία κριτική για το ατυχές μονομερές και ισχνό νομοθέτημα (που σε μια επίδειξη προκλητικής αλαζονείας ονομάστηκε ‘μεταρρύθμιση’) το οποίο εκτός των άλλων και πάρα πολύ συνοπτικά:
- κατέστησε το Πανεπιστήμιο υποχείριο του Υπ. Παιδείας και των οποιονδήποτε λυκουρέτζων (που βρίσκονται – κατά δήλωσή τους – εκεί για να υποστηρίζουν τα ελληνοχριστιανικά (sic) ιδεώδη), σε αντίθεση με τις πρακτικές οποιασδήποτε πολιτισμένης Ευρωπαϊκής χώρας.
- μετέτρεψε την Ακαδημαϊκή αυτονομία σε άπιαστο όνειρο, υποβάθμισε και θεσμικά τον δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης προετοιμάζοντας μια συνειδητή και κακόβουλη προσπάθεια που θέλει να μεταλλάξει τη γνώση σε προϊόν, τους φοιτητές σε πελάτες, τους καθηγητές σε παροχείς υπηρεσιών και τα πανεπιστήμια σε επιχειρήσεις με μοναδικό στόχο τους και με κάθε κόστος, το κέρδος.
- δεν συμπεριέλαβε στις παραγράφους του ούτε μία δέσμευση για την απρόσκοπτη και έγκαιρη παροχή των κονδυλίων που από το Σύνταγμα η πολιτεία είναι υποχρεωμένη να παρέχει στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο.
Η μοναδική κριτική ασκείται για το διάσημο πλέον βιβλίο, το οποίο εκτός των άλλων δεν αποτέλεσε πρωτοβουλία ούτε έργο της κυρίας Γιαννάκου.
Δεν μπορώ παρά να εκλάβω την συμπεριφορά του ‘δημοσιογραφικού’ και μέρους του πολιτικού κόσμου ως αποπνέουσα ιδιοτέλεια, ψεύδος και απόκρυψη των πραγματικών παραμέτρων μιας πολύ σοβαρής υπόθεσης.
Ξαναβλέπουμε για άλλη μια φορά το φαινόμενο ‘η κριτική για την κριτική και το επιχείρημα για το επιχείρημα’ ανεξάρτητα αν αυτά οδηγούν το Ελληνικό Κοινό σε λανθασμένη αντίληψη των πραγμάτων και σε λανθασμένες αξιολογήσεις προσώπων και πολιτικών !
Ο πολίτης Kane, σε πολλάπλά κακέκτυπα, ξαναζεί !
.
.
η €υροβολή είναι το μοναδικό κριτίριο των πάντων..!
ΑπάντησηΔιαγραφή-νέα μέτρα, νέα σταθμά-
εκείνο πού μου άρεσε περισσότερο ήταν το
σημερινό σαλτάρισμα του Κουρή..:-))
είδες το εξώφυλλο της Αυριανής..????
ΠΡΟΦΑΝΩΣ η ΝΔ δεν είναι μαρξιστικό κόμμα, η οπισθοδρομική και άκρως συντηρητική άποψη ότι το κράτος έχει το μονοπώλιο στην γνώση τελειώνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν η πανεπιστημιακή κοινότητα θέλει πλήρη αυτονομία, μπορεί να το κάνει. ΟΧΙ όμως με την δική μου τσέπη.
B.Bimbo
ΑπάντησηΔιαγραφή... αυτά τα έχουμε - από κοινού - προβλέψει εδώ και εβδομάδες ! Ο κουρής θα έπρεπε να μας διαβάζει συχνότερα :-))
@epas-epal
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ,
Το κράτος δεν είναι δυνατόν να έχει μονοπώλια διότι αποτελείται από όλους μας και εκπροσωπεί επίσης όλους μας, δεν είναι κάποιο ιδιωτικό μόρφωμα !
Επομένως η πρότασή σου δεν στέκει τουλάχιστον λογικά. Η θέση σου συνολικά αποτελεί ιδεολογική τοποθέτηση.
Πιστεύω λοιπόν ότι ζητήματα τέτοιας γενικότητας σαν αυτά που ακροθίγουμε εδώ καταλήγουν σε ανάσυρση (αντί ξίφους) ιδεολογικών επιχειρημάτων. Και εδώ είναι το ζήτημα : οι ιδεολογικές επιλογές είναι ακριβώς αυτό: επιλογές ! Επιλογές που μπορεί να απορροφήσουν ή να πάρουν ζωές ολόκληρες !
Εξαρτώνται από την παιδεία και την ανατροφή μας, από την αισθητική μας και τον χαρακτήρα μας. Δεν αποδεικνύονται ! Δεν υπόκεινται (ευτυχώς) στους αόρατους αλλά σιδερένιους περιορισμούς του θετικισμού !
Επιχειρήματα ανταλλάσσουμε, αυτό είναι όλο, με αυτόν τον τρόπο
- ή απλώς ισχυροποιούμε τις θέσεις μας τροχίζοντας τις αντιλήψεις μας
- ή (πράγμα θαυμαστό αλλά σπανιότερο) μεταβάλλουμε τις θέσεις και αντιλήψεις μας προς κάτι που μας κάνει - συνήθως - καλύτερους !
Το θεμελιώδες ζήτημα (ιδεολογικό) που θίγεται εδώ είναι :
θεωρούμε την Εκπαίδευση ως υπέρτατη αξία και κοινό – μεταξύ των πολιτών – αγαθό ή προκρίνουμε την αναγωγή της εκπαίδευσης σε ελεγχόμενο προϊόν που απλώς εξυπηρετεί την αγορά;
... ιδού το ερώτημα ! ...
ο καθείς απαντά ανάλογα με την ‘τάση που έχει η γενιά του’ και το πως καταλαβαίνει ‘την ψυχή και το μέλλον του Έθνους του’ όπως θα έλεγε σήμερα ο Ίων Δραγούμης ...
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ (ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΝΙΚΟ ΔΙΟΤΙ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ) ΜΕΛΟΣ Η ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙ - ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ (Η ΑΝΤΙ - ΒΑΡΒΑΡΟΣ, Η ΑΚΟΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ) ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΚΡΥΒΕΙΣ ΤΗΝ .. ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ
@Ανώνυμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα κόμματα που αντιπαθώ βαθιά είναι αυτά που προτάσσουν την αλαζονεία και τον αυταρχισμό ανακατεμένα με δόσεις θρησκοληψίας !
- Το γεγονός πχ ότι θεωρώ τον Χρυσοχοϊδη άνθρωπο ενώ τον Πολύδωρα ψυχιατρικό περιστατικό δεν με κάνει ΠΑΣΟΚΟ. Έκαναν και αυτοί πολλά και κανείς σοβαρός Έλληνας δεν μπορεί να τα ξεχάσει άρα και δεν μπορεί να τους ψηφίσει.
- Όπως ίσως πρόσεξες τελευταία παίχτηκαν εντός του ΣΥΝ διάφορα σενάρια σε στυλ 'Ζαχαριαδικού ΚΚΕ' για το ποιος θα είναι πρώτος στην Ευρωλίστα, αυτό με γέμισε αηδία άρα ούτε και αυτοί αξίζει να ψηφιστούν.
- Το βαθιά αντιελληνικό, ευθέως αντιλαϊκό και υποκριτικό ΚΚΕ is not an option!
- Οι νεοδημοκράτες ενώ τους δόθηκε μία ευκαιρία πριν από πέντε χρόνια να προσφέρουν προοπτική και 'δόξα' στην χώρα και το κόμμα τους όχι μόνο τα έκαναν ... ρόιδο, αλλά ξεπουλάνε σοβαρά ζητήματα της Ελλάδας χωρίς ενδοιασμούς με πρωταγωνιστή την Θεοδώρα Μητσοτάκη που πιστή στα υπερατλαντικά αφεντικά της είναι διατεθειμένη να τα δόσει όλα για την καρέκλα (όπως και ο απίστευτα ιδιοτελής πατέρας της).
- Όσο για την Γελοιώδη Συναγερμική Απόφυση του καρατζαφιόρη ... ουδέν σχόλιον :-)
Τι μένει λοιπόν; Υπάρχει μήπως κάποια άλλη πρόταση ;